Fitness Seller

Je favoriete whey/voedingssupplement

MP Chocolate brownie FTW!! drool: Chocolate Cookies van Bulkpowders is ook goed...BP Chocolade Caramel mwa...

MP Stracciatella mwa...MP Chocolate Peanut Butter niet echt...MP Cookies & Cream mwa...

Overigens zijn de Chocolate Instant Oats ook echt heerlijk. Daar heb ik laatst 4 zakken van besteld :D
die instant oats: maak je daar pannenkoeken mee? Of shakes? En die chocolade variant: is die erg zoet?

die instant oats: maak je daar pannenkoeken mee? Of shakes? En die chocolade variant: is die erg zoet?

Die oats meng ik met water of sojamelk en laat dat lekker een nachtje in de koelkast staan. Drink ‘t dan in de ochtend als ontbijt, want dan is het wat dikker geworden. Drink het tussen 7:30 en 8:00 en zit dan vol tot 10:30 :D Smaak is precies goed....Beetje choco milkshake achtig drool:

Die oats meng ik met water of sojamelk en laat dat lekker een nachtje in de koelkast staan. Drink ‘t dan in de ochtend als ontbijt, want dan is het wat dikker geworden. Drink het tussen 7:30 en 8:00 en zit dan vol tot 10:30 :D Smaak is precies goed....Beetje choco milkshake achtig drool:
Thanks voor je input! :)
Mmmm klinkt erg lekker zo inderdaad! Chocomelk of milkshake achtig, you can never go wrong with that :D
Zal dat ook eens moeten proberen dan!

Gister toen ik thuis kwam m'n pakketje van Bulk Powder geopend. De 3 smaken Tiramisu, Apple Crumble & Custard en Birthday Cake binnen.

Heb de Tiramisu getest en vond het niet zo speciaal. Smaak was wel enigszins aanwezig maar voor mij mocht het wel wat wat zoeter/voller. Vanavond ga ik Apple Crumble & Custard proeven en daar zal ik ook een review van posten.

Heb de Tiramisu getest en vond het niet zo speciaal. Smaak was wel enigszins aanwezig maar voor mij mocht het wel wat wat zoeter/voller. Vanavond ga ik Apple Crumble & Custard proeven en daar zal ik ook een review van posten.

Heb de Tiramisu ook gehad. Ik vond deze erg chemisch smaken. Net als de diet protein variant. Daar heb ik chocolade van, waar ik normaal gesproken echt gek op ben. Ik krijg de diet variant erg moeilijk weg, voelt ook nog enigszins korrelig aan. Die neem ik niet meer.

Ik haal vanaf nu mijn whey alleen nog maar bij MP...

• Topic Starter Topic Starter
Witte chocolade is ok van bulkpowders, maar ik heb mezelf beloofd om geen smaken meer van bulkpowders te proberen. Valt eigenlijk altijd tegen, mixability en structuur zeker.

Witte chocolade is ok van bulkpowders, maar ik heb mezelf beloofd om geen smaken meer van bulkpowders te proberen. Valt eigenlijk altijd tegen, mixability en structuur zeker.

Strange ik vond het best goed spul. En de smaak is zeker lekker. Maar ik mix het gewoon alleen met melk.

Zojuist de Apple Crumble & Custard geprobeerd. Eerste paar happen denk je "oké wel chill", maar na een aantal happen gaat het echt flink tegen zitten. Heeft een hele sterke en nare groene appel smaak. Lucky dat ik maar 500gr heb. :o

Wat betreft structuur en mixen was die wel prima.

White chocolade van MP mag je overslaan. Weinig smaak en dat kleine beetje smaak is niet geweldig :(

Zodra MP een leuke aktie heeft, daar maar even wat smaakjes proberen :D

Terug
Naar boven