MuscleMeat

Je favoriete game aller tijden topic!

• Topic Starter Topic Starter
idd! Was toen spel van het jaar nota bene, maar je hoort er weinig over. Nog steeds een schande dat er geen deel 3 is gemaakt...

Er kan ook nooit een derde deel komen, omdat ze nu TOR aan het maken zijn, dat zich na deel 2 afspeelt. Door dat probleem met de verhaallijn zal 3 er nooit komen :(

Final Fantasy 7...Cloud ftw :D

Final Fantasy X.

Simpelweg het meest briljante verhaal en een spel waar ik letterlijk over droomde. Hoe zou het verder gaan, wat gaat er gebeuren en wat ga ik allemaal tegenkomen. De gameplay/graphics waren voor die tijd sowieso briljant en tot op heden heeft geen enkel spel mij overtuigd zoals Final Fantasy X dit heeft gedaan.

FF VIII (omdat ik VII in die tijd nog niet gespeeld had)

- Final fantasy 7,8 en 10 waren ook vet

Final Fantasy IV
Final Fantasy VII

BENDE VIEZE NERDS :mad:

:)

Ik ben nu aan het no-lifen op final fantasy XII d.w.z. alles tot op het laatste beetje uitspelen (ik zit aan 140uur in game :/ nog de hell wyrm, zodiark, Yiamazat (of zo) en dan de final boss) en dan volgt FFX met alles erop en eraan en daarna FFX-2; mss koop ik wel VII nog, blijkbaar heb ik een hele goeie gemist

En verder vond ik Borderlands op Xbox360 echt heel fijn, vooral in de multiplayer mode; en red dead redemption ook voor de multiplayer en Dragon quest VIII (the journey for the cursed king) vond ik ook vet

:eek:ben ik nog steeds de enige die World of Warcraft gekozen heeft?? :eek:

ben ik de enige die niets heeft met FF?

Sega: bubble bobble, alex kid, sonic

Gameboy: super mario land 2 en Island 2

Nintendo 64: Conckers bad fur day, mariokart 64, Zelda ocarina of time en niet te vergeten, Banjo kazooie en banjo tooie

ps2: final fantasy x, spider man 2, simpsons hit and run en GTA, sly raccoon, vexx

ps3: batman arkham asylum (de enige game die ik meteen ben gaan halen en aan één stuk door speelde), red dead redemption,

ben erg benieuwd naar red dead redemption :D

Operation Wolf, maatje van me heeft nog zo'n oude kast thuis staan.
taito-operation-wolf-1.jpg

Final Fantasy 7 en 10
En World of Warcraft, al was dat misschien niet het beste spel maar wel het meest verslavende.

World of warcraft, zonder enige twijfel.

Zie hier veel andere, ook goede games voorbij komen, maar simpel gezegd kan geen 1 game tippen aan WoW.

Waarom ?

Ik game al vanaf mijn 8e (commedore 64 jeweetwel) en heb alle consoles van sega gehad, de helft van ninitendo, de xbox, en nu nog een WII en xbox 360 in de huiskamer staan.
En zeker komt er af en toe een game die me een paar weken vast weet te pakken, maar die speel je uit en klaar.

WoW aan de andere kant is nooit klaar, ik speel deze game vanaf dat ie uit kwam, en speel nog steeds. (wel in mindere mate)
Dit is inmiddels 6 of 7 jaar, en de game voelt nog steeds fris aan, en houd je gewoon (als je niet op past) te veel van het echte leven af.

Noem maar een game die dat kan...

Daarnaast is er constant getweak om de balans tussen klassen en rassen te optimaliseren, komt er steeds nieuwe content uit.
Verhaal is ook super dik. (voor de liefhebbers)
Heb er ook mijn huidge BB maten ontmoet, super relax.

Enige nadeel was zeker een paar jaar geleden als je raid had, en er kwam onverwacht visite, die konden niet begrijpen dat je met een game met 24 andere mensen bezig was. (vroeger zelfs 39 mensen)
Ik maakte altijd maar de vergelijking dat als ik aan het voetballen was geweest ik ook geen tijd voor ze had.
Maar dat werd weer belachelijk gevonden want je was gewoon thuis en moest maar de pc uitzetten, wat niet gebeurde en dus scheve gezichten...
Maar het was het waard... elke seconde !!

Deze is ook altijd nog goud!!

Ook weer een PSX game net als mijn all time favorite!!

Street-Racer-PS-0.jpg

Counterstrike 1.6

World of warcraft, zonder enige twijfel.

Zie hier veel andere, ook goede games voorbij komen, maar simpel gezegd kan geen 1 game tippen aan WoW.

Waarom ?

Ik game al vanaf mijn 8e (commedore 64 jeweetwel) en heb alle consoles van sega gehad, de helft van ninitendo, de xbox, en nu nog een WII en xbox 360 in de huiskamer staan.
En zeker komt er af en toe een game die me een paar weken vast weet te pakken, maar die speel je uit en klaar.

WoW aan de andere kant is nooit klaar, ik speel deze game vanaf dat ie uit kwam, en speel nog steeds. (wel in mindere mate)
Dit is inmiddels 6 of 7 jaar, en de game voelt nog steeds fris aan, en houd je gewoon (als je niet op past) te veel van het echte leven af.

Noem maar een game die dat kan...

Daarnaast is er constant getweak om de balans tussen klassen en rassen te optimaliseren, komt er steeds nieuwe content uit.
Verhaal is ook super dik. (voor de liefhebbers)
Heb er ook mijn huidge BB maten ontmoet, super relax.

Enige nadeel was zeker een paar jaar geleden als je raid had, en er kwam onverwacht visite, die konden niet begrijpen dat je met een game met 24 andere mensen bezig was. (vroeger zelfs 39 mensen)
Ik maakte altijd maar de vergelijking dat als ik aan het voetballen was geweest ik ook geen tijd voor ze had.
Maar dat werd weer belachelijk gevonden want je was gewoon thuis en moest maar de pc uitzetten, wat niet gebeurde en dus scheve gezichten...
Maar het was het waard... elke seconde !!

+1 zéér herkenbaar
Ben ondertussen enkele jaren gestopt m spelen maar af en toe kriebelt het nog. Zoals bij iedere overwonnen verslaving zeker :rolleyes:

Terug
Naar boven