als mijn vriendin erom zou gaan zeiken bij mij krijgt ze juist niks, wie vraagt word overgeslagen.
Als ik wat wil geven dat kan ik dat zelf ook wel bedenken
Gewoon mond vol zaad geven
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als mijn vriendin erom zou gaan zeiken bij mij krijgt ze juist niks, wie vraagt word overgeslagen.

10 aberdeen angus burgers en 2 prime beef burgers besteld, benieuwd of ze lekkah zijn.als mijn vriendin erom zou gaan zeiken bij mij krijgt ze juist niks, wie vraagt word overgeslagen.

Als mijn vriendin erom zou gaan zeiken bij mij dan,
oh wacht

Van zijn rekening ?
Maar 24gb werkgeheugen das dan weer zonde...
tenzij je een videobewerker bent...
Vandaar ook 24GBPls xzxz iphones zijn meteen naar de t*ring als ze een keer op het scherm vallen
Ben een grote tijd bezig geweest met een lekker lopend Youtube kanaal dus moest ook veel bewerken in Adobe After Effects of Sony VegasVandaar ook 24GB
---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------
Ja true, apple verdient er wel lekker mee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Blij mee! Deed al 5 jaar met mn vorige schoenen, dus mocht nu wel s.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soldaat van de straat je weet zelf, zie ik je morgen bij shoppa a soldier?
Die zien er echt vet uit met dat roze! Ben ook nog steeds opzoek naar (het liefst roze haha) sportschoenen, maar er xijn er zo belachelijk veel om uit te kiezen weet het gewoon niet meer...
Had een reactie van mij kunnen zijn.
---------- Post added at 09:11 ---------- Previous post was at 09:09 ----------
Niet eens? Voor een horloge mag ze toch wel wat meer terug doen dan alleen een bj, damn.
Kijk de reactie van je vriendin is geweldig natuurlijk, maar een bedankje is wel heel erg op zijn plaats.
Wauw.......speechless
potverdorie zit al >4 jaar voor een mooi horloge te zoeken en kijk dit nu!
Ik ben fliefd!!!![]()

zou echt triest zijn als dat echt zou zijn bij iemand.![]()
Ik ga nu al bijna 6 jaar in juni met haar... als ik wat geef heb ik geen verwachtingen, behalve dat ze er blij mee is. Ik hecht meer waarde aan een dankjewel en een lieve blik, dan coïtus... maarja dat is mijn mening.

Hmm ja en nee.
Heb zelf ook langere relatie en ik snap wel wat je bedoeld, maar als ik wat geef vind ik het wel leuk als ze er uit zichzelf mee komt om iets terug te doen. Maar die blik en de reactie is in principe al genoeg ja.
Beetje kers op de taart idee, het hoeft niet maar het is wel lekker als het op de taart zit.
Hoezo moet het dan beloont worden met coïtus? Je hebt toch sws al coïtus? Of heb jij alleen coïtus als je iets koopt voor je vriendin? Af en toe doe je toch gewoon wat leuks voor de ander zonder daar direct wat van terug te verwachten? (Overigens is dit geen aaanval maar vraag het me gewoon af)
Hmm ja en nee.
Heb zelf ook langere relatie en ik snap wel wat je bedoeld, maar als ik wat geef vind ik het wel leuk als ze er uit zichzelf mee komt om iets terug te doen. Maar die blik en de reactie is in principe al genoeg ja.
Beetje kers op de taart idee, het hoeft niet maar het is wel lekker als het op de taart zit.