XXL Nutrition

Jay Cutler onttroond!

vorig jaar plaatsten ze ronnie ook van plaats 1 naar 4

• Topic Starter Topic Starter
ongehoord dat dex de o wint,ik vind het een prachtatleet maar ik zie geen Mr O.

dat hij wint van jay kan ik nog begrijpen,maar wolf staat beter,en phil heat staat nog stukken beter! die staat het best.

het zou zo gemoeten hebben :

1 heath
2 wolf ???
3 jackson ???
4 cutler

de jury vond het zelf wss te belachelijk om de vorige mr o zomaar op nr 4 te schuiven en 2 nieuwelingen op 1 en 2... dan hebben ze maar gekozen voor dex en jay op 1 en 2.

de O is goed voor leuke foto's voor de rest vind ik er geen zak meer aan.allemaal doorgestoken kaart. like bitches turnin into hoes!
Heb je de wedstrijd wel gezien? Dan zou je moeten weten dat Wolf de top 5 niet verdiende dit jaar en dat Dex ZEKER in de top 2 thuishoorde. Over Heath kan ik het met je eens zijn. En je zou dan eigenlijk ook moeten geweten hebben dat Freeman in de top 3 zou mogen gezeten hebben... ;)

Hoe zit dat eigenlijk met wat er met Jay is gebeurd ? Hield veel vocht op de Pré-judge en verloor toen 12lbs. Zou hij dan niet droger en beter moeten staan op de Finals ? of telt de pré-judge ook mee als eindresultaat en heeft hij daar punten gemist ?

Vind het toch close tussen Dex en Jay op sommige foto's. Straks de Replays eens bekijken.

Het is een pijnlijke ontgoocheling. :( Jay zag er zo goed uit de afgelopen weken, kurkdroog. Geloofde in hem. Vreemd hoe het op het einde van de rit allemaal zo kan verschillen. hij had misschien beter even gaan plassen voor de PRé judge:rolleyes:

Het blijft een Held ! Knappe prestatie van DEX.

Hoe zit dat eigenlijk met wat er met Jay is gebeurd ? Hield veel vocht op de Pré-judge en verloor toen 12lbs. Zou hij dan niet droger en beter moeten staan op de Finals ? of telt de pré-judge ook mee als eindresultaat en heeft hij daar punten gemist ?

Vind het toch close tussen Dex en Jay op sommige foto's. Straks de Replays eens bekijken.

Het is een pijnlijke ontgoocheling. :( Jay zag er zo goed uit de afgelopen weken, kurkdroog. Geloofde in hem. Vreemd hoe het op het einde van de rit allemaal zo kan verschillen. hij had misschien beter even gaan plassen voor de PRé judge:rolleyes:

Het blijft een Held ! Knappe prestatie van DEX.

De pre-judging telt volgens mij nog meer als de finals, en daar heeft hij ook zijn punten het meeste verloren.

Lag dicht bij elkaar. Hoewel ik voor Jay was, moet ik toegeven dat ook flex er zeer netjes bij stond.

Kunnen al de theoriën over Muscletech, Jay Cutler en mr Olympia nu stoppen.

Zat Dex ook niet bij Muscletech? :P

index.php?action=dlattach;topic=237920.jpg

Die kuiten lijken me echt photoshop...kan me geen enkele wedstrijd herinneren dat hij zo'n kuiten had. Die biceps heb ik wel vaker gezien...maar dat heeft hij nu netjes bijgetrokken.

yep synthol, maar welke pro heeft dat nou niet!

Idd fotoshop, kijkende naar andere foto's van Dex
En geloof zelf niet dat er zo veel pro BB's aan de synthol zitten, hoogstens wat uitzonderingen daar gelaten, dus ben benieuwd waar sommige die wijsheid en rontgenogen vandaan hebben...
En vraag me af welke delen van Cutler dan verdacht zijn van synthol want zie zelf ook niet zo vlug een verdenking bij hem...

:popcorn:
Laat de synthol discussies maar weer losbarsten!

Nee geen zin in, maar maakt verder ook niet uit! ;) Weet niet van wanneer die foto is, maar op deze Mr. O zag je er helemaal niks van idd!

Laatst bewerkt:
Heb je de wedstrijd wel gezien? Dan zou je moeten weten dat Wolf de top 5 niet verdiende dit jaar en dat Dex ZEKER in de top 2 thuishoorde. Over Heath kan ik het met je eens zijn. En je zou dan eigenlijk ook moeten geweten hebben dat Freeman in de top 3 zou mogen gezeten hebben... ;)

Of Wolf niet in de top 5 hoorde weet ik niet, maar ik vond Freeman wel duidelijk beter dan Wolf.

Terug
Naar boven