- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
MS Dos game Camel. Waarom? 1 van de eerste computerspelletjes die ik speelde en het jeugdsentiment is
camel haha da ken ik ook nog, en frogger

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MS Dos game Camel. Waarom? 1 van de eerste computerspelletjes die ik speelde en het jeugdsentiment is

Medal of honor allied assault (inclusief breakthrough en spearhead), wat een goed verhaal!
Call of duty 2, ook geweldig verhaal en heel veel lol gemaakt online met mijn 'internet vrienden' (for ever alone)
Cod4 was ook leuk
Opvallend is dat iedereen games noemt die minimaal 5 jaar oud zijn. Is de gaming industrie slechter geworden, zijn we te veeleisend geworden of zijn we allemaal zwaar nostalgisch?
Opvallend is dat iedereen games noemt die minimaal 5 jaar oud zijn. Is de gaming industrie slechter geworden, zijn we te veeleisend geworden of zijn we allemaal zwaar nostalgisch?
Ik heb juist het idee dat de gaming industrie beter is geworden en je daarom niet echt meer een bijzondere band krijgt met een game. Als ik kijk naar mezelf toen ik op mn ps1 speelde vond ik een handvol games echt super. Nu komt er bijna elke maand op de ps3 wel een game uit waar ik veel plezier aan kan beleven en die ik als super zou kunnen bestempelen.
imo worden de games almaar beter. Moeilijkheidsgraad ligt zelden nog tandenknarsend hoog of zaaddodend laag. Gameplay wordt vlotter en vlotter. Grafisch beter en beter. Regie wordt strakker en strakker, ...
Maar Final fantasy 7 is gewoon de beste game. Zelfs nu nog even speelbaar. Grafisch heeft het de tand des tijds niet doorstaan, maar dat is dan ook alles.