XXL Nutrition

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Goeie jerk.. Zonder nadrukken?

Thanx kerel, ja was zonder nadrukken.
Techniek is gewoon een kleine dip, geen split of diepzit.
Zonder al het voorvermoeien moet er tegen de 130 nu inzitten.
Hoop vooral mn boom dit jaar zo hoog mogelijk te krijgen...

Dikke DB PRESS kerel! Nice!!!

Damn, gaat lekker met die dumbbells hé?! Impressive!

Zo'w die db presses worden aardig ziek. Je zit straks nog op het wedstrijd gewicht van arnold classic. :D

• #1.485
Thanx mannen,
Ik vind de dumbbell wel een leuke oefening idd.... Hoop dit jaar het gewicht van de originele Thomas Inch dumbbell te halen. Die is 78kg en werd op de arnold classic 2005 nog gebruikt....
Het moet voor jongens met een redelijk sterke overhead allemaal wel mogelijk zijn met de juiste techniek.
Het blijft namelijk maar een relatief laag gewicht waar je je volle push met 2 benen achter kunt zetten...

Je doet het haast makkelijk lijken Jules :D

Die 78kg dumbbell is een mooi streven, zul je vast wel halen dit jaar

• #1.487
11-3-2009

Front squat (belt only)
5x70
5x90
5x110
3x130
1x150
1x160 (evenaring PR)

Squat (belt only)
8x160
5x170 easy

BOR met logbar (strict)
8x60
8x70
8x80
8x90

Axle cleans
3x70
3x80
3x80

Hammer grip pullup
8x BW
6x BW

Laatst bewerkt:
  • #1.488
14-3-2009

Loglift (1 clean dan press)
5x80
3x90
1x100
1x110
1x115
clean x 122,5 (voelde te zwaar om te pressen)

Farmers
40m 65kg
39m 110kg (gestruikeld net voor finish)

Stones
1x90 @ 1.50m
2 runs 90-100-120 @ (1.37m/1.37m/1.28m)
1x140 @ 1.28m
1x160 @ 1.28m PR
1x140 @ 1.28m

Close grip bench (paused iedere rep)
8x50
8x70
5x90
5x100
5x110
2x120

Laatst bewerkt:
Nette training, kerel!:thumbs:

super kerel! Je hebt na de boom en timbers gelijk alles goed gemaakt! stones gingen echt goed bij jou. De 160 laadde je ook heel makkelijk! Top!

• #1.491
super kerel! Je hebt na de boom en timbers gelijk alles goed gemaakt! stones gingen echt goed bij jou. De 160 laadde je ook heel makkelijk! Top!

Thanx kerel, was toch wel erg blij met de 115kg boom aangezien ik me totaal niet kon opladen. Hoop nu gewoon dat de komende 4 weken de 115kg een vast gewicht is welke ik iedere keer haal, zoals de 110 de laatste paar maanden was...
Farmers was ik me hendig aant opregen! Haha, k*t struikelen!
Ik moet echt eens wat gaan doen aan mn te zwakke onderrug.
Stones gingen gelukkig na wat opregen heel goed, ben er echt blij mee!
Prachtig hoe we elkaar weer op****ten! geweldig dat je nadat je je al helemaal schoon had gemaakt, opnieuw tacky ging smeren om toch die 160 nog te laden, en m toen ook nog haalde! Bruutste struggle die ik heb meegemaakt tot nu toe! Haha, volgende week weer knallen??

geweldig he. lekker toch zo trainen. We zitten allebei op hetzelfde niveau en we zijn heel erg aan elkaar gewaagd, dus samen trainen maakt ons beiden beter en sterker.

Een beetje zoals Henk en Simon dat ook altijd hadden. Ik was echt blij met die 160 moet ik zeggen, zeker nadat jij hem als eerste verdomd easy laadde. Damn. wat meer frontsquats gaan doen denk ik.

Volgende week effe kijken of ik vrij heb van het vrouwtje.. :D Laat ik je nog weten!

Brute stones man, sterk, jammer van de log

• #1.494
Thanx Sanca, stones was wel lekker idd... Heb alleen nog steeds veel moeite vanaf de grond, laden voelt dan weer easy...
Volgende week run maken tm 140 in zo snel mogelijke tijd!

• #1.495
Klote zooi, was alles net lekker aan t gaan... Maandag middag ergens een broodje tonijnsalade gegeten. Heb ik voedselvergiftiging opgelopen.
4kg afgevallen op 1 dag... Heb me gister toch slecht gevoeld!!! Ook nog tot 19.30uur moeten werken mdat ik geen vervanging had op de sportschool... Voel me vandaag gelukkig weer wat beter. Net een shake binnen kunnen houden... Hopelijk binnen notime weer op gewicht....

das klote kerel, maar dat zal toch zo over zijn? En die kilo´s zijn er zo bij, vooral met dat liter pak slagroomvla en 2 choco muffins per dag.

• #1.497
das klote kerel, maar dat zal toch zo over zijn? En die kilo´s zijn er zo bij, vooral met dat liter pak slagroomvla en 2 choco muffins per dag.

Ja voel me vandaag gelukkig 10x beter dan gisteren.. Kan nu weer eten, dus mn slagroomvla muffins dieet zal weer van kracht komen! Haha

• #1.498
Meest maffe training sinds tijden!
Na gisteren 4kg te zijn afgevallen door voedselvergiftiging wilde ik vandaag toch ff gaan trainen...

Pushpress (from rack)
5x50
3x70
3x90
3x100
3x105

Jerk (from rack)
1x90
1x100
1x110
1x120
1x130 PR!!!

Front squat
5x70
5x120
5x140 PR!!!

Haha, 4kg lichter nog steeds wat slapjes en gewoon 2 dikke PR's zetten!

Laatst bewerkt:
Tja ik kan er over mee spreken, volgende week maar weer 2 dagen ziek worden? (of toch maar niet)

• #1.500
Tja ik kan er over mee spreken, volgende week maar weer 2 dagen ziek worden? (of toch maar niet)

Nja, wil best wel weer dagje ziek worden als ik dan de dag erna weer een dik overhead PR kan zetten! Haha, nja ben blij dat ik me wat beter voel, 25 x diarree op een dag en paar keer kotsen hoef ik de komende tijd ff niet meer mee te maken!!

Terug
Naar boven