MuscleMeat

Trainingstopic Simson KDO Den Haag

niet echt, wel gewoon pulldown, low pulleys, wat machines voor rug, borst, schouders, benen etc.
in principe wel alles wat je nodig hebt denk ik.

simson is gewoon basic. Al het normale is aanwezig, je moet geen hammerstrength of fancy panatta shit verwachten.

wie komen er eindelijk weer trainen in de hal beneden bij simson :D

• Topic Starter Topic Starter
morgen weer... is ie idd open?

Beneden is weer open!!

me gusta

Gay boys gaarne centen meenemen voor mij voor Chopper....75 de man gaarna morgen inleveren :D

Ik zie al dat ik pas na de 21ste geld kan geven

P.S., alles beneden is opgeruimd, dus moet ook de platforms weer gemaakt worden, samen met toni hebben we vandaag de 3 kleine platforms gezet en ook alle hout voor de grote uit de ruimte gehaald. Er moet ook de platforms weer aan elkaar geschroefd te worden, en dat wrs jaap, dus kan tot dan niet echt gaan trainen. Of we moeten zelf wat gereedschappen brengen en zelf tenminste de kleinste platforms in elkaar zetten zodat we daar kunnen trainen.

Laatst bewerkt:
Update materiaal 30-08-2011:
- log (iets dikker dan IFSA) 63kg
- prowler

Nice stuff vanavond prowler proberen ofniet? Pfff nu aant wachten op fysio mannetje in de wachtkamer

Niceeee dan zie ik je next week pas weer derest van de week rust houden

megusta prowler...

beter videos my long haired mattie

ik ben er rond zes uur half zeven john moet nog winkelen met me vriendin

Whaddup dudes?!! Welke dagen trainen jullie? Ik kom binnenkort ook langs maar durf volgens Sjors niet alleen met BigD te trainen...

is een beetje een zooitje op het moment :p
welke dag wil je komen?

deze week misschien wel no train voor mij ....
volgende week word het prolly di wo vrij (dan weet je dat ook cp)
John traint bijna alleen nog maar ma do @ simson

John?
Zooitje maakt niet uit zolang er maar fatsoenlijk getraind kan worden, is dat het geval? Anders wacht ik liever paar weekjes en kom ik in januari langs...!

Terug
Naar boven