MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

Lekker traininkie Jules!

goeie bench!!!

Jules gefeli met je bench PR jongen!!!:D
we zitten nu evenhoog:P:D

• Topic Starter Topic Starter
4-11-2007

Vandaag maar weer eens met de beesten buiten getraind: Ramon Merkx, Tom (powerblade) en Maurice Hellenbrand.

Truckpull: 7-8 ton: +- 30m Ging heel erg lekker, 1 x gestopt midden in om opnieuw los te trekken en dat ging prima...

Wheelflip 420kg: tot 4x toe losgetild(20-30cm) van de grond maar kreeg m niet op mn knieen... Maja, beter dan tijd trg toen ik m helemaal niet los kreeg..

Timbers 2x120kg: 8m PR (vorige pr was 5m dus t gaat vooruit)

Yoke 320kg: 2-3m totaal... uittillen gaat redelijk makkelijk... lopen nog niet... moet nog balans vinden...

Nouja, niet echt veel volume vandaag voor mij, maja, kan de onderdelen niet lichter doen... hier word je ook sterk van he... moet ook nog beetje uitkijken met mn rug...

Netjes hoor Jules!

best goed gedaan toch?vooral de truckpull!

Super bench en nice events training!

goede trainingen gek:D:D

Is idd vreemd die balans bij Yoke heb hem ook met 300 gedaan gister voor het eerst en heb nu spierpijn in allemaal gekke spiertjes zoals tussenrib en rug etc dus ook allemaal balansspieren.

Je gaat na die blessure nu wel weer heel goed:thumbs:

Klopt helemaal.
De yoke doet de meeste aanslag op je core, doordat dat ding alle kanten uitslingert wat je dan weer op moet vangen.
Ik denk niet dat daar een gymoefening voor schuine buikspieren, seratus en noem ze maar op tegenop kan.

Je deed het prima Jules, de onderdelen zijn gewoon fokking zwaar, zo'n band hebben ze niet eens op alle grand prix wedstrijden.
Je truckpull was beter als die van mij (vooral het aanzetten)

K heb me toch een spierpijn in mn rug.... Haha ja was ook wel te verwachten he.... Vandaag maar eens een dagje rusten, of hooguit beetje armen doen...;)

armen trainen kerel:D

Zo daar ben ik weer....
Ben 10 dagen lang vet ziek geweest en voel me nog steeds niet 100%... Heleboel mensen hier in de buurt ziek geweest dus ben niet de enige, heerst echt hier...

Nouja, ben in BW van 98,2 --------> 94kg afgevallen.... maar moet wel zeggen dat daarvan zeker 3kg van mn pens af is.... haha... nouja was natuurlijk niet de bedoelng om af te vallen maja wat wil je als je ziek bent... Nu kan ik alweer normaal eten en zal ik binnen 2 weken ook wel weer op niveau zijn....

14-11-2007

Bench
8x60
5x80
3x100
2x120
6x100
2x120
6x100

(pfoe, zat weinig power in, maja ook wel logisch, komt wel weer over week ofzo)

skullcrusher (ez-stang op neus)
4x8x30kg

pushdowns (dubbel katrol)
5x8x60kg

tricep rope ext. vanuit nek
8x40
8x45
8x50
2x8x55

Ez stang curl
8x30
8x40
8x50
8x60
8x50

wrist curl
3x10x40
8x40

Zo lekker licht gedaan vandaag, bench voelde wel zwaar aan... nu weer rustig opbouwen en herstellen...

Toch goed getraint voor niet 100% te zijn :thumb:

nette training my man!!:D

Het zit niet mee he de laatste tijd? Balen man!

Het zit niet mee he de laatste tijd? Balen man!

Je hebt gelijk, komt ook wel beetje door mezelf... Ik werk +60 uur in de week, iedere week al 2 jaar lang... daarbij kan ik vaak niet slapen en dus heb ik gemiddeld maar 5-6 uur nachtrust.... Vaak heel druk door de dag waardoor eten er wel eens bij inschiet.... Is natuurlijk allemaal niet echt bevorderend als je zwaar wilt trainen en dus komen blessures/ ziektes een stuk sneller..... Ben me aant aanleren om op vaste tijden te eten en minstens 7uur te slapen, dan zal t een stuk beter gaan...

Dat is niet zo goed met de doelen die jij wilt halen. Zorg dat je idd voldoende rust en eten krijgt. Die 60 uur die je werkt hoeft geen ramp te zijn maar als de rest niet in orde is gaat het natuurlijk wel mis. Succes!

Terug
Naar boven