Fitness Seller

Je gaat op vakantie en neemt mee? ( Sport spullen )

Sivilenzio

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
98kg
Stel jullie gaan op vakantie, of zijn al een paar x op vakantie geweest..
Wat nemen jullie dan mee betreft het bezig zijn met fitness / bodybuilding? Bijvoorbeeld voeding?
En wat doen jullie eraan om die paar dagen, week of misschien weken fit te blijven?

Stel jullie gaan op vakantie, of zijn al een paar x op vakantie geweest..
Wat nemen jullie dan mee betreft het bezig zijn met fitness / bodybuilding? Bijvoorbeeld voeding?
En wat doen jullie eraan om die paar dagen, week of misschien weken fit te blijven?

gewoon niks het heet niet voor niet vakantie

Wil je nu dat spelletje spelen of wil je serieuze antwoorden?

Ik ga elk jaar 1 weekje op vakantie. Dan neem ik alleen maar fijn gemalen havermout en wat eiwitpoeder mee. Qua training houd ik het bij 3 soorten push ups en 2 soorten pull ups, vooral rug en borst dus. De rest van de spiergroepen geef ik 1 weekje rust.

• Topic Starter Topic Starter
@ Orgineel

Ik verwacht hier toch wel serieuze antwoorden op ja :) Mocht jij die niet hebben, graag een ander dan

In dat geval. Ik neem helemaal niks mee, je bent op vakantie. Het is ook niet leuk voor je reisgezelschap als je daar druk om gaat maken.

(hard)loopkleding

als ik 2 weken op vakantie ga en er is een gym in de buurt ga ik 1 keer. Bij 1 week vakantie iig gewoon niet:P gewoon zwaarder trainen voor die week vakantie dan is het ook wel goed herstellen. Als ik van tevoren weet dat er echt niets
is in de buurt bij 2 weken vakantie misschien alleen jumprope ofzo..
Verder kun je single leg squats doen meerdere keren per dag en als je beetje hand stand push ups doet tegen een muur
of zo + daarna wat normale zal je vast niet aaalll je gains verspillen in 2 weken..

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 22:29 ----------

sportkleding idd op zich en hardloopschoenen neem ik sowieso mee :)

Ik ga straks een week maar neem niks mee. Zorg wel gewoon dat ik voldoende eten binnenkrijg en dan vind ik het wel prima

Ik neem altijd wat vitamine pillen mee omdat ik meestal toch nauwelijks iets door mijn keel krijg in het buitenland. En een paar scoops pre workout voor die zware ochtenden.

Alles dit jaar. Gelukkig ben ik niet een vrouw vd vele kleding of schoenen die mee moeten.
Supps hebben genoeg ruimte.

Ik neem kleren, geld en condooms mee.

Niks. Vakantie is om te ontspannen. ook wel eens goed voor je lichaam helemaal niks doen

idd, lekker bij laden zodat ik daarna er weer flink tegen aan kan.
Let wel af toe op de gezondere dingen als ik in een restaurant ben,
Maar daarnaast eet ik op vakantie ook ongezond, daar is de vakantie even voor vind ik!
Wel af toe push ups en pull ups en zulke oefeningen.

Trrainen is voor mij een vorm van ontspannen dus kijk ik gelijk effe voor n gym in de buurt

Niks. Vakantie is om te ontspannen. ook wel eens goed voor je lichaam helemaal niks doen

Dit. Ik plan het gewoon zo in dat een deload week rond de vakantie valt.
En dan betekend 'deload' ff geen **** uitvoeren.
Heb er nooit iets negatiefs van gemerkt. Kracht is onveranderd en alleen vet% gaat wat omhoog bij mij.
Als planning goed is gevolgd zit ik dan vaak rond de 8%. Als ik dan 14 dagen comazuipen inlas vind ik dat niet zo erg. Geniet er gewoon van.

Vorig jaar foamroller meegenomen, sliep op een rot bed dus was een zeer goed idee al zeg ik het zelf.

een sportshirt en sportschoenen, geen supplementen,

geen zin om een uur bij een douane te staan omdat ze vermoeden dat het drugs is

Terug
Naar boven