MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Die pushpress is wel netjes. Is die 85 kg mp al van een tijd geleden?

Thanx kerel, zal een maand of 1,5/2 geleden zijn. Denk dat 90 er nu wel in zou zitten, volgende week maar weer eens proberen... maar PP vs MP verhouding zit bij mij wel veel in... haalde de 110 PP al bij 80 MP

Zit dan idd veel verschil tussen, apart. 90 Zou wel moeten lukken met zo'n pp.

Kan je es foto van die Inch dumbbell tonen? :p

Dat is gelijk een flinke stap vooruit met die PP, komt natuurlijk door het geworstel met je Inch dumbbell:D

17-1-2008

Training met Ruben en Judokadomi

Sumo DL
10x60
8x90
5x130
3x160
2x180
3x200 PR touch & go
6x180 PR touch & go

Boom
6x52
5x72
3x82 easy as hell
1x92 very easy
fx103 (**** IT!!! ging weer hard out.... helemaal zwart.... gewicht is het probleem niet, word alleen iedere keer zwart bij 100+ op deze boom, terwijl paar weken terug ik 132 cleande met deze en er toen geen last van had....)

Thomas Inch Dumbbell (50kg)
3xR
3xL (links PR)
5xR

Ben toen gestopt, mn benen waren pudding van het out gaan.... en voelde me niet meer lekker..... k*t training voor mezelf.... had echt verwacht dik 100+ te duwen nu met deze boom....)

Jammer van je boom idd Jules. Het gewicht was het probleem ook niet, aangezien de 92 naar boven vloog. Kennelijk heb je hetzelfde probleem als ik met 'out' gaan. Probeer de volgende keer de boom eens iets meer op je borst te leggen ipv zo hoog in je hals. Dat scheelt toch wel. Verder waren je reps op de Thomas Inch DB zeker bruut!

En het kan zeker een keer dat je je dag niet hebt, volgende keer weer hard knallen!

goede training man!!:)

Ik word toch wel erg nieuwsgierig naar die boom! :D

Door de ergernis van gister boom nog maar eens over gedaan... wel met pijn overal maar dat boeit niet...

18-1-2008

Boom
6x52
3x72
1x82
1x92
1x97 PR met deze boom, al wast maar met 1 kg....(nu niet zwart, snap t ook niet meer)
2x87
2x82 cl + pr

Tricep pushdowns (single katrol)
10x25
10x35
10x45
6x55
7x55 PR

Niet veel maar t was ook om de stress van gister af te reageren....

Zo mag ik het zien kerel! Gewoon de dag erna effe knallen!

Die boom van jou blijft een lastig ding.. :D

Ik raak nu toch ook wel gefascineerd door dat boompje...misschien is afkomen naar jouw toe :P

Terug
Naar boven