AndroidHealthClinic

Je favoriete game aller tijden topic!

rayman 2, een van de eerste spellen ooit gespeeld. en vind m nu nog steeds goed.

Ik speel nog steeds cod1 multiplayer af en toe :o

Kan niet kiezen tussen Morrowind, Fallout 3 en Pokemon Silver.

Ik denk dat de eerste Metal Gear Solid toch wel het meest memorabele spel is voor mij. En de god of war reeks recenter.
Verder ben ik enorm fan van Europa Barbarorum, een mod van Rome Total war.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Counterstrike 1.6 , speel al stuk of 12 jaar nog altijd niet beu minimaal 1 u per dag

need for speed most wanted was echt de perfecte racegame met de afwisseling van:

racen
politie achtervolgingen
vrij rijden
auto's opknappen

Is leuk als je 15 bent inderdaad:D

Haha , recht op de man af.

images?q=tbn:ANd9GcRoiE0RMLAfpfVkb-XbzaW3U0Yk8sGxuX3bs2xKwH4n-yW7RTvS2g.png

Spelletjes verschillen natuurlijk per fase. Vroeger vermaakte ik me echt heel erg met;
Tekken 3, Mario en Duke Nukem.

Iets later met spellen als Fifa en GTA San Andreas.
Tegenwoordig speel ik eigenlijk niet zoveel games meer. Af en toe FIFA op de PS3 tegen vrienden... of Football Manager.

call of duty modern warfare 2, quickscoping was gewoon geniaal hierin :)

Legend of Zelda , Ocarina of Time

Max Payne (goed verhaal, slomo schiet mode was nice, creepy sfeertje)

GTA Vice City (muziek en 80's setting was geweldig)

Medal of Honor Frontline (goede single player, sfeertje tijdens verhaal en missies, goede soundtrack van Michael Giacchino)

Tony Hawks Pro Skater 2 t/m Tony Hawks Underground, helemaal plat gespeeld altijd met m'n maat, en had ook altijd een goede soundtrack, uren aan besteed :)

wolfenstein enemy territory is veruit het meest verslavende en voor mij beste game ooit!

Worms armageddon :D

Age of Kings van de age of empires reeks. En als we nostalgisch gaan lopen doen het spel wat ik zo verschrikkelijk veel uren gespeeld heb; Commander Keen 1-6 (denk dat je 30+ moet zijn om dit spel te kennen)

Alleen het origineel op de Commodore 64 was tof.
100 levels dacht ik. Nooit kunnen halen staat mij bij vanwege af en toe een bug. Een spook die ergens tussen bleef hangen waar je niet bij kon bijvoorbeeld.
Al heb ik later het origineel op de pc mogen spelen en uit kunnen spelen :D wel stoer na zoveel jaar.

Top 3.
Soldier of fortune 2! online
Enemy territory. online
Fallout 3.

Terug
Naar boven