XXL Nutrition

Aankondiging Jawel de meet 2011!

hahaha jezus volgens mij is er straks voor 50.000 kcal in totaal te vinden daar :roflol: Iedereen veel plezier iedereen en smakelijk alvast en dat de PR's mogen vliegen !

zet daar nog maar een nulletje achter max :P

Vond in Frankrijk wat heerlijke honingmeloenen. Neem ze mee.

Zojuist ruim 3kg aan tonijnsalade in elkaar geknalt :D

• Topic Starter Topic Starter
Aah ja!! OH yeah! whoehoe, kom dan jonguh!

Net weer uit de hal. Ik heb er echt weken naar toe geleefd en alle vrije tijd erin gestopt maar ben ontzettend trots op het resultaat. Alles wat ik wilde doen is af. Had een hele A4 met punten te regelen maar kon net echt niets meer bedenken.

Net nog de gaten in de paal voor de carcircle geboord, de matten uit de garage naar de hal gebracht en plekken voor de circusdumbbells en deadlift ingericht. Een lijst met alle onderdelen en gewichten van RawPowerBaarn opgehangen. Ook een lijst gemaakt met alle categorieen van strongman en de onderdelen van RawPowerBaarn zodat je zo je trainingsdag evenwichtig kunt indelen.

ik weet niet man, ik blijf het zeggen hoe dicksuckerig et ook is, jij bent van epische proporties kwa spirit..

respect voor je Gijs! Morgen ga ik je trots eens goed bekijken en uittesten:)

Aah ja!! OH yeah! whoehoe, kom dan jonguh!

Net weer uit de hal. Ik heb er echt weken naar toe geleefd en alle vrije tijd erin gestopt maar ben ontzettend trots op het resultaat. Alles wat ik wilde doen is af. Had een hele A4 met punten te regelen maar kon net echt niets meer bedenken.

Net nog de gaten in de paal voor de carcircle geboord, de matten uit de garage naar de hal gebracht en plekken voor de circusdumbbells en deadlift ingericht. Een lijst met alle onderdelen en gewichten van RawPowerBaarn opgehangen. Ook een lijst gemaakt met alle categorieen van strongman en de onderdelen van RawPowerBaarn zodat je zo je trainingsdag evenwichtig kunt indelen.

Goed bezig, Gijs!

Nu nog voedingsschema's? Chocomel schema? ;)

Succes in het nieuwe stulpje!

kom je weer foto's schieten doetze?

kom je weer foto's schieten doetze?

Nee, dit keer niet. Waarschijnlijk zijn er genoeg gasten met camera's om filmpjes en/of foto's te maken. Ik verheug me nu al op de beelden!
Ik beloof (is meer een waarschuwing;)); Bij het 1e lustrum (5e jaar) kom ik zeker foto's maken!

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 22:03 ----------

Er zijn in dit wereldje een aantal mensen die deze sport goed promoten en daar ben JIJ er 1 van! Daarom: Hulde!

ik ga morgen niet trainen, maar filmen en fotograferen (en heel veel eten) mensen, dus trek de sexy outfits aan en doe die make-up ;)

have fun iedereen ! ik moet helaas werken, misschien kom ik na het werk nog ff langs !

Klinkt wellicht cheap maar als ik naar het eten kijk wat al wordt meegenomen heeft het niet echt zin om nog niets mee te nemen.... Mocht er nog iets missen dan hoor ik het wel en koop ik het morgenochtend.

Bananen

Nemen Erwin en Chrizzie al mee.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt wellicht cheap maar als ik naar het eten kijk wat al wordt meegenomen heeft het niet echt zin om nog niets mee te nemen.... Mocht er nog iets missen dan hoor ik het wel en koop ik het morgenochtend.

Sporttape komen we altijd te kort;) Geen grap.

Kan toch helaas geen schijven meenemen, ze liggen bij me opa en oma en die zijn er morgen niet hoor ik net.

ik wens iedereen zwaar succes en plezier bij het verpulveren van zijn/haar PR's

Terug
Naar boven