AndroidHealthClinic

Jbremers Strongmanlog

nette training Jules!

heb je nu nog wel of geen last meer na die fricties?

• Topic Starter Topic Starter
heb je nu nog wel of geen last meer na die fricties?

De fysio heeft ze alleen vorige week dinsdag gedaan (en supersonisch geluid)en heb daarna idd 2 dagen flink pijn gehad van de fricties... donderdag alleen gemasseerd, warmte behandeling gedaan met parafine en supersonisch geluid... hier geen last van gehad... de meeste pijn is weg nu maar ga toch nog 2 weken zeker door met de behandelingen want mn arm is echt nog geen 100%...
Maar gaat absoluut de goede kant uit...

17-6-07

MP very strict (iedere set incl 1xclean)
8x40
6x50
5x60
5x62,5
5x65 PR
2x70

PP
5x80 PR (1xclean)
3x80 (3xclean)

Hierna gestopt, kreeg beetje irritatie bij het zakken laten...

MP very strict (iedere set incl 1xclean)
6x60
4x60

Side raises superset dumb. press staand (greep als bij boom)
10x8kg ss 10x16kg
10x8kg ss 10x16kg
10x8kg ss 10x16kg
10x8kg ss 10x8kg (schouders helemaal leeg)

nette training man zon SSér is super:D:D

Beetje ouwewijven-behandeling Jules....
Is er geen Sport Medisch Centrum in de buurt? Dat is veel profesioneler en speciaal voor top-sporters :)

De pees was nog licht verdikt dus hij durfde niet nog eens fricties te doen... Geloof ik... Is geloof ik ook niet iets wat ze meerdere keren uitvoeren....Moet wel zeggen dat ik er een stuk minder last van heb nu.... Nee voor zover ik weet is er niet veel professionelers in de buurt maar zal eens verder zoeken... Heb een aantal krachsporters op de sportschool die allemaal bij deze fysio gaan/gingen...

Het dichtstbijzijnde SMA (Sport Medisch Adviescentrum) is voor jou in Sittard en daarna Maastricht. Daar krijg je wel heel goede begeleiding bij sportblessures. Ik heb er zelf ook ervaring mee.

Thanx Viking! Zal er zeker werk van maken!

18-6-06

Bench
10x60
6x80
10x100 PR (11de rep hulp met 2 vingers dus fail)
6x110
5x110

(eigenlijk geen bench in de planning vandaag maar Louis was er en wilde bench samen doen. Nouja was meer starten voor hem waar ik eindigde.. dus beetje gecoacht ... Louis BW 106kg en 200 raw bench...)Hij haalde de 200 vandaag dus toch niet voor niks meegedaan..gecoacht)

Hammer curl superset met dumb. curl (brachialis rehab)
25+25 x 4kg
25+25 x 6kg
25+25 x 8kg
12+12 x 10kg

Lat pull down (brachialis rehab)
15x30
3x15x40

Paralel box squat
5x60
5x100
3x120
3x140
3x160 PR
3x180 PR :D yeah heavy!!
2x200 PR :D (3de rep met hulp) heavy!!!

Stiff leg deadlift
6x60
6x100
6x120
6x130 PR (kan wel zwaarder maar nog niet gedaan)

Zwemmen +-45 min
30x25 m= 750m

Waarvan 7x25 m onderwater en meteen erna 25 m volop borstcrawl iedere keer)

deese good jules:D

wenn ich kloar bin mit rippetoe kom ich wel es noa dien gym om te kieken wat voorn biest se bis, es gir dat good vunsj:D

voor wie het niet begrijpt, je komt niet uit limburg:D

Sterke boxsquat man!

jules man!!
gaat goed daar:D:D

Heele gooie boxsquat hubs se doa gedoan jungske!

Gaaf dat je een eigen sportschool hebt, ik kom zeker eens kijken (nee, meetrainen) bij je.
Grote kans dat ik stick bij jou, kan ik en strongman onderdelen gaan trainen en hoef ik niet meer te sterven in dat zweethok waar ik nu train.
Een goeie hardcore gym is altijd welkom.
En het is niet eens zoveel verder als waar ik nu train (Ben Mesters), mischien 2-3 kilometer.

damn, flinke boxsquats kerel!! Heel netjes!

effe over je brachialis: je doet nu hammer curls, maar je zou ook eens lichte preacher curls kunnen doen. Die spreken de brachialis meer aan dan hammer curls imo.

Gaaf dat je een eigen sportschool hebt, ik kom zeker eens kijken (nee, meetrainen) bij je.
Grote kans dat ik stick bij jou, kan ik en strongman onderdelen gaan trainen en hoef ik niet meer te sterven in dat zweethok waar ik nu train.
En het is niet eens zoveel verder als waar ik nu train (Ben Mesters), mischien 2-3 kilometer.

wordt gezellie daar, ik zal vriend Nafzger wel even inseinen ! HAHA:D

Alle sterke mannen van Limburg op een kluitje.
Zit nu op maandabo, dus ik kan zo overstappen per 1 juli.

Ja gezellig man, kom gerust eens langs! openingstijden: ma tm vr 10.00-13.00 en 17.00-21.30 en zat 9.00-14.00 dus kijk maar wanneer je tijd hebt, ik ben bijna altijd daar, behalve zaterdagen.... Stuur me maar berichtje wanneer je komt, zorg ik dat ik mee kan trainen! groetjes Jules

Terug
Naar boven