MuscleMeat

Je favoriete game aller tijden topic!

Heb travian vroeger ook nog veel gespeeld, was echt een leuk spel. Tot je plots veel had opgebouwd, maar dan door een clan helemaal plat gelegd werd :p
dan was de lol er ook wel af...
Ben er toevallig vandaag weer mee begonnen.. Tijd teveel :roflol:

nee al lang niet meer... (wel mn savegames bewaard...) jij wel?
("vroeger" aan hele vakantie's het "lannen" met Diablo 2 was wel vet)

wachten is op diablo 3....

Ik wou onlangs weer gaan spelen, maar mijn characters waren wiped en heb geen zin om weer van scratch te beginnen. Ben ook aan het wachten op diablo3, hoop dat die dit jaar nog uitkomt.

Ik heb ook wel weer zin, maar ik ga er niet aan beginnen, zeker niet met de examens in zicht :roflol: het werkt wel verslavend
Dit jaar heb ik toch al verdoet en heb 0 social life meer met al mijn trainingen dus ik dacht what the hell.. Dan maar 3x mn wekker zetten in de nacht voor wat fun :')

Dit jaar heb ik toch al verdoet en heb 0 social life meer met al mijn trainingen dus ik dacht what the hell.. Dan maar 3x mn wekker zetten in de nacht voor wat fun :')
Man man man, wat ben ik blij dat ik die MMO zooi al lang achter me heb gelaten.
Had toen ik het speelde het gevoel dat ik wat zou 'verliezen' als ik zou stoppen :roflol:

Man man man, wat ben ik blij dat ik die MMO zooi al lang achter me heb gelaten.
Had toen ik het speelde het gevoel dat ik wat zou 'verliezen' als ik zou stoppen :roflol:
Hehe ja ik kan er gerust mee stoppen.. ik speel het meer omdat ik me anders kapot verveel thuis, af en toe wat travian zooit aanklikken en in de tussentijd bodybuilding boeken/onderzoeken lezen.

Uit interesse :p welk volk heb je gekozen?
Germanen, ik speel vooral agressive.

Cod 1 en battlefield 2 kan niet wachten op BF3! :)

Resident Evil 4. Wat een vet spel was dat. Aparte sfeer ook. En vernieuwend voor die tijd.

Volgens mij bestaat een dergelijk topic nog niet.

Wat is je favoriete game ooit gemaakt? Argumentatie waarom dat zo is zou helemaal mooi zijn. Laat maar horen mannen!

Star Wars: Knights of the Old Republic. Geweldig verhaal, verfrissende gameplay en ik ben nooit ook maar een detail van de game vergeten, ook al heb ik de game misschien al 6 jaar niet meer gespeeld. Geweldige ervaring.

idd! Was toen spel van het jaar nota bene, maar je hoort er weinig over. Nog steeds een schande dat er geen deel 3 is gemaakt...

idd! Was toen spel van het jaar nota bene, maar je hoort er weinig over. Nog steeds een schande dat er geen deel 3 is gemaakt...

Star Ward KOTOR lijkt mij ook erg gaaf, ik vind het ook nog steeds jammer dat dat nooit op de ps3 is uitgebracht.

Tomb Raider :heart:

GTA3: jammergenoeg zat ik nog niet in mijn pubertijd maar wat een orgasme was me dat, om voor het eerst gewoon vrij rond te kunnen lopen lopen en mensen en elkaar kunnen slaan met een knuppel.

Morrowind: héél sterke free-roaming game. Wel heel wat nadelen enzo maar ik durf gerust zeggen dat dit de beste game allertijden is.

1 van mn favo spellen: carmegeddon

Fallout 2

best game ever !

Terug
Naar boven