Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Zeker blij met die strepen die op mijn schouders door beginnen te komen.
gaat lekker man! nog ff volhoudenThanks man! Zeker blij met die strepen die op mijn schouders door beginnen te komen.

Thanks man, jij ook he! Hoe lang ga je nog door?
Yeap, nog eventjes en het podium op!ik zie dikke schouders en strepen
ik zie adertjes
ik zie zelfvertrouwen
zelfs al een beetje een map-pose
zeker nog 3 weken denk ik.. mss nog langer je weet het niet net waar ik staThanks man, jij ook he! Hoe lang ga je nog door?
Yeap, nog eventjes en het podium op!

Ik over 3 weken na mijn wedstrijd ook niet meer. Je had echt mee moeten doen met de SAPcup man, je had zo het podium op gekond qua timingzeker nog 3 weken denk ik.. mss nog langer je weet het niet net waar ik sta![]()
Doe over het algemeen 2,5 minuut per training erbij. Vorige week 35 min na mn pushdag, deze week 37,5 en volgende week 40 min.

Gaat lekker man.
Hoe doe je je HIIT eigenlijk? Gewoon op gevoel of met bepaalde timeranges?
Doe jij nog steeds HIIT zo diep in je prep? Damn respect dat je dat lukt. HIIT lukte mij op een gegeven moment echt niet meer. ben rond 8 weeks out met hIIT gestopt omdat mijn lichaam het niet meer aan kon. Ging letterlijk bijna knock-out 2 keer.
Niet echt, vind het niet zo zwaar. Tuurlijk heb ik wel wat krachtverlies, maar gewoon normaal en gaat eigenlijk top.hiit stond bij mij herstel zwaar in de weg.
Geen last van?
Welkom bro! Nu op naar mn legday, gaat een zware worden. Vrij futloos vandaag
je kan het.. ik ben ook helemaal doodWelkom bro! Nu op naar mn legday, gaat een zware worden. Vrij futloos vandaag

Mjaaa redelijk. Moet eigenlijk ook niet klagen inderdaad gezien mijn gewicht en voeding haha.weer goede squats man! gaat nog steeds lekker dus!!