MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

super squat kerel! Wel niet te vlot gaan he, moet je wel voorblijven..:P

K*t dat je brachialis nog steeds niet hersteld is kerel. Kun je het er niet op gokken om evengoed mee te doen en dat je er een drukverband omheen doet ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
super squat kerel! Wel niet te vlot gaan he, moet je wel voorblijven..:P

K*t dat je brachialis nog steeds niet hersteld is kerel. Kun je het er niet op gokken om evengoed mee te doen en dat je er een drukverband omheen doet ofzo?

ik ga kijken hoe mn arm volgende week voelt... Zal ook de fysio vragen dinsdag wat hij ervan vind... Wil dolgraag meedoen maar wil ook geen risico lopen op een chronische bicep blessure of een biceps scheur....

Heb me ook ingeschreven voor NK vrachtwagen trekken en Sterkste man van de Hoekse waard, NK junioren en Sterkste man van Merchtem dus kan nog genoeg leuke dingen doen dit jaar...

Maar wil absoluut dolgraag meedoen maar ga kijken hoe mn arm het houd...

njah het zou jammer zijn als je niet kan komen maat!! maar je kunt nog genoeg wedstrijden draaien.. en volgend jaar opnieuw toch?:D

Je hebt wat extra weken !

Vandaag 9-6-07 weer lowerbody getraind ivm arm blessure...

Leg extension (first class)
15x10kg
15x20kg
15x30kg
15x40kg

(kan niet zwaarder gaan nu want dan moet ik me vasthouden aan de machine en heb ik last van mn arm)

Leg curl (tors)
15x10kg
15x20kg
12x30kg
12x30kg

Idem kan niet zwaarder gaan ivm vasthouden aan machine, daarom alles op reps gedaan met niet zo'n zware gewichten.

Stiff leg deadlift (voeten op 7cm verhoging)
10x60kg (mix grip)
10x80kg (pron. grip)
8x90kg (mix grip)
8x100kg (mix grip)

Verschillende grip uitgeprobeerd maar kwam terug op mix. Bij pron. doet mn brachialis pijn en mix niet. Wel lekkere pomp in mn onderrug maar nog lang niet aan mn top met deze oefening, toch nog ff uitkijken met mn arm..

Vertical knee raise
4x15x

Standing calf raise (tors)
10x80kg
10x90kg
10x100kg (full stack)
10x100kg (full stack)

Seated leg press (tors)
25x180kg (full stack)
25x180kg (full stack)

nice training kerel, maar je hebt nog effe voor Sneek. De wedstrijd is namelijk afgelast en zal op 8 juli plaatsvinden in Amsterdam!!

Vervelend van je arm.
Maar toch even rustig aandoen, Brachioradialis/Brachialis kunnen vervelende blessures zijn, ze lijken weg en dan train je een keer zwaar en dan heb je het weer hangen.

netjes kerel!!:D:Dondanks je blessure!!:)

Je hebt nu een week of 3 langer om te herstellen dus maak er gebruik van!

nice training kerel, maar je hebt nog effe voor Sneek. De wedstrijd is namelijk afgelast en zal op 8 juli plaatsvinden in Amsterdam!!

VET! Dan ga ik er zekers kijken want de 9e ga ik op vakantie, en als het dan in A'dam is, YEAH!

Zie jullie dan:D

11-6-07

MP (1ste rep iedere set clean en dan strict press)

8x40
5x50
5x50
5x60
5x60
2x70
6x60

First Class shoulder press
8x50
8x75
4x100
10x75

Bent over side raises
4x10x8kg p. kant

Neck press hammer strenght (losse schijven)
8x50
8x70
8x70
8x70

Hierna 20x25m gezwommen waarvan 5x25 onderwater

Weing last van brachialis, vooral de eerste 3 oefeningen gingen goed, neck press machine wat minder, gaat erg diep en kwam er dus best veel druk op, daarom niet zwaarder gegaan... Van het zwemmen ook beetje last gehad, gebruik je toch redelijk veel brachialis bij schoolslag...

Heb je ook een zwembad in je sportschool dan? :eek::D

Het gaat wel goed bij de presses zo te zien.
Maar de echte test is natuurlijk bij de rows en pulls, deze belasten je brachialis echt flink.

Zwemmen is imo altijd een goede hersteltraining, omdat je de belasting goed aan kunt passen en het aantal "reps" zeer hoog is wat de doorbloeding optimaal maakt.

Vanuit de gym waar we met het PL team trainen is het 2-3 minuten lopen naar een openbaar zwembad, dus kan ik ook als onderdeel van een training zwemmen indien ik dat wil. (zij het dat als ik daar train het zwembad al dicht is als ik klaar met de krachtraining ben, zo rond 21:00.)

nette training toch kerel:D

3x OH press niet iets teveel van het goede? verder wel nice training natuurlijk.

Heb je ook een zwembad in je sportschool dan? :eek::D

Nee, zwembad is wel dichtbij, 2 min met de auto, haha ben lui...
Ik ga om 21.30 uur dicht op de sportschool en van 21.45-22.45 is er nog een uur vrij zwemmen daar, 2x per week... ik ga wel vaker , schrijf het niet altijd in mn log...
Als jullie in Brunssum zijn 8 juli laat ik je de sportschool wel zien... Als je wilt natuurlijk... Is 5 min van het wedstrijd terrein af waar ik de sportschool heb... Ik kom zelf kijken want doe 7 juli mee aan NK junioren dus kan niet meedoen 8 juli in A'dam.

12-6-07

Stiff leg deadlift
superset
front lat pulldown machine hammer strenght

10x60 ss 10x40
10x80 ss 10x50
10x100 ss 10x50
10x120 ss 10x50

Deadlift
4x130 (conventional)
2x150 (conventional)
4x150 (sumo)
4x160 (sumo)

Leg press (tors)
2x25x180kg

Deadlift na stiff leg deadlift was eigenlijk niet de bedoeling maar die gekke maurice moest weer perse erna nog gewoon deadlift doen... heb ik na 2 sets er maar sumo van gemaakt...

3x OH press niet iets teveel van het goede? verder wel nice training natuurlijk.

Ja eigenlijk wel, normaal dumbbell press en front raises ipv 1 van die machine presses maar ging nog niet met mn arm, daarom maar wat boven de kop geduwd met machines..

Lekkere training, top

Terug
Naar boven