Fitness Seller

ITT WE BE ACTING LIKE TRUMP

President in 2016?


  • Totaal stemmers
    28

Bezoekers in dit topic


Everybody should block kevinzvd. He can't write in sentences with more than two words in it. Neither can he make use of proper grammar. Sad but true!
 
Ik heb mn vriendin een keer bedrogen, dat is iets anders dan een pick up artists, wtf is your problem man jeezes

MeDieVil is a liar and a cheater. Once a liar and a cheater, always a liar and a cheater! He can't be trusted! No wonder nobody trusts senators!
 
Topic is een totale fail nu, wat een retard, anyway iemand die zicht dat hij me direct in mekaar kan slagen moet dit ook gaan proberen, simpel, maar is een af andere loser die hier engels zit te praten, dacht ff dat ik heb mss kende maar praat nooit shit over iemand dus geen clue
 
MAKE DBB GREAT AGAIN!
 
cool story bro
 
I am growing the DBB forum tremendously - just look at the postcounts, way up! Facebook postcounts are dwindling so fast. Zuckerberg is a sucker.
 
Denk dat de winnaar van de partij conventie in Ohio de nieuwe president gaat worden. Hoop wel op een totaal ander iemand dan de kandidaten die nu in de running zijn.
 
welke drugs zijn dit

No drugs, no alcohol, no cigarettes. I look and I see what it does to people when they lose control, and a lot of times they lose control. MeDieVil is a great example of how bad things can turn out once people lose control. Don't be like MeDieVil! If you don’t drink and you don’t do drugs, your children are going to have a tremendously enhanced chance of really being successful and having a good life. Unlike MeDieVil.
 
Ja dingen zijn echt een ramp nu, ik heb mss een stimverslaving maar ik weet wel wat ik doe en ben nog in goede gezondheid, is gwn een mess om zo te leven bereik je niets mee, welke studies heb je gedaan? wil eens kijken hoever jij het gaat maken
 
Im confus 0_o
 
MeDieVil is a great example of how bad things can turn out once people lose control.
Ja want je kent mij in het echte leven? wat voor onzin is dit topic, waarom kan je geen nederlands praten?
 
Ik volg echt heel weinig van de politiek, maar ben ik nou de enige die doorheeft dat hij uitspraken van trump gebruikt?
 
Ik volg echt heel weinig van de politiek, maar ben ik nou de enige die doorheeft dat hij uitspraken van trump gebruikt?
Nee ik denk dat iedereen zich gewoon simpel voordoet!
 
Ik volg echt heel weinig van de politiek, maar ben ik nou de enige die doorheeft dat hij uitspraken van trump gebruikt?
oh is he? snapte er nix van met trump in de poll en dergelijke, en volgens mij praat trump niet over drugs en hoe hij iemand direct in mekaar kan slagen
 
oh is he? snapte er nix van met trump in de poll en dergelijke, en volgens mij praat trump niet over drugs en hoe hij iemand direct in mekaar kan slagen
Jawel. Trump had in een speech gezegd van yoo sla hem maar in elkaar ik vergoed de kosten wel groet.
 
oh is he? snapte er nix van met trump in de poll en dergelijke, en volgens mij praat trump niet over drugs en hoe hij iemand direct in mekaar kan slagen
Herken in ieder geval een paar uitspraken en het is wel in de stijl van m
 
iemand die zicht dat hij me direct in mekaar kan slagen moet dit ook gaan proberen, simpel, maar is een af andere loser die hier engels zit te praten, dacht ff dat ik heb mss kende maar praat nooit shit over iemand dus geen clue

In the good old days, in the good old days, when you could punch someone in the face. But nowadays you just can't do it anymore, everyone is so politically correct. Everyone is too politcally correct, okay? I'd really like to punch him in the face though. Can't do it anymore. That is what's wrong with this forum.
 
Back
Naar boven