- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mjaaa redelijk. Moet eigenlijk ook niet klagen inderdaad gezien mijn gewicht en voeding haha.
Nog een mealprepje

Goeie training bro, benieuwd naar je gains na de sapcup als je weer meer gaat eten![]()
weer sushi iig... cant waitIk kijk er echt al dagen naar uit. Ik denk serieus dat ik klaar ga komen als ik de eerste sushi in mijn mond stop.
anders ik wel bij de gedachte aan een refeedIk kijk er echt al dagen naar uit. Ik denk serieus dat ik klaar ga komen als ik de eerste sushi in mijn mond stop.

17 (serieus). Niet elke ronde 5 gerechten natuurlijk. Van 1600 tot 2030 ongeveer

17 (serieus). Niet elke ronde 5 gerechten natuurlijk. Van 1600 tot 2030 ongeveer![]()
Tjaaa is natuurlijk relatief. Heb ook nooit eerder meer dan 10 rondes ofzo gedaan. Als je 6 rondes een hoop rijst, noodles, vlees en de grootste sushi combos besteld zit je ook vol. Lekker rustig aan gedaan en lekker lang genoten

kijken wat ik red17 (serieus). Niet elke ronde 5 gerechten natuurlijk. Van 1600 tot 2030 ongeveer![]()
hoeveel kcal denk je dat je opzat?Denk 6000 ofzo. At ook vrij clean, vroeg bij elk gerecht waar saus op zat of het zonder saus kon en at ook amper vet (geen zalm maar tonijn etc. etc.) Dan is dat nogal wat.kijken wat ik redhoeveel kcal denk je dat je opzat?

evengoed netjes! maar jij refeed ook maar 1x in de week toch?Denk 6000 ofzo. At ook vrij clean, vroeg bij elk gerecht waar saus op zat of het zonder saus kon en at ook amper vet (geen zalm maar tonijn etc. etc.) Dan is dat nogal wat.
Maar gaan we zeker doen gast, lekker als grote eters een toco leegeten![]()
Ja inderdaad, dat scheelt een hoop. Ik ga komende week misschien woensdag en zaterdag wat kleinere refeeds doen zo kort voor mijn wedstrijd.evengoed netjes! maar jij refeed ook maar 1x in de week toch?
wil er zo lang mogelijk zitten haha
. Vaak zijn die ayce 2,5 uur ofzo onbeperkt, maar dan zoeken we er een uit zoals ik gisteren had waar je gewoon geen tijdslimiet hebt.
~1850