- Waardering
- 15.402
De golden syrup dus bij bestellen volgende keer. Thanks! ;-)
Geniet ervan!
Komt over een paar dagen binnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De golden syrup dus bij bestellen volgende keer. Thanks! ;-)

die instant oats: maak je daar pannenkoeken mee? Of shakes? En die chocolade variant: is die erg zoet?MP Chocolate brownie FTW!!Chocolate Cookies van Bulkpowders is ook goed...BP Chocolade Caramel mwa...
MP Stracciatella mwa...MP Chocolate Peanut Butter niet echt...MP Cookies & Cream mwa...
Overigens zijn de Chocolate Instant Oats ook echt heerlijk. Daar heb ik laatst 4 zakken van besteld![]()
die instant oats: maak je daar pannenkoeken mee? Of shakes? En die chocolade variant: is die erg zoet?
Smaak is precies goed....Beetje choco milkshake achtig 
Thanks voor je input!Die oats meng ik met water of sojamelk en laat dat lekker een nachtje in de koelkast staan. Drink ‘t dan in de ochtend als ontbijt, want dan is het wat dikker geworden. Drink het tussen 7:30 en 8:00 en zit dan vol tot 10:30Smaak is precies goed....Beetje choco milkshake achtig
![]()

Thanks voor je input!
Mmmm klinkt erg lekker zo inderdaad! Chocomelk of milkshake achtig, you can never go wrong with that
Zal dat ook eens moeten proberen dan!

Al gehad?
Heb de Tiramisu getest en vond het niet zo speciaal. Smaak was wel enigszins aanwezig maar voor mij mocht het wel wat wat zoeter/voller. Vanavond ga ik Apple Crumble & Custard proeven en daar zal ik ook een review van posten.
Witte chocolade is ok van bulkpowders, maar ik heb mezelf beloofd om geen smaken meer van bulkpowders te proberen. Valt eigenlijk altijd tegen, mixability en structuur zeker.
Het mixt ook wel hoor, maar niet zo goed als die van myprotein of xxlStrange ik vond het best goed spul. En de smaak is zeker lekker. Maar ik mix het gewoon alleen met melk.
Jij wat maatinProudPizza zei:

Jij wat maatin
Brinta met xxl banaan en melk is de bom![]()

Zodra MP een leuke aktie heeft, daar maar even wat smaakjes proberen![]()