MuscleMeat

Je favoriete game aller tijden topic!

+1 zéér herkenbaar
Ben ondertussen enkele jaren gestopt m spelen maar af en toe kriebelt het nog. Zoals bij iedere overwonnen verslaving zeker :rolleyes:
QFT

Ik speelde op aardig hoog niveau (rank 1 in 2's 3's op cyclone gedurende s1-s6 gladiator geweest Merciless glad geworden ect)

Ben sinds s6 gestopt aan de eene kant heel erg blij maar vaak kriebelt het nog want het was gewoon ontzettend gezellig en leuk maar gewoon te tijd rovend

Bodybuilding heeft me wel van de WoW verslaving af geholpen en gezorgt dat ik me "real life" wat beter op orde kreeg

Ik speel nu nog wel League of Legends gewoon af en toe spelletje na het trainen tis echt een heele leuke verslavende spel maar je hebt aan 1 spel per paar dagen wel genoeg en het is gratis

Hier is mijn link voor wie geïnteresseerd is om te spelen (het lijkt op Frozenthrone achtig iets)
http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4de51f75c1550300755611

Laatst bewerkt:
DBB is mijn WoW :)

Maar deze is ook echt vet, zeker een x proberen als je de tijd hebt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb Killer Instinct trouwens ook echt helemaal kapot gespeeld op de SNES.

Red Faction of Counterstrike .. goede ouwe jeugdverslaving ook

Een vriend van mij werkte in een computerwinkel en speelde zelfs WoW als er klanten op hun PC aan het wachten waren die achter "gemaakt" werd. Echt ronduit belachelijk.

PC:
Heel veel oude dosgames. Wat een plezier aan beleefd zeg. alleen of met vrienden.
Double dragon
Sensible soccer
Fifa99
Ricky :)
Dune II
Slicks n' Slide
Wacky race (soort mariokart voor pc)
Pinball Fantasies
Pinball Dreams
Fox
Prince of Persia 1
Mortal Kombat
NHL
NBA

SNES:
Mortal Kombat
Mario nogiets
NBA Live <Jaartal>

Later:
Dune2000
Command and Conquer
Unreal Tournament

PS3:
Fifa reeks
COD MW2

Laatst bewerkt:
Ah

Dune 2000 , mijn eerste echte RTS

ach ja Dune2000 no population limit :D

De harkonnen super tank was so imba

Kent niemand Perfect Dark op de N64 ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb vroeger veel levensjaren verspild aan WoW :D

Dragon ball Z: budokai 1 heb ik ook een heeeeele lange tijd gespeeld met wat collega's, en natuurlijk Tekken 3.

Baldurs gate zal het single player wel halen, ben ik echt ontelbaar veel keren opnieuw aan begonnen.

Mafia
GTA Vice City
Hitman 2 en 4

Red Alert 2 voor de multiplayer en Lufia 2 voor singleplayer.

Dune 2 krijgt ook nog een eervolle vermelding.

Ja WoW was ik idd nog vergeten echt enorm veel tijd heb ik daarin gestoken.
Ik heb mezelf echt moeten verplichten te stoppen met dat spel, want het nam bijna al mijn vrije tijd in. Ik liet er schoolwerk voor staan enz.

Ik mis soms wel de tijd van het spelen enz. Maar wat ik nu heb is toch wel mooier, ook al zou ik het zo graag terug spelen.

Ja WoW was ik idd nog vergeten echt enorm veel tijd heb ik daarin gestoken.
Ik heb mezelf echt moeten verplichten te stoppen met dat spel, want het nam bijna al mijn vrije tijd in. Ik liet er schoolwerk voor staan enz.

Ik mis soms wel de tijd van het spelen enz. Maar wat ik nu heb is toch wel mooier, ook al zou ik het zo graag terug spelen.

Ik heb wel eens setback periodes gehad dat ik na lange periodes weer wil spelen. En dan speel ik een maand om dan weer te kappen.

Ik ben nu aan het wachten op andere mmorpgs, zoals Guild Wars 2. Wow is gewoon een grindfest geworden en verder niks.

PC:
Heel veel oude dosgames. Wat een plezier aan beleefd zeg. alleen of met vrienden.
Double dragon
Sensible soccer
Fifa99
Ricky :)
Dune II
Slicks n' Slide
Wacky race (soort mariokart voor pc)
Pinball Fantasies
Pinball Dreams
Fox
Prince of Persia 1
Mortal Kombat
NHL
NBA

SNES:
Mortal Kombat
Mario nogiets
NBA Live <Jaartal>

Later:
Dune2000
Command and Conquer
Unreal Tournament

PS3:
Fifa reeks
COD MW2

Kan me nog goed herinneren dat die toen uit kwam op de arcade, ik zat echt met m'n mond open naar de graphics te kijken, de harde actie, geweldige game... the start of a new era. Een keerpunt in de industry.

Deze was ook leuk, al wel wat nieuwer dan mijn vorige games die ik hier poste.

immagini_foto_PC_oni.jpg

Terug
Naar boven