XXL Nutrition

Aankondiging Jawel de meet 2011!

Toen waren ze minder nieuw...

lol dat was op dezelfde meet die begon met:
"er was eens een axle die netjes recht was"

Die gozer met z'n benen wijd op die laatste foto is dat niet ivosnivo aka Strongman?

• Topic Starter Topic Starter
Die gegevens zijn niet openbaar en topgeheim, je interesse?

mensen die hem echt kennen, kunnen hem écht wel bereiken ;)

Ik ga me afmelden....
Heb net 8dgn tenerife geboekt. Zou ik de maandag vertrekken na de meet dan betaal ik 550euro meer :P Dus dit is een koopje en tja ondanks dat ik toch iets van gemengde gevoelens heb (als in best jammer dat ik de meet nu mis), ga ik liever met mn meisje naar Tenerife dan dat ik met jullie zwoeg in een schuur :P

Dat is niet echt hardcore, Chewie.

Ik ga me afmelden....
Heb net 8dgn tenerife geboekt. Zou ik de maandag vertrekken na de meet dan betaal ik 550euro meer :P Dus dit is een koopje en tja ondanks dat ik toch iets van gemengde gevoelens heb (als in best jammer dat ik de meet nu mis), ga ik liever met mn meisje naar Tenerife dan dat ik met jullie zwoeg in een schuur :P

Jammer. De ogre zal gemist worden.

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 00:06 ----------

Update lui die komen. Jarno kon niet de kinderkamer wordt geverfd. Jammer hij wilde er wel bij zijn om tips te geven. Dat is dan voor de volgende. Wel echt veel toppers die komen dus dat is ook weer tof voor de jeugd om van te leren!

Idd mooie groep...ach je log kan ik nu niet slopen dat scheeld!

Idd maar jij zou ook gebanned zijn naar de anti ecto!

Jammer. De ogre zal gemist worden.

---------- Post added zo 19 jun 2011 at 00:06 ----------

Update lui die komen. Jarno kon niet de kinderkamer wordt geverfd. Jammer hij wilde er wel bij zijn om tips te geven. Dat is dan voor de volgende. Wel echt veel toppers die komen dus dat is ook weer tof voor de jeugd om van te leren!

Ik zou ook wel wat tips willen geven:cool:......maar ik moet ook met de kinderkamer bezig:D Hoe is het Gijs? Alles lekker daar?

Terug
Naar boven