- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo begint elke training waar chocoteddy bij islol dat was op dezelfde meet die begon met:
"er was eens een axle die netjes recht was"

lol dat was op dezelfde meet die begon met:
"er was eens een axle die netjes recht was"
Die ja.Ivo is mijn favoriete e-vriendje!Die gegevens zijn niet openbaar en topgeheim, je interesse?

Hij zit niet meer op hyves en aan de foto kan ik het niet vragen, althans ik krijg geen antwoord!ik geloof je niet, dan had je het zelf wel aan hem gevraagd!
Dus dit is een koopje en tja ondanks dat ik toch iets van gemengde gevoelens heb (als in best jammer dat ik de meet nu mis), ga ik liever met mn meisje naar Tenerife dan dat ik met jullie zwoeg in een schuur 

jij komt anders ook niet vanuit België onze kant oprijden!![]()
Ik ga me afmelden....
Heb net 8dgn tenerife geboekt. Zou ik de maandag vertrekken na de meet dan betaal ik 550euro meerDus dit is een koopje en tja ondanks dat ik toch iets van gemengde gevoelens heb (als in best jammer dat ik de meet nu mis), ga ik liever met mn meisje naar Tenerife dan dat ik met jullie zwoeg in een schuur
![]()
mensen die hem echt kennen, kunnen hem écht wel bereiken![]()
Bedankt voor de bevestigende replies, wou alleen weten of het hem was.Jammer. De ogre zal gemist worden.
---------- Post added zo 19 jun 2011 at 00:06 ----------
Update lui die komen. Jarno kon niet de kinderkamer wordt geverfd. Jammer hij wilde er wel bij zijn om tips te geven. Dat is dan voor de volgende. Wel echt veel toppers die komen dus dat is ook weer tof voor de jeugd om van te leren!
......maar ik moet ook met de kinderkamer bezig
Hoe is het Gijs? Alles lekker daar?