Fitness Seller

Jay Cutler onttroond!

Geweldig nieuws!! Volgende keer phil. Geweldig dat de esthetische lijnen het eindelijk winnen.

ik vind de jay z'n benen maar 'flauwkes' tegenover de andere 2 en tegenover zijn upperbody...

of zie ik het nu verkeerd?

Onzin?
Laat ik het zo zeggen. Dexter deed ook mee in de tijd dat Shawn, Flex en Kevin meededen, en die versloegen hem allemaal.
Het feit dat mensen zeggen dat hij niet echt verbeterd en nu dus de nummer 1 van de wereld is, zegt genoeg over het huidige niveau.

Onzin kerel. Dexter is nu echt stukken beter (veel meer wijdte en dikte op z'n rug, vollere armen, benen en schouders) dan hij eind jaren '90, begin 2000 was. Misschien ga ik nog wat foto's zoeken en naast elkaar zetten, dan kan je het zelf zien. Het is allemaal wat verfijnder dan de massa die andere gasten aanzetten (en daarmee ook 10cm rond hun taille pakken). Voor mij is dit het echte bodybuilding. Je zwakke punten steeds verbeteren en je sterke punten behouden. Met name dat laatste lukt een heleboel atleten niet op het moment dat ze groter worden.

Ben het niet helemaal met je eens dat het niveau toen (eind jaren '90) hoger lag dan nu. Je had zeer zeker een aantal grote namen, maar hun shape wisselde sterk en daarmee ook hun klassering, behalve die van Shawn Ray dan. Eigenlijk zou je Dexter met zijn huidige fysiek in zo'n line up moeten zetten en ik denk niet dat hij dan veel onder zou doen voor iemand als Shawn Ray. Conditioning altijd goed en ogenschijnlijk altijd hetzelfde, maar toch elk jaar weer net iets wat beter als je terugkijkt naar de foto's. Ronnie was ook al een hele poos aanwezig op de Olympia en verloor toen van gasten als Cormier, Shawn Ray en Levrone. Waren die opeens k*t geworden omdat Ronnie later wél de Olympia won?

In 2002 versloeg Dexter Flex, Priest, Gunter en werd hij vierde achter Coleman, Levrone en Cormier. In 2003 werd hij derde achter Jay en Ronnie, maar voor Dennis James, Schlierkamp en Levrone. Zo kan ik nog wat resultaten opnoemen die aangeven dat hij meer gepresteerd heeft dan jij nu voor doet komen en ook toen al gewaardeerd werd. Alleen was hij toen nog niet zo ver als nu en zullen we nooit weten hoe hij toen zou presteren met z'n huidige fysiek.

Onzin?
Laat ik het zo zeggen. Dexter deed ook mee in de tijd dat Shawn, Flex en Kevin meededen, en die versloegen hem allemaal.
Het feit dat mensen zeggen dat hij niet echt verbeterd en nu dus de nummer 1 van de wereld is, zegt genoeg over het huidige niveau.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dexter een hele goede fysiek hebben, staat altijd in goede shape, heeft een slanke taille, goede massa voor zijn frame enz enz.
Maar op de 1 of andere manier lijkt dit voor een normaal mens haalbaar (en ja, ik weet dat dat niet zo is, maar je snapt wel wat ik bedoel). Ronnie en Jay en Dorian waren zo freaky dat je nooit het idee maar had daarbij in de buurt te komen.

Daar heb je gelijk in, maar in die tijd hadden we ronnie nog, en die was gewoon niet te verslaan. Jay hoort niet in het rijtje thuis van Dorian en Ronnie, vandaar dat dexter nu een sandow heeft. Al was ronnie er niet geweest had flex ook een sandow gehad. Shawn had een super fysiek maar had net te weinig massa IMO. En voor Kevin Levrone geld precies hetzelfde als voor flex, alleen had hij met de onverslaanbare dorian te maken.

Dexter had gister geen onverslaanbaar monster (zoals ronnie en dorian) voor zich, maar wel iemand die niet in vorm was. En dat is de reden dat dexter gewonnen heeft, hij stond er gewoon het beste bij samen met Phil. Het is dus niet zo dat de jury nu meer estetische lijnen verkiest, hij heeft gewoon terecht gewonnen. En flex, kevin en shawn hebben in de tijd van ronnie en dorian terecht "verloren" imo.

Onzin kerel. Dexter is nu echt stukken beter (veel meer wijdte en dikte op z'n rug, vollere armen, benen en schouders) dan hij eind jaren '90, begin 2000 was. Misschien ga ik nog wat foto's zoeken en naast elkaar zetten, dan kan je het zelf zien. Het is allemaal wat verfijnder dan de massa die andere gasten aanzetten (en daarmee ook 10cm rond hun taille pakken). Voor mij is dit het echte bodybuilding. Je zwakke punten steeds verbeteren en je sterke punten behouden. Met name dat laatste lukt een heleboel atleten niet op het moment dat ze groter worden.

Ben het niet helemaal met je eens dat het niveau toen (eind jaren '90) hoger lag dan nu. Je had zeer zeker een aantal grote namen, maar hun shape wisselde sterk en daarmee ook hun klassering, behalve die van Shawn Ray dan. Eigenlijk zou je Dexter met zijn huidige fysiek in zo'n line up moeten zetten en ik denk niet dat hij dan veel onder zou doen voor iemand als Shawn Ray. Conditioning altijd goed en ogenschijnlijk altijd hetzelfde, maar toch elk jaar weer net iets wat beter als je terugkijkt naar de foto's. Ronnie was ook al een hele poos aanwezig op de Olympia en verloor toen van gasten als Cormier, Shawn Ray en Levrone. Waren die opeens k*t geworden omdat Ronnie later wél de Olympia won?

In 2002 versloeg Dexter Flex, Priest, Gunter en werd hij vierde achter Coleman, Levrone en Cormier. In 2003 werd hij derde achter Jay en Ronnie, maar voor Dennis James, Schlierkamp en Levrone. Zo kan ik nog wat resultaten opnoemen die aangeven dat hij meer gepresteerd heeft dan jij nu voor doet komen en ook toen al gewaardeerd werd. Alleen was hij toen nog niet zo ver als nu en zullen we nooit weten hoe hij toen zou presteren met z'n huidige fysiek.

Hehe, ik zei ook veel mensen vinden hem niet verbeterd. Ik vind hem juist wel verbeterd, alhoewel ik meer van het freaky gebeuren houd.
Ik vind Dexter op de kuiten na een erg complete BB, alleen zie in hem niet de top (vind ik meer massa woester, terwijl hij geen kleine jongen is:D).
Flex verdoete het op het einde een beetje, waardoor hij hem kon verslaan.

Ik vind het wel jammer dat de show op 2 avonden word gehouden, want als het alleen op de zaterdag was geweest had Jay misschien wel weer gewonnen.

Gewoon 1 dag doen en klaar. Is makkelijker voor iedereen. Nu zie je mensen de 1e dag wat vochtiger en andere de 2e dag weer wat minder.

Volgend jaar kan wel eens een hele mooie line up worden:
Jay
Dexter
VICTOR (imo de beste BB op het moment)
Phil
Wolf
Kai

en nog tig anderen.
Dan moet iedereen op zijn top komen, anders val je buiten de top 5:D

Daar heb je gelijk in, maar in die tijd hadden we ronnie nog, en die was gewoon niet te verslaan. Jay hoort niet in het rijtje thuis van Dorian en Ronnie, vandaar dat dexter nu een sandow heeft. Al was ronnie er niet geweest had flex ook een sandow gehad. Shawn had een super fysiek maar had net te weinig massa IMO. En voor Kevin Levrone geld precies hetzelfde als voor flex, alleen had hij met de onverslaanbare dorian te maken.

Dexter had gister geen onverslaanbaar monster (zoals ronnie en dorian) voor zich, maar wel iemand die niet in vorm was. En dat is de reden dat dexter gewonnen heeft, hij stond er gewoon het beste bij samen met Phil. Het is dus niet zo dat de jury nu meer estetische lijnen verkiest, hij heeft gewoon terecht gewonnen. En flex, kevin en shawn hebben in de tijd van ronnie en dorian terecht "verloren" imo.

Ronnie en Dorian hebben beide niet al hun titels terecht gewonnen imo, maar dat is weer een andere discussie.
Ik vind dat Jay nu niet verdiende om te winnen. Dan is Dexter best of the rest dus de terechte winnaar.

men kan praten zoveel als men wil, ondertussen heeft dex uiteindelijk dan Toch die felbegeerde O titel en die heeft hij niet zomaar cadeau gekregen.. ;)

een volledige bbing 'carrière' dus, de full circle, de volledige droom, iets waar men mag naar opkijken dus.

een goede stap voorwaarts voor bbing!

Vond jay er niet goed uit zien, benen waren echt veel minder en zijn bovenlijf zag er ook anders uit. Dex was wel in topshape en dus imo ook de terechte winnaar. de X man toont gewoon kleiner door zijn lengte maar was wel heel goed vond ik.

Vond jay er niet goed uit zien, benen waren echt veel minder en zijn bovenlijf zag er ook anders uit. Dex was wel in topshape en dus imo ook de terechte winnaar. de X man toont gewoon kleiner door zijn lengte maar was wel heel goed vond ik.

agree!!

Jay ziet er idd apart uit:(

Hoor iedereen maar klagen over jay, ok op de prejudge was hij niet in shape! Maar op de showavond vond ik hem er ok uitzien! Maar ik kan er zeker mee leven dat Dex heeft gewonnen, hij heeft het ook zeker verdiend! next year it will be Phil or Melvin, ze hebben net iets meer massa als dex, and i like that!!!:D

Hoor iedereen maar klagen over jay, ok op de prejudge was hij niet in shape! Maar op de showavond vond ik hem er ok uitzien! Maar ik kan er zeker mee leven dat Dex heeft gewonnen, hij heeft het ook zeker verdiend! next year it will be Phil or Melvin, ze hebben net iets meer massa als dex, and i like that!!!:D

Melvin? Maak hier Victor van:D

nou....beter? Vergelijk zijn linker arm met zijn rechter arm dan es....? matched voor geen meter

jay heeft het voor zich zelf verdoet.z,n lad spread achter ,gaat de kant van ronnie in z,n nadagen lijken,totaal geen wijte!~vind wel dat de big o achteruitgaat,niks ten nadelen van dexter.flex,kevin,ray,echt beter,toen betere smartie,s dan nu?

Toch wel waus wat die Dex heeft gepresteerd, als junior in de bantam gewichtsklasse uitkomen en nu rond zijn 40e de Olympia pakken.

ongehoord dat dex de o wint,ik vind het een prachtatleet maar ik zie geen Mr O.

dat hij wint van jay kan ik nog begrijpen,maar wolf staat beter,en phil heat staat nog stukken beter! die staat het best.

het zou zo gemoeten hebben :

1 heath
2 wolf
3 jackson
4 cutler

de jury vond het zelf wss te belachelijk om de vorige mr o zomaar op nr 4 te schuiven en 2 nieuwelingen op 1 en 2... dan hebben ze maar gekozen voor dex en jay op 1 en 2.

de O is goed voor leuke foto's voor de rest vind ik er geen zak meer aan.allemaal doorgestoken kaart. like bitches turnin into hoes!

Na elke Mr. O krijg je dit soort dingen dat iemand het er niet mee eens is met de uitslag en dat die en die op nummer 2 zou moeten komen enzo.
Jij was er niet bij en jij bent geen jury dus leg je er bij neer.

Terug
Naar boven