XXL Nutrition

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil me nergens mee bemoeien... Maar op wat voor ondergrond ligt die band dan? Misschien moeten jullie eens kijken om stoeptegels oid er onder te leggen zodat je in ieder geval niet meer in het zand kan wegzakken.

En beterschap voor je vriend ;)

Ik wil me nergens mee bemoeien... Maar op wat voor ondergrond ligt die band dan? Misschien moeten jullie eens kijken om stoeptegels oid er onder te leggen zodat je in ieder geval niet meer in het zand kan wegzakken.

En beterschap voor je vriend ;)

Kerel, we trainen op een verharde ondergrond van speciale klinkers waar ook vrachtwagens op draaien etc.... ondergrond lag het niet aan... hij gleed weg omdat ie sportschoenen aan had ipv werkschoenen..

Check je Pm eens man! ;)

18-2-2008

Bench
10x60
8x80
6x100
3x120
1x130
3x120

Incline flyes
8x18
8x20
8x22
8x18

Pullover machine
8x30
8x35
8x35
8x35

EZ bar skull crusher (wide grip zakken op kin)
8x30
8x40
8x50

EZ bar skull crusher (close grip zakken op voorhoofd)
8x30
8x40
8x45

Dat is balen voor je maat, flinke domper op de sfeer.

gaat goed jules!!;)

19-2-2008

Squat
12x20
10x60
8x100
8x120
6x140
6x150
5x160 (PR belt only)

Damned de 120 voelde echt heel zwaar, daarna ging alles eigenlijk vrij makkelijk...
Heb een filmpje van 6x140 en 6x150 en van mn trainingsmaat Marcel met 3x190.... jammer dat het filmpje van 3x210 van hem niet werkt...
http://www.youtube.com/watch?v=ZSGj3Y032yc

Stiff legged deadlift
8x55
8x95
8x105
8x115

Leg curls seated
8x56
8x63
8x70
8x77

Standing calve raise
12x100
12x100
12x100
12x100

Dat is tom die er achter staat toch? Hoe gaat het met hem dan.

Verder nette training.

mooi filmpje kerel, nette squat!
:thumbs:

Dat is tom die er achter staat toch? Hoe gaat het met hem dan.

Verder nette training.

Ja das idd Tom (Powerblade) die achter me staat. Ja gaat prima met m, ff klein dipje gehad maar is nu volop terug, vrijdag duwde die 115kg op de IFSA log dus is wel netjes..

Netjes man!

Spijtig dat je er niet bij was bij Henk ;)

lekkere training;)

Nice squats kerel!

Squat ( kan ) dieper. 5x160 blijft toch erg netjes natuurlijk. PR's op squat zijn altijd nice :D.

Verwacht binnenkort maar een PM van me :P. Toch maar eens events komen trainen bij je, is het goed als we met een man of 2-3 komen? Heb nog ff met je gesproken in bij sterkste man van Hoeksewaard en heb je een tijdje terug een PM gestuurd.

Squat ( kan ) dieper. 5x160 blijft toch erg netjes natuurlijk. PR's op squat zijn altijd nice :D.

Verwacht binnenkort maar een PM van me :P. Toch maar eens events komen trainen bij je, is het goed als we met een man of 2-3 komen? Heb nog ff met je gesproken in bij sterkste man van Hoeksewaard en heb je een tijdje terug een PM gestuurd.

Als je nu eens dat filmpje van 6x150 de laatste 2 reps in de spiegel kijkt, zie je dat ik dik onder paralel zit. Ga geen discussies beginnen over diepte want heb ik geen zin in. Ja weet nog wie je bent, als je tijd hebt kom je maar eens langs he. grtzz

Daar heb je gelijk in, ik wou mn post nog editten om dat van die spiegel te posten. Zag het pas na mn post.

Daar heb je gelijk in, ik wou mn post nog editten om dat van die spiegel te posten. Zag het pas na mn post.

Ke kerel, zover weg woonde je toch niet geloof ik he? Noord Limburg ofzo? Meestal trainen we strongman int weekend, dus laat maar wat weten als je tijd hebt. Grtz

wat een mooi filmpje heb ik toch weer gemaakt :P binnenkort een van onze loglifts is enelkaar schroeven hé... squats gingen idd super bij jullie gister.

Terug
Naar boven