MuscleMeat

Je favoriete game aller tijden topic!

En om er dan maar een moderne onverwachte in te gooien, ik vond de saboteur echt geniaal! De graphics waren bout alleen de gameplay had iets, waardoor je het oneindig door kon blijven spelen!

Pc
Commandos
RC tycoon
Anno 1602

N 64
Mariokart
Goldeneye

Ps1
Red Alert

Ps2
Gta Vice city
Medal of Honor's
Call of Duty

Runescape en Americas army. Heel wat uren gespeeld die spellen.

Gta San Andreas hoop dat er snel weer nieuwe Gta.
in deze versie San Andreas altijd met motor en poltie achter me aan en gaan.
Besturing van deze versie gta was top hoop dat er snel weer zo een gta komt voor ps3. Want de gta voor ps3 vind ik autos en alles maar k*t sturen..:(
En call of duty natuurlijk!

Red Dead Redemption vond ik echt top.

Wat hebben mensen toch een simpele smaak qua spellen zeg, ongelovelijk.

Runescape en Pokemon

Laatste jaren heb ik MW2 et meest gespeeld

Volgens mij zijn Quake en Tomb Raider nog niet genoemd hier.

Nostalgie (uit de jaren '80) ten top met Ultima VI, mijn eerste (RPG-)liefde ... :D

Call of duty 2 was de shit!

Mario Kart op de Super Nintendo ( Ghost Valley :D)

Mario kart 64

Aan Pokémon Red op de Gameboy heb ik heel mooie herinneringen. Iedereen had dat spel en speelde via zo'n link cable met elkaar. Volgens mij had ik iets van 150 uur op de teller staan op het eind :D

Op de PS2 was PES 6 verreweg mijn favoriet. Nog steeds het beste deel imo. Ik heb er iig de meeste lol aan beleefd met de offline multiplayer.

Op de PS3 heb ik de meeste uurtjes doorgebracht met Modern Warfare 2.

Resident Evil 4, mag zeker niet ontbreken.

pc: Half life 1 , met nachtmerries slapen als 10 jarig kind xD
Command & conquer , oude delen blijven uber net als red alert.

Xbox ninja gaiden 1 !! omg erg moeilijk spel en daarom de moeite waard.

PC Black&White 1 mijn hele basisschooltijd en begin middelbare school kapot gespeeld.
Gamecube Time splitter future perfect
Xbox360 Black ops & saints row 1

Online: toch maar travian,paar keer in de top100 geeindigd toen ik in de 3e van de middelbare school zat,als je er echt pro in bent is het leuk.

PC Black&White 1 mijn hele basisschooltijd en begin middelbare school kapot gespeeld.
Gamecube Time splitter future perfect
Xbox360 Black ops & saints row 1

Online: toch maar travian,paar keer in de top100 geeindigd toen ik in de 3e van de middelbare school zat,als je er echt pro in bent is het leuk.

Heb travian vroeger ook nog veel gespeeld, was echt een leuk spel. Tot je plots veel had opgebouwd, maar dan door een clan helemaal plat gelegd werd :p
dan was de lol er ook wel af...

Baldur's gate 2

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

en gta2, ondertussen ook al zo'n 12 jaar geleden.

Terug
Naar boven