XXL Nutrition

Jaguar Paw's beastlog: No one can outrun their destiny

En, nog wat gezien vannacht?

En doe alsof je achtervolgt wordt werkt effectiever als je dat ook echt wordt > Ik tik in de duinen soms bloem/planten aan, waar op dat moment wespen/bijen op zitten, die worden dan link en blijven vaak een paar honderd meter achter je aan zitten...., probeer maar eens :D (adrenaline kick for sure)

En, nog wat gezien vannacht?

En doe alsof je achtervolgt wordt werkt effectiever als je dat ook echt wordt > Ik tik in de duinen soms bloem/planten aan, waar op dat moment wespen/bijen op zitten, die worden dan link en blijven vaak een paar honderd meter achter je aan zitten...., probeer maar eens :D (adrenaline kick for sure)

hahahaha :D

• Topic Starter Topic Starter
Yep genoeg sterren gezien. Was opzich best spannend, aangezien de weg er naar toe volledig in de duisternis is en ik geen licht op op de bike. Maar gelukkig heb ik goeie ogen en al snel gewend aan de duisternis.

De berg op geklommen met bike op m'n nek, had geen zin om omhoog te fietsen.
Eerst de boel rondom verkend of ik wel alleen was. Niemand dus. Welke gek gaat daar nou naar vallende sterren kijken om 02:30...
Op het dak geklommen en in het midden van het dak gaan liggen.
Helaas toch veel lichtvervuiling van de omliggende steden.

Waarschijnlijk was het hoogtepunt al voorbij. Ik heb er maar 10 geteld en de laatste was echt mega groot en twijfel nog steeds of ik hem kon horen!!
Het mooiste was nog dat mijn zintuigen compleet veranderde... Ik kan me wel vinden daar midden in de nacht!
-------------

Training van vandaag.

Even bij de concurrent getraind: Anybody Haarlem.
Ik had vrij vandaag en wilde niet naar m'n werk toe.
Tot mijn ergernis stond de airco daar veel te koud!
Ik zit nu met een kruik op mijn onderrug rechter flank.
Beter goed warm en flink door zweten.

------------
1. Incline Dumbbell press
15 x 12
12 x 16
10 x 20
8 x 28
8 x 30
6 x 36
6 x 36
5 x 36

2. incline machine
5 x 70
3 x 80
3 x 80

3. Flys incline
8 x 12
8 x 16
8 x 18

4. Bench
8 X 80
8 x 80
Geen lekkere bench, gammel.

5. Calble flys
8 x 30
8 x 35
8 x 30

6. TRX triceps overhead ext.
8 x BW
8 x BW
8 x BW

7. Triceps cable supinated
8 x 65
8 x 70
8 x 60

8. Dippen
8 x BW
8 x BW
8 x BW

Al met al een overdreven pomp in borst, die gaat echt groeien nu.
Ik voelde me niet op m'n gemak in deze gym.
Ik zag niet eens een squatrack, terwijl het de meest luxe gym van Haarlem moet zijn.
Nee niks voor mij, ben heel blij met mijn eigen gym.

Ik ben wel helemaal stuk.

I'm out....

Jammer van die lichtvervuiling.., wel cool ansich dat je dit doet midden in de nacht, ik ben veelste lui, ik zou gaan slapen :D

Klote van die airco, die hoort helemaal niet hoog, als je echt zweet levert dat problemen op, die jij nu ook ondervindt..

Lekkere incline's, die 40' ers komen eraan :D
Die flyes vind ik wel erg zwaar zeg! Doe die zelf altijd stuk lichter..

Faaarrrk..... k*t airco.

Hele nacht met pijn in mijn rechter flank in bed ligge woelen. Had wel de kruik erop gelegd.
Daarnaast werd ik ook wakker van de pijn aan de binnenkant van mijn armen, bicep aanhechtingen. Kwam dus door die zware flys en inclines.
Dus ik ga mijn biceps deze week goed aanpakken, excentrisch slowmotion staand tussen de cables. Aanhechtingen zijn dan gesimuleerd zoals bij incline flys.

Schouders heb ik even niet bewust meegepakt gister.
1. ze groeien goed.
2. ik heb gelezen dat mensen die ooit een AC-Luxatie hebben gehad, last kunnen krijgen van Artrose in het AC gewricht. Er zit daar een hele kleine disk tussen het Acromion en het sleutelbeen. daar zit bij mij dus speling tussen en zware oefeningen boven het hoofd zullen daar op den duur slijtage veroorzaken.
Dus ik ga me focussen op side en front raises, wedden dat ze daar ook hard van groeien.

Wat ook irritant was aan die gym, was het plafond van krap 2,5 meter hoog.
Het was een soort volgepropte kantoorruimte, hier bij Jordan is hetruim 10 meter hoog met nog een verdieping erin. Het zijn squashbanen, heerlijk die open ruimte en we hebben grote serre waar de cardio in staat met groen uitzicht.

Ik ga mezelf maar eens flink stretchen boven..

Ontbijt was een panga filet en meteen naar werk. Straks grote bak Nasi Goreng :D

Lekker weg gaan bij die andere gym dan..

Ja, ik vermoed dat die flyes deels de oorzaak van kunnen zijn idd, komt veel spanning op het elleboog gewricht.., train ze zelf om die reden ook liever op contractie met 10kg..

Daar zijn we weer, back on track.
Na de wedstrijd kreeg ik die rugblessure en nog vele andere pijntjes die nu echt even tijd nodig hadden om te herstellen.
De rugblessure hield 2 weken aan, maar ook tegelijk begon mijn linker quadriceps te irriteren. Vooral bij het afdalen op een trap schoten de pijnscheuten er door heen aan de mediale en laterale zijde net boven mijn knie. En nog steeds. Ik heb het vermoeden dar er een aantal triggerpoints zijn ontstaan die ik nu probeer te vinden. Dat linker been heeft nl in 2003 een nieuwe kruisband gehad en in 2004 is de mediale hamstring afgescheurd. Waarschijnlijk zal dit de rede geweest zijn dat de quadriceps over belast is geraakt. Natuurlijk door de drive voelde ik er helemaal niks van en toen de foto's klaar waren was de drive compleet weg en begon mijn lichaam signalen af te geven. Hopelijk krijg ik het er allemaal uit gemasseerd.

In september heb ik zo'n 5 a 6 opbouw trainingen gedaan en gister kreeg ik opeens een enorme boost van focus en zin om te gaan knallen.

Sinds vorige week hebben we 2 Barbarianline squatracks en nieuwe dumbbells, ook Barbarian, tot en met 40kg.

En eindelijk een fatsoenlijke mogelijkheid om pullups te doen aan de monkeybar op de squatracks. En Muscle-ups!! Dus gister heb ik maar meteen een test gedaan. 5 x 5 Muscle-ups en dat ging beter dan verwacht!

Voorlopig ga ik lekker terug naar 2 a 3 x per week fullbody, 5 x 5.
Voorlopig ga ik ook geen riem meer gebruiken, laat het maar zelfstandig sterk worden.
1 dag trainen, 2 tot 3 dagen rust. Zo kan ik beter herstellen en makkelijker gaan gainen. Ik moet nu echt de focus terug krijgen om heel veel te gaan eten. Dat is mijn moeilijkste onderdeel. Zo hou ik ook meer tijd over voor prive zaken die ik de afgelopen zomer totaal aan de kant heb gezet.

Hier een compilatie van de training van gister.
Met commentaar.
http://www.youtube.com/watch?v=OH5nx0kwwSc

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zal dus niet meer dagelijks zoveel posten als in de contest, aangezien ik minder vaak train. Ik zal wel regelmatig updaten als ik iets interessants te melden heb.

Heftige training kerel, die intensiteit zou ik niet kunnen volhouden, top squats + muscle-ups :thumbs:
Beter dat je de riem weg laat uit je trainingen ;)

Jammer dat eten moeilijk is voor jou, maar je grote voordeel is denk ik wel dat je makkelijk droog blijft staan he?!

Laatst bewerkt:
Thanx iron mind.

Ik wil morgen weer knallen, maar de blaren staan aan de binnenkant van mijn vingers door die muscle-ups!! dat had ik niet verwacht, dus dat wordt weer even wennen.

Handschoenen? NOOOOOOOOO way..

Ik ben ook weer mijn Iron palm aan het trainen.

Gister weer de beest uit gehangen, 2 dagen rust doet je echt goed en je traint des te harder.

Na een stevige warming up de 3e training.

Deadlift met Barbbell, volgende training weer met Hexbar, om en om dus. Barbbell is zwaarder voor onderrug.
Ik heb een half jaar met Hexbar getraind dus tijd voor verandering. Nu op blote voeten op een matje voor sterke tenen.

5 x 50 x 80 x 110 x 140 x 150
2 x 160 PR!, met Hexbar ligt die op 175 kg.
0 x 170 fail: te zwaar voor onderrug en vinger hielden het niet meer, geen straps, wel reversegrip.
Ik trok me helemaal stuk, want toen ik opstond mocht ik snel weer gaan zitten, allemaal sterretjes.

Power Clean:
5 x 50 x 50 x 60 x 60 x 60
1 x 70 uitstoten
1 x 75 uitstoten PR!

Bent over Row
5 x 5 x 80 kg
Na deze sets heb ik de seated cable row gepakt met 50 kg, 12 reps, 15 sec rust, 12 reps, and so on for 5 min.
Met fullbody doe je niet 5 oefeningen rug, dus deze 5 min blasting pump maakt het helemaal af.

Incline bench press
5 x 60 x 70 x 70 x 75 x 70
Hier hetzelfde met een machine chest press, 2,5 min op 30 kg 3/4 uitstrekken, 12 reps, 15 sec rust.
2e 2,5 min heb ik met de cable cross gedaan om de triceps nog niet te veel te pakken.

Dippen + extra
5 x bw x bw+10 x bw+20 x bw+25 x bw+30
10 x bw Bijna een emmer of prullenbak moeten zoeken, ging net goed. Magnificent met erin.
Nog 1 ding te doen. Die triceps helemaal vol knallen met de TRX, 45 graden staan overhead extension met je eigen lichaamsgewicht.

Helaas was de batterij op van de phone, volgende keer kijken wat pomp is met een pre workout.
Ik had nu een sample Neurocore. Normaal STRONG!. Ik moet zeggen dat het altijd nog de mind is die de doorslag geeft. Maar het was een zeer brute training, ik had al een hele goeie dag achter de rug.
Nu weer 2 dagen goed rusten en eten als een paard.
Elke avond wordt alles voorbereidt. Net nog even snel een doos eieren gekookt, klaar voor rust en herstel.

Hier shot van de 160 kg lift.

Hee man, gaaf filmpje. Als ik commentaar mag geven; die squats en bench presses zijn maar partials he ;)

En ook vette foto trouwens! Ook mooi bewerkt.

Hey Bob! hoe gaat het man?

Klopt dat filmpje was gewoon een beuk training waar ik weer eens gek in mijn kop was. Ik had toen ook net een blessure in mijn M. Vastus Medialis. (binneknant quads)
Verder train ik steeds strikter. Diep zakken en 3/4 uitstoten. Stop and Go met liften en row's en ook met bench in de kooi vanaf de safety bars.

Ik geniet nu meer van mijn herstel, 2 dagen rust, 1 dag helemaal uit je plaat met een Fullbody big exersizes.
Lekker 3 maanden heel sterk worden, crossfit van de zomer. Dit hele jaar ga ik door bouwen.
The big journey in foodland.

We'll see where it ends.. :D

Lekkere trainingen man. Ga zo door.
En gebruik de warmte spray van de kruidvat als je nog eens last heb van je rug. Houdt je spieren lekker warm.

Hey Bob! hoe gaat het man?

Klopt dat filmpje was gewoon een beuk training waar ik weer eens gek in mijn kop was. Ik had toen ook net een blessure in mijn M. Vastus Medialis. (binneknant quads)
Verder train ik steeds strikter. Diep zakken en 3/4 uitstoten. Stop and Go met liften en row's en ook met bench in de kooi vanaf de safety bars.

Ik geniet nu meer van mijn herstel, 2 dagen rust, 1 dag helemaal uit je plaat met een Fullbody big exersizes.
Lekker 3 maanden heel sterk worden, crossfit van de zomer. Dit hele jaar ga ik door bouwen.
The big journey in foodland.

We'll see where it ends.. :D

Ja lekker man, weer aardig op gewicht en vooral kracht aan het bouwen, over 2 weken weer een korte cut. Een quadriceps blessure gehad maar ondertussen mn bench flink aangepakt, dus ik ga lekker door! Wat had je voor blessure aan je medialis?

Klink goed man, ook crossfit lijkt me echt wat voor jou ;) Hoe gaat je gewicht nu?

Lekkere trainingen man. Ga zo door.
En gebruik de warmte spray van de kruidvat als je nog eens last heb van je rug. Houdt je spieren lekker warm.

Thanx, ik zal hem eens proberen. Ik masseer mezelf dagelijks op de foamroller en stok.
Momenteel ook zo'n 5 yoga lessen per week gehad. Sauna etc.
Het is heerlijk om je lichaam goed te voelen, de energie en de pijnen die wegvloeien.

Ja lekker man, weer aardig op gewicht en vooral kracht aan het bouwen, over 2 weken weer een korte cut. Een quadriceps blessure gehad maar ondertussen mn bench flink aangepakt, dus ik ga lekker door! Wat had je voor blessure aan je medialis?

Klink goed man, ook crossfit lijkt me echt wat voor jou ;) Hoe gaat je gewicht nu?

Ik ben aardig aan het bulken geweest en kwam even aan de 82 kg, maar nu opeens lijk ik weer droger te worden sinds een week Aplha Muscle te gebruiken van Body en Fitshop. Ik schommel steeds 80-81kg.

Woensdag de benen helemaal afgemaakt met aftershock sets en OHP en pullups met 20kg schijf.

Vandaag met z'n drieen kei hard gelift, muscle ups, BOR, biceps

Ik ben te kapot om de training te typen nu. :D
Hier een compilage.

Ow PR 170 kg!

@ Bob, Blessure Medialis:

Ik denk dat hij vast gelopen was door triggerpoints. De lijn waar de sartorius over de medialis loopt was keihard en gaf met electric shocks als ik de trap afliep, alsof ik er zo door heen ging zaken.

Ik ben gaan zitten en heb m'n rechter enkel beetgepakt en mijn hiel op de medialis gezet en ben gaan masseren.
2 dagen was de medialis helemaal lam en daarna was het weg. soms voel ik hem weer...

Handig als je zelf masseur bent!

Tonight we Squat in Hell!!

Tonight we squat in Hell verslagje.

In de benen flink de doorbloeding op gang gebracht thuis op de Foamroller.
15 min fietsen naar de gym, lichte stretch, check up status. Belangrijk.
Squats: worksets Ass to the Ground en 3/4 omhoog.
5 x 90 x 100 x 100 x 100 x 100
8 x 80 (van bodem tot paralel)
20 x 50 (van bodem tot 3/4)

Walking lunges met dumbbells
3 sets van 10 stappen met 2 x 30 kg

Aftershock sets!
5 min lang 12 reps en 15 sec rust. (ongeveer 10 sets)
Leg Extension op 56 kg laatste 2 sets 63kg (Dat was de Hell!!)

Ab en Adductor
Beiden 50 kg niet normaal..

Kuiten op liggende legpress
10 x 10 met 115 kg
Tja kuiten je moet er van houden..
----------------------------
Borst Incline Dumbbell press
5 x 27.5 x 30 x 32.5 x 35 x 37.5 x 40

Aftershock sets

Machine chestpress
49 kg 5 min, 12 reps, 15 sec rust.
2 sets tot de max cable cross met 20 kg

Chin ups met riem en schijf
5 x 5 met 20 kg schijf

Aftershock 5 min..
Lat pulldown breed
49 kg
2 sets tot de max straight arm pulldown met touw, maximale ROM en intense Mind-Muscle connection.
Met 30 kg.

---------------------------------
Biceps standing dumbbell curl
16 reps x 20 x 22,5 x 25 (de laatste set was niet strikt meer)

Aftershock drop sets
Biceps machine
Max reps x 40 x 35 x 30 x 25 x 20 x 15

Onderarmen
Ging gewoon niet meer..

Trainingstijd: 1:45
Erg lang en heel zwaar.
Focus was enorm, pushing all limits.
Gevoel: Animal, oer...

De aftershock doe ik omdat het een fullbody training is.
Squats vind ik 5x5 lekkerder omdat ik dan sneller sterk word.
De aftershock is om in een zo'n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk pomp te creëren.
Borst is alleen maar 1 power oefening en chin ups ook. Dus die aftershock geeft echt een mega spierpijn!

Helaas is het vetpercentage weer gezakt, 2 mm huidplooi weg op mijn buik.
Daar was ik hard voor aan het sparen. En ik slaap goed en train minder vaak.
Wel veel intenser.
Er is maar een optie, meer eten dus.
Nu in een heet bad en naar bed.

Osu!

Laatst bewerkt:
Hahaha deze machine krijgt een vastloper vandaag... pfff

Respect hoe je 1 uur en 45 minuten als een beest tekeer kan gaan met die korte rust tussen sets. Succes met meer eten ;)

Terug
Naar boven