Fitness Seller

Aankondiging Jawel de meet 2011!

ik trek gezellig met je mee mo!

Als er niets tussen komt, ben ik er ook bij.
En Mo promised me a 370kg DL , didn't you ?? Big M

Nice mijn grip keizer is er ook bij!

promise promise..oei dat is wel druk uitoefenen matti..enige wat ik zeg..is dat er iets crazys getrokken gaat worden..desnoods een 200x200kg dl rep out:P

hahaha ja, kmoest die ziyed pakken,,,maar kwas wel goed beroerd, ook weer zo idioot om dan halverwege de riem uitdoen, alsof het dan makkelijker word:S

• Topic Starter Topic Starter
Wat Mo ik sta zelfs al op 20x220. Dan wil ik dus minimaal een 20x230 van je zien als je een repout doet!

mjaaa, vind rep outs k*t, wordk altijd misselijk van en kwil die dag wel meer doen..dus lekker hopelijk naar een bizar gewicht toe en dat trekken, kheb zelf 370 in de kop...en als dat goed aanvoelt 400???? TUURLIJK JONGE WAAROM NIET!!!!!

trouwens met je zelfs ik sta op... alsof jij jouw deadlift kakka is mafkees hahaha je had me geownd op borger en vies ook..dus stiekem rust er een 340 op dit moment in dat gekke lichaam van jou..

Laatst bewerkt:
25 th of june , bring down youre puke bukket

mjaaa, vind rep outs k*t, wordk altijd misselijk van en kwil die dag wel meer doen..dus lekker hopelijk naar een bizar gewicht toe en dat trekken, kheb zelf 370 in de kop...en als dat goed aanvoelt 400???? TUURLIJK JONGE WAAROM NIET!!!!!

trouwens met je zelfs ik sta op... alsof jij jouw deadlift kakka is mafkees hahaha je had me geownd op borger en vies ook..dus stiekem rust er een 340 op dit moment in dat gekke lichaam van jou..

400! epic
meeste mensen bouwen heel lang op +20kg
en jij probeert even jou monster PR te verbreken met 20kg en als dat lukt meteen +15kg plates per kant :D

ik citeer Mikhail Kohklaev "religion make you strong"

dit zei die vorig jaar tegen mij op de CL Ulft...geloof erin..dan ben je al halverwege..de andere helft is uitvoering uiteraard, en dat is vaak het lastigste, maar vroeg of laat moet et lukken als je erin gelooft :P

ik citeer Mikhail Kohklaev "religion make you strong"

dit zei die vorig jaar tegen mij op de CL Ulft...geloof erin..dan ben je al halverwege..de andere helft is uitvoering uiteraard, en dat is vaak het lastigste, maar vroeg of laat moet et lukken als je erin gelooft :P

Goede instelling! ik dacht al dat er zo'n gedachte achter zou zitten. Dat inspireert me :)

Hahaha epic

• Topic Starter Topic Starter
Als je hem over de knie krijgt heb je hem!

als jij 400kg trekt daaro, dan breek ik je knieschijven :P

Ik heb vrij geregeld. Ik ben aanwezig!

ik kom ook met mike mee met nog twee anderen uit goirle bob456 en gokhann

Ik heb vandaag ook vrij gekregen dus ben ook aanwezig. :D

Ik ben noop in deze denk ik maaruh wat neemt wie nou mee? Of is het gewoon koelbox volgooien en zitten ze we straks met 3000 hamburgers:)

BTW, komen er nog personen uit de regio arnhem die mee willen rijden?

Ik zie net in de begin post achter de namen staan wat er meegenomen wordt:) Ik neem wel een zooi rundvleeshamburgers mee en wat pakken fruit sapjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven