- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Elke week weer hoor!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke week weer hoor!
Mwaa.. kan er nog wel 50kg op gooien en minder strict uitvoeren. Shrugs gewicht zegt niks. Toch bedankt voor het compliment

Een dergelijk volume..goed uitgevoerd met 150-160kg is aardig sterk hoor!
Redelijk netjes vind ik zelfEen dergelijk volume..goed uitgevoerd met 150-160kg is aardig sterk hoor!
Of zijn het verkapte powershrugs?

Ja klopt! Mwaaa, voelde me niet 100% dus minder genoten helaas.nog ff afzien man! gaat goed!
nog genoten van je refeed vrijdag?(het was vrijdag toch) wat is het allemaal geworden dit keer?

pannekoeken met appel en poedersuiker of stroopJa klopt! Mwaaa, voelde me niet 100% dus minder genoten helaas.
Maar een hoop pasta met tonijn steak en daarna 4 pannenkoeken met stroop, vijgenjam, appelstroop en nog wat haribo![]()

Juist wat minder gewicht gepakt deze keer en meer repsNette training hoor!! Squats gaan nog lekker ondanks het cutten![]()

Thanks man. Vind het ook een van mijn betere spiergroepen. Helaas kan ik ze over een paar weken niet op het podium showen omdat ik MAP ga doen. Wie weet ooit Classic Physique ofzoEcht wel nette benen hoor kerel! Mooi droog al en een lekker outsweep!![]()

Hoe meer mensen hoe meer vreugde, welkom sterk beest