MuscleMeat

Jbremers Strongmanlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521

Druk, gelukkig niet ziek, dinsdag rustig getraind, meer doorbloeding, Front squat tot 5x130... rest niks zwaars
Zaterdag events gedaan en ging ff gewoon niet lekker. wel nog 115kg boom gehaald maar was totaal niet meer gemotiveerd dus niks verder gedaan..
Vandaag nog wat upperbody zwaar en donderdag wat fullbody licht voor spanning op het lijf te brengen.

• #1.522
7-4-2009

Logbar bench
8x64
8x84
6x104
3x114
1x124

Close grip bench
3x120
3x110

MP
5x60
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Dips (full) BW = 105kg
5x BW
5x BW +10
5x BW +20
5x BW +30 PR?

Ging wel lekker... tenminste weer beetje positief gevoel...

• #1.523
Zo ben weer terug in training na de wedstrijd van afgelopen maandag.
Heb een 10de plek behaald zoals de meeste van jullie zullen weten, heb het super naar mn zin gehad, blij met mn press onderdelen, wat minder op andere events waarvan ik dacht beter te presteren.
Blij met het deelnemersveld dat kwam opdagen, in 1 woord super, met 10 man 120kg of meer op de log zegt toch wel wat over het niveau he.

Vandaag weer eerste training, nog loom in bovenlijf, en aanstaande zaterdag sta ik op voor de sterkste man van noord nederland dus niet teveel vandaag.

16-4-2009

Bench
8x60
8x80
8x100

Front squat
8x60
8x60
5x100
1x130
1x150
f,fx165
1x165 PR! :) (techniek veranderd en het vloog omhoog, houd nu mn adem in nadat ik de stang uit het rack pak)
1x170 PR! :)

Sleeves en belt only.

Ik houd in ieder geval adem in voor ik ga zakken en dan tijdens de lift.

Succes zaterdag hé Jules ! Zeg gedag aan je weet wel wie hé haha

• #1.526
Ja tot en met 150 of zo kan ik makkelijk uitpakken, goed staan, ademen, dan inademen, vasthouden en zakken...
Alleen bij zwaardere gewichten lukt het me niet meer, als ik dan uitpak, en nog een teug lucht probeer te zuigen voor ik vasthoud lukt me dat nog amper...
Dus nu, lucht in vasthouden, unracken, meteen squaten en dan re racken... ging stuk beter nu!
170 met alleen sleeves, ben eens beniewd wat ik met kneewraps kan, al is dat niet echt van belang...

klinkt goed jules maar dit werkt alleen met 1 rm's

nice Jules! Dikke PR!

Maar je weet het he, met sleeves is tegenwoordig GEARED! ;)

Cool dat je er zaterdag bij bent!

Tot zaterdag

• #1.531
Thanx mannen, leuk om er weer een aantal te spreken zaterdag!

@ Max, ik heb er ook alleen last van bij 1 RM beurten, als ik gewichten gebruik waar ik mee kan reppen, ( tm 150 op het moment) heb ik ook geen last van dat moeilijke ademen.

Tof je gisteren gezien je hebben man, nette axle deed je!

• #1.534
Zo afgelopen weekend ook meegedaan aan sterkste man van noord nederland.
Om eerlijk te zijn was ik niet heel erg gemotiveerd om mee te doen, na de wedstrijd van afgelopen maandag wilde ik eigenlijk weer eens lekker gaan trainen ipv wedstrijden draaien.

Vrachtwagen trekken 12 ton? 30m +-45sec (viel me mee, had mezelf minder ingeschat, toch viel de tijd tegen ivm de rest..)

Conans wheel 250kg +-720 graden. Aangezien ik dit nooit train, was dit wel een nette prestatie voor mezelf. Wel balen dat er een stuk of 8 man rond deze afstand zaten, voor het zelfde geld loop je 2m verder en scheeld dat 8 pnt of zo..

Clean en press barbell met 4 wielen +-105kg.
Had mn handen geplaatst en was echt af aant wachten tot de scheids zou zeggen dat ik kon beginnen. Er kwam maar niks.... Dus; kan ik nu beginnen of wat? Zegt ie ja de tijd loopt al!! Tegen andere bleek ie dus te zeggen dat de tijd ging lopen op het moment dat je de stang aanraakte! Naja jammer, maar dat koste me wel een aantal seconden.
Toch 6 reps gehaald en de 7de gecleand maar toen was de tijd om...

Medley: 5x 350kg wheelflip en dan duckwalk en load 150-175-220kg
Wheelflips gingen echt goed voor mijn doen, stond er zelf van te kijken, normaal al blij geweest met alleen de flips binnen de tijd. 150kg blok ging ook lekker snel:) 175kg blok had ik ook nog tot aan de band en ook hoog genoeg om te loaden maar stond 10cm te ver van de band af om hem erop te zetten, jammer zou wel mooi geweest zijn!

Timberwalk 100kg per hand, 10m turns!
Haha, wist dat het t*ring timbers waren maar nu heb ik het zelf ondervonden, gewicht is niks, voelde niet eens aan als 100kg, maar wat een ondingen. 26m nog wat toen wast genoeg. Kon er amper mee lopen, was meer strompelen, of zoals Gijs het noemde, leek ik alsof ik bij de jostieband hoorde! (maar dat kan ook aan het fanshirt van arno lauwsma gelegen hebben dat ik het laatste onderdeel had aangetrokken! haha)

Leuke dag gehad en heel erg mooi dat Gijs zich kwalificeerde!

• #1.535
20-4-2009

Eerste training niet al te zwaar, heb nog wel hier en daar last van wat pijntjes...

Bench
8x60
8x60
8x80
8x100
7x110

EZ bar curls strict
8x30
8x40
8x50
8x60

Logbar bench paused
5x64
5x84
5x104

Skull crushers EZ bar
8x30
8x40
8x50 (pfoe)

Concentration curl
10x10
10x10
10x10

flink volume op bench ! nice

• #1.537
flink volume op bench ! nice

Thanx maat, maar ik zie volume meer als iets wat je op werksets maakt.
Dus maar 2 werksets, 7x110 bench en 5x104 logbar paused.
Zo en nu dat powerlift totaal van mij eens 50kg omhoog gooien de komende maanden!

Die pijntjes ken ik ja, steekje hier, spiertje vast daar. Maar wel de wil om te trainen.
Dat van die axle was jammer daar had mss nog wel 1a2 extra ingezeten had je duidelijke instructie gehad.

• #1.539
Die pijntjes ken ik ja, steekje hier, spiertje vast daar. Maar wel de wil om te trainen.
Dat van die axle was jammer daar had mss nog wel 1a2 extra ingezeten had je duidelijke instructie gehad.

Achja, weer wat geleerd voor de volgende keer he! Wil is er zeker nu! Weet dat ik mn basiskracht echt omhoog moet brengen! Heb er ontzettend veel zin in!

• #1.540
22-4-2009

Squat
8x60
8x60
8x100
5x130
3x160
1x190 (kneewraps)
1x220 PR (kneewraps)
1x225 PR! (kneewraps)

SLDL
8x60
8x60
8x90
8x110
8x110

Rowing machine plate loaded
10x30
10x80
10x120
10x140
10x160

Heel blij met mn squat PR! Ging echt heel lekker! Al weer tijden geen gewone squat gedaan, alleen fronts! Heb de stang ook nog steeds hoog in mn nek liggen dus olympic style.

Terug
Naar boven