MuscleMeat

Jay Cutler onttroond!

Wat heel dit gebeuren gemist/ aan me voorbij gegaan :eek:
Kan ook nergens (fatsoenlijk) goede stream terug zien (heel de wedstrijd).

Maar wat RichardV zei, is me toch wel een beetje blijven hangen;
Als dergelijke fysieken nu winnen, is het me een raadsel dat; Levrone,Wheeler en gelijken, nooit een O hebben gewonnen!

Wat een onzin van die "dergelijke fysieken", dexter heeft gewonnen omdat hij er gewoon het best bij stond, niet omdat hij een "dergelijk fysiek" heeft. Al was Jay verschenen net als in bijv. 2004 had hij gewoon gewonnen. Ik denk eerlijk gezegd dat Jay zijn beste tijd heeft gehad.

Ik wist het...Dexter heeft gewoon verdient gewonnen. Een mooie kroon op al zijn harde werk de laatste jaren!

Is er al ergens een herhaling te vinden of nog niet?

index.php?action=dlattach;topic=237775.jpg

Jammer dat er geen herhaling te zien is van het moment dat Dex hoort dat hij de winnaar is.

die foto is van arnold classic denk?

bah slechte evolutie, size does matter

Ik hoor net ook van iemand die ik ken die in het Jay Cutler team zit, dat de jury hem ook op vrijdagavond persoonlijk zei dat hij nog veel vocht moest verliezen tegen zaterdagavond. Ook op weg van zijn huis naar het hotel waar de wedstrijd door ging heeft men 3x moeten stoppen onderweg omdat hij zich misselijk voelde en moest braken.

En ik krijg waarschijnlijk nog een T-Shirt van hem hihi! I hope

Wat een onzin van die "dergelijke fysieken", dexter heeft gewonnen omdat hij er gewoon het best bij stond, niet omdat hij een "dergelijk fysiek" heeft. Al was Jay verschenen net als in bijv. 2004 had hij gewoon gewonnen. Ik denk eerlijk gezegd dat Jay zijn beste tijd heeft gehad.

Onzin?
Laat ik het zo zeggen. Dexter deed ook mee in de tijd dat Shawn, Flex en Kevin meededen, en die versloegen hem allemaal.
Het feit dat mensen zeggen dat hij niet echt verbeterd en nu dus de nummer 1 van de wereld is, zegt genoeg over het huidige niveau.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Dexter een hele goede fysiek hebben, staat altijd in goede shape, heeft een slanke taille, goede massa voor zijn frame enz enz.
Maar op de 1 of andere manier lijkt dit voor een normaal mens haalbaar (en ja, ik weet dat dat niet zo is, maar je snapt wel wat ik bedoel). Ronnie en Jay en Dorian waren zo freaky dat je nooit het idee maar had daarbij in de buurt te komen.

Schijn bedriegt Richard...dit is voor zo goed als niemand haalbaar, laat staan voor een ''normaal'' mens. Komt waarschijnlijk ook omdat hij zo klein is...als hij 1.85m was dan zou je er heel zeker anders over denken.

Het is gewoon een van de beste bb'ers. Hij verbetert elk jaar weer...ik meen dat hij tegenover 2007 bijna 12lbs zwaarder was (AC was hij +7lbs zwaarder, en nu nog eens +4lbs). Alleen bij hem zie je het niet zo goed, omdat hij precies in de juiste verhoudingen verbetert. Het is dus bv niet alleen zn armen of schouders die verbeteren, maar alles verbetert zodat ook alles in dezelfde verhouding blijft. Hij heeft gewoon het meest complete fysiek...enige wat achter loopt en groter mag zijn zn kuiten, verder is alles in verhouding.

Opmerking

Tuurlijk de meesten hoopten dat Jay winde maar misschien is het eens goed om weer eens een nieuwe winnaar te hebben die het zeker wel verdiende wat een fysiek en kijk maar eens naar de laatste jaren van de olympia 8 keer ronnie coleman, 8x lee haney 6x dorian yates etc.

Dus beter zo en iedereen heeft zijn favorieten toch....

Hoeplijk stopt jay cutler niet en gaat hij gewoon door om toch weer een titel te behalen en hetzelfe geld voor Vic en Phil dus dan hebben we ineens drie kanshebbers mooi toch en ja Wolf ik had meer van hem verwacht.

wat is dat met die apen die denken dat Dexter Jackson geen massamonster is?

Terug
Naar boven