Zo afgelopen weekend ook meegedaan aan sterkste man van noord nederland.
Om eerlijk te zijn was ik niet heel erg gemotiveerd om mee te doen, na de wedstrijd van afgelopen maandag wilde ik eigenlijk weer eens lekker gaan trainen ipv wedstrijden draaien.
Vrachtwagen trekken 12 ton? 30m +-45sec (viel me mee, had mezelf minder ingeschat, toch viel de tijd tegen ivm de rest..)
Conans wheel 250kg +-720 graden. Aangezien ik dit nooit train, was dit wel een nette prestatie voor mezelf. Wel balen dat er een stuk of 8 man rond deze afstand zaten, voor het zelfde geld loop je 2m verder en scheeld dat 8 pnt of zo..
Clean en press barbell met 4 wielen +-105kg.
Had mn handen geplaatst en was echt af aant wachten tot de scheids zou zeggen dat ik kon beginnen. Er kwam maar niks.... Dus; kan ik nu beginnen of wat? Zegt ie ja de tijd loopt al!! Tegen andere bleek ie dus te zeggen dat de tijd ging lopen op het moment dat je de stang aanraakte! Naja jammer, maar dat koste me wel een aantal seconden.
Toch 6 reps gehaald en de 7de gecleand maar toen was de tijd om...
Medley: 5x 350kg wheelflip en dan duckwalk en load 150-175-220kg
Wheelflips gingen echt goed voor mijn doen, stond er zelf van te kijken, normaal al blij geweest met alleen de flips binnen de tijd. 150kg blok ging ook lekker snel

175kg blok had ik ook nog tot aan de band en ook hoog genoeg om te loaden maar stond 10cm te ver van de band af om hem erop te zetten, jammer zou wel mooi geweest zijn!
Timberwalk 100kg per hand, 10m turns!
Haha, wist dat het t*ring timbers waren maar nu heb ik het zelf ondervonden, gewicht is niks, voelde niet eens aan als 100kg, maar wat een ondingen. 26m nog wat toen wast genoeg. Kon er amper mee lopen, was meer strompelen, of zoals Gijs het noemde, leek ik alsof ik bij de jostieband hoorde! (maar dat kan ook aan het fanshirt van arno lauwsma gelegen hebben dat ik het laatste onderdeel had aangetrokken! haha)
Leuke dag gehad en heel erg mooi dat Gijs zich kwalificeerde!