XXL Nutrition

Jbremers Strongmanlog

:no: Niet zo handig van je om nu een blessure op te lopen! :no:

Goeie training maar euh tis algemeen geweten dat armworstelen je arm/schouder serieus kan vernken dacht ik. Ik doe het iig niet meer. Veel geluk met je arm, hopelijk is het snel gedaan

• Topic Starter Topic Starter
nette joke bro!!:D

jammer van je arm.. als je nou eens paar dagen rust neemt?..
ik heb t ook wel eens gehad ik nam 2/3 dagen rust en toen was t over!

sterke training kerel! 320 kg yoke is serieus zwaar!

K*t van je blessure, armpje worstelen is idd erg blessuregevoelig. Zeker met een hoop bier (catabole status) en zonder warming up.

Zo te horen heb je je brachialis overbelast. Dus een paar keer per week veel reps met laag gewicht om de doorbloeding te stimuleren. Rope hammer curls, reverse curls en preacher curls zijn degelijke brachialis oefeningen.

Succes ermee en een snel herstel gewenst!!

Geef het een weekje rust.. met een beetje geluk is het dan weer zo goed als over.

Klote: nooit armworstelen dus ! Ik weet precies hoe dat gaat,als je wat groter bent ben je een uitdaging... Het is een beweging die anders nooit doet... Zonder training lift je ook geen 200....

Sterkte ermee ! :)

mmmm dude, dat zuigt! sterkte

Thanx mannen...

Heb de afgelopen 3 dagen wat getraind op de roeitrainer en veel lichte hammercurls gedaan(2,3,4kg)... De bicep zelf doet al geen pijn meer, alleen de aanhechting van de brachialis doet nog pijn...
Vanochtend weer hammercurls gedaan tot 15x10kg zonder pijn en toen gekeken of ik weer beetje kon trainen:

Bench:
40 opwarmen
50 opwarmen
8x70
8x90
8x100
3x110

Super incline bench (haast front militairy)
8x60
6x70
6x60
8x60

Daarna gestopt... Heb iedere rep heel langzaam laten zakken omdat je constant voorzichtig wilt zijn... Na 2 oefeningen vond ik het wel genoeg omdat mn aanhechting beetje begon te zeuren...
Flink tijgerbalm erop en vanaaf gaan we eens lekker flink squaten want daar heb ik tenminste geen last van... Nog 9 dagen tot Sneek dus hoop dat het dan helemaal hersteld is...

beterschap maat!! hoop da t goed komt!! je moet wel knallen op Sneek!!:D

Lekker rustig aan blijven doen met die arm want hij moet nog langer mee!

damn kerel, hoop dat die blessure genoeg hersteld is voor volgende week!

7-6-2007

Squat (alle reps stuk onder paralel):

10xstang
8x70
8x110
4x140
4x165 PR:D
3x175 PR:D :D
1x180 PR:D :D :D

Squat ging weer super!!! Nu al 20kg op mn PR erbij in 8 dagen tijd!
Maar bicep gaat niet zo geweldig..... Dacht, laat ik benen dan maar trainen om mn arm rust te geven en toch wat te doen te hebben....

Heb nu na de squat weer flink pijn in mn arm gehad, door de positie van de armen bij squat, terwijl ik hem best breed vasthou... Toch waarschijnlijk mn armen teveel aangespannen tijdens de zware sets... is nu paar uur later en voel alweer helemaal niks meer... Maar het is dus nog echt niet over... Hoop dat ik mee kan doen in Sneek maar wil geen risico's lopen op ergere blessures... Zal morgen eens een afspraak maken met een goede fysiotherapeut...

ho man nice squats :D
proficiat met PR :thumbup:

super squat kerel:D:D
maar echt bagger van je arm.. zou zonde zijn als je daarom niet mee deed!!:)

Heb net een afspraak met een hele goede fysiotherapeut gemaakt... Dinsdag kan hij ernaar kijken... Hopelijk komt het allemaal snel goed...

jules succes kerel!!:D

mooie squat en dom van je arm, ik doe nooit meer armworstelen. Ook ooit eens dezelfde blessure opgelopen.

Idd hopen dat het over is voor Sneek, beterschap!

Terug
Naar boven