wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, zwembad is wel dichtbij, 2 min met de auto, haha ben lui...
Ik ga om 21.30 uur dicht op de sportschool en van 21.45-22.45 is er nog een uur vrij zwemmen daar, 2x per week... ik ga wel vaker , schrijf het niet altijd in mn log...
Als jullie in Brunssum zijn 8 juli laat ik je de sportschool wel zien... Als je wilt natuurlijk... Is 5 min van het wedstrijd terrein af waar ik de sportschool heb... Ik kom zelf kijken want doe 7 juli mee aan NK junioren dus kan niet meedoen 8 juli in A'dam.
Als jullie in Brunssum zijn 8 juli laat ik je de sportschool wel zien... Als je wilt natuurlijk... Is 5 min van het wedstrijd terrein af waar ik de sportschool heb... Ik kom zelf kijken want doe 7 juli mee aan NK junioren dus kan niet meedoen 8 juli in A'dam.

op de weegschaal: 94,1kg
s'avonds zit ik nu zo rond de 96
Vanaaf weer lekker squaten op reps, niet toppen vanaaf. Strax weer behandeling bij fysio. Ik moet zeggen, die dwars fricties van dinsdag deden flink pijn erna, maar nu voelt mn arm stukken beter....Zaterdag wil ik eens proberen of ik de lege boom weer kan cleanen zonder pijn..Train jij bij Leo's Arena dan?
Je woont dus net een kilometer of 6-7 bij mij vandaan.
Kijken of we elkaar treffen op 8juli.
(effe reclame voor je maken Jules!
)Train jij bij Leo's Arena dan?
Je woont dus net een kilometer of 6-7 bij mij vandaan.
Kijken of we elkaar treffen op 8juli.

Jules traint in z'n eigen sportschool. Hij is namelijk eigenaar van Haefland Sports in Brunssum!! Echt relaxed trainen daar! Airco, veel plaats, genoeg schijven en olympische halters, een squatrek, een boom, een axle en kettlebells!!(effe reclame voor je maken Jules!
)