AndroidHealthClinic

Je gaat op vakantie en neemt mee? ( Sport spullen )

Morgen ga ik naar Gran Canaria. Ik neem een setje trainingskleding mee voor het geval ik me ineens bedenk om een dag niet te drinken en een gym op te zoeken. Dit komt gemiddeld 1x per 5 vakanties voor ;) Wie weet...........

Niks. Vakantie is om te ontspannen. ook wel eens goed voor je lichaam helemaal niks doen

Ontspannen doe ik wel weer op mijn werk :)

Nee serieus, ik laat me de kans niet ontnemen om hardlopend de natuur in de omgeving van mijn verblijf te verkennen, maar goed ik ben dan ook meer een hardloper. (hint 3 dagen Vlieland: 55 km in totaal....) In de ochtend loop ik hard (nou ja hard .... kom gemiddeld vaak niet boven de 9 km/h uit). Dan een ruime lunch en de rest van de dag heb ik vrij om sociaal te doen (of om heerlijk al dan niet in de zon een boek te lezen).

Krachttraining doe ik niet op vakantie, nog niet een pushup.

geen moer

eet gewoon veel en rust lekker uit, meer niet

Gewoon een setje mee als backup. 9/10x kom ik niet eens in de buurt van een gym..

Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie. Eerste week is rustweekje. De week erna ga ik wel uitkijken naar een gym en daarvoor pak ik ook de nodige kleding, riem, polsbanden,... mee. Mocht ik geen gym vinden, jammer. Vind ik er wel eentje, dan doe ik in die 2de week 1 of 2 trainingen op het gemakje, afhankelijk hoeveel zin ik er in heb. Ik zal me er wel beter bij voelen als ik iets gedaan heb, dus why not :)

- sportkleding met minimaal 15 stringer tanktops
- straps
- wrist wraps
- handschoentjes voor die eckte eckte
- MP3-speler voor die zware workouts
- 2 emmers whey
- minimaal 2 kg oats
- 3 emmers weight gainer
- 2 soorten testosteron boosters
- BCAA's
- minimaal 4 soorten preworkout
- multivitamine
- visoliecapsules

Zodra ik aangekomen ben op de vakantiebestemming ga ik direct naar de dichtstbijzijnde supermarkt voor een aantal kg's kipfilet, vis en biefstuk. Ook eieren en kwark mogen niet ontbreken, je bent een liefhebber of je bent het niet.

Laatst bewerkt:
Niets. Het enige dat ik doe van sport op vakantie is een beetje zwemmen. Eiwitten haal ik voldoende uit de all inclusive formule :D.

Stang inc gewichten.. bankje enz vind je daar altijd wel

Niks

Vakantie

Jawel..
Altijd overgewicht met mijn koffers, heel gek.

Niets. Het enige dat ik doe van sport op vakantie is een beetje zwemmen. Eiwitten haal ik voldoende uit de all inclusive formule :D.

ik weet niet of het bij jullie ook zo is maar toen ik nog trainde en altijd streng op mijn voeding lette en op vakantie ging dan eet ik echt alles wat los en vast zit all inclusive

ik ging wel trainen daar maar zag mij in de loop van de week steeds voller en harder worden zou dit komen door een overschot aan carbs ????

Hardloopschoenen, laptop dat op zonne-energie draait en WIFI verbindingen ontvangt, een zelf samengestelde schema van exrx.net met oefeningen die je altijd en overal kunt doen...Verder voornamelijk alleen eiwitten eten; insecten, vis, vlees, zuivel, etc.

Bedsport.

:eyebrow:

Alleen hardloopschoenen en sportbh.

Vind dat wel lekker op vakantie, smorgens de omgeving verkennen en kom anders veel te veel aan als ik opeens én stop met sporten én anders (meer) ga eten én vaker drinken :D

Ik ga toch echt op vakantie om mezelf een plezier te doen. Daarom laat ik mij gewoon ongeneerd vollopen en eet ik waar ik zin in heb. Behalve wat cardio :eyebrow: gebeurt er jack shit op sportgebied en dat wil ik graag zo houden.

Mensen die niet in staat zijn dingen los te laten vind ik griezelig.

Ik ga op vakantie en neem Sjors mee.

:eyebrow:

Ik ga niet op vakantie. :sad:

Terug
Naar boven