AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
30-05-07

Eigenlijk geen training vandaag, wilde een dagje rusten, maar omdat Maurice kwam trainen toch ff deadlift meegedaan... Was er sowieso wel benieuwd naar omdat ik deadlift een aantal weken gemeden had vanwege de zware beentrainingen/strongmantrainingen en mn rug niet helemaal meewerkte...

Deadlift
8x70
4x120
3x150
2x170
1x195 PR:D Eindelijk over de 190 gegaan...
fail @ 200 Kreeg hem voor de allereerste keer in mn leven los van de grond maar daar was ook weer alles mee gezegt.... maja toch een PR van 5kg erbij!

nice deadlift PR :D proficiat

Mooie PR weer!

Nice PR kerel! Volgende keer 1 x 170 doen ipv 2 x 170!! Scheelt toch wat energie. Die 200 moet je eigenlijk gewoon kunnen liften!! Het zit gewoon tussen je oren! ;)

Idd zit tussen je oren. Als ie loskomt moet het vaak wel kunnen.

Hij moet ook kunnen... Heb m nu voor het eerst losgetrokken terwijl onderin mn zwakste stuk is.... Volgende keer weer eens proberen... Vond het wel fijn om te merken dat ik nu stuk sterker in mn rug ben ondanks dat ik geen deadlifts heb gedaan voor een maand... Dat slee trekken en die laadraces is zo zwaar voor de rug dat ik m er toch sterker mee heb gemaakt...

31-1-2007

Vandaag benen dag, had er een goed gevoel over want ging weer met de squatmaster Marcel trainen (53jaar, 295kg Squat PR +-8jaar terug)

Squat (alle reps zeer diep, heel stuk onder paralel)
15xstang
8x60
6x100
6x120
6x140
4x160 PR:D
2x170 PR:D

Superdag vandaag! mn top van 1x160 naar de filistijnen gewerkt, haha...
Alle reps heel erg geconcentreerd en echt diep gegaan... Die 2x170 ook heel stuk onder paralel.... Ze gingen eigenlijk te easy, werkte eigenlijk niet echt max gericht... Had ik anders naar max RM toegewerkt, en dan had de 180 er zeker ingezeten... Voor de volgende keer dan maar....

Laatst bewerkt:
nette trainingen jules bro!!:D:D
nog even en we zijn overal even sterk op:D

Heftige squat PRs man, congratz :D

mooi :)

werkt zeer motiverend iemand die er sterker in is dan jezelf. Behoorlijke vooruitgang. Maar alleen maar gesquat?

werkt zeer motiverend iemand die er sterker in is dan jezelf. Behoorlijke vooruitgang. Maar alleen maar gesquat?

Ja, wilde wel meer doen maar was alleen in de zaal en moest mensen helpen..... Achja, daar verdien ik mn geld mee, niet met benen trainen dus is het niet zo erg he... Had er toch al een lekkere pomp in van het squaten...

goed gedaan kerel! Nice squat!! 180 kun je wel hoor!!

1-6-2007

MP strict (van iedere set eerste rep clean vanaf de grond)
8x40
6x50
5x5x60kg

Clean en PP, iedere rep vanaf de grond
5x80
1x90
5x80

De 90 ging heel explosief, had meer ingezeten alleen was erna beetje duizelig dus geen verdere reps gemaakt...)

Neck Press Hammer strenght machine (losse schijven)
8x60
6x80
4x100 PR
8x80

Close grip bench
8x60
8x80
8x90
8x80

S avonds Bierfeest gehad....
Ik drink normaal nooit alcohol maar voor deze keer uitzondering...
Halve liter zuipen in zo snel mogelijke tijd..... Mijne 9.5 sec..
Bier sit-up (5sit ups maken en dan glas bier leegzuipen, zo vaak mogelijk in 1 minuut...) Had 3 glazen....
Barkruk 5 rondjes draaien en dan glas leegzuipen in 90sec...
Had 3 glazen....
Het leukste onderdeel was Biervat tillen in 90sec... Wel maar een 30liter vat... +- 40-45 kg
Had 32 reps ! PR :D haha... was 2de hiermee... winnaar Alex (de yeti) had 38 reps...

nice training, alleen zie ik niet echt het nut in van die bier-training.. ;)

goeie trainingen hoor:P:P
bierzuiperd:P

3-6-2007

Timberwalk: 45kg timbers +- 130/150m
Slee trekken (bergop) 210 kg 15 m
Yoke walk 320kg 1x3m 1x5m... (uittillen ging zeer goed, lopen is nog balans vinden)

Heel erg last van rechterarm na slee trekken.... heb verdomme mn arm geblesseerd met het domme spelletje armworstelen (vrijdagavond)dom dom dom:( .....
Dacht dat het wel meeviel maar na het slee trekken had ik er erg veel last van...

De biceps zelf heb ik geen last (dus bv dumbbell curl geen probleem) maar als ik een hammercurl maak doet pijn aan de buitenkant van de arm en de aanhechting van de onderarm... Heb al aantal keren gekoeld en heb er ook geen zwellling en geen blauwe plekken.. Iemand een goed idee om dit redelijk snel te laten herstellen??
Heb 16 juni wedstrijd in Sneek en voel me steeds sterker worden... dit was dus echt dom.....

4-6-2007

Rehab training

Bicepcurl ss hammercurl
25+25+25+25 met 2 kg (100reps) aan 1 stuk
25+25+25+25 met 3 kg (100reps) aan 1 stuk
25+25+25+25 met 4 kg (100reps) aan 1 stuk

Roeien met First degree water rower

5min stand 11 (1075m) bovenhandse greep

Arm voelt stuk beter na dit soort dingen zolang hij goed doorbloed is.... Erna gaat het weer pijn doen...
Heb zelf het idee dat ik hem het best licht kan belasten en veel reps maken om goede doorbloeding te stimuleren...

320 kg yoke :eek:

wat is dat voor een yoke?

shit van je blessure, ik zou niets weten, behalve wellicht lichte herhalingen met een rope op 20 reps ofzo voor de doorbloeding.

Terug
Naar boven