AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

:roflol: Lachwekkend dat iemand 120 euro voor een simpel shirtje gaat uitgeven. Heb net 3 tshirts gehaald, Jack&Jones (in de aanbieding) voor 23 ,- totaal.

344t8cj.jpg

Yup, jij snapt het.

Ik koop daarnaast ook wel eens truien in de lente/zomer en dunne (t-)shirtjes in de herfst/winter. Hierdoor bespaar je lekker veel geld en kan je dit bijvoorbeeld uitgeven aan je voeding. :D

Ben benieuwd naar die 6, mijn 3gs is nu wel aan vervanging toe. De vraag is alleen wacht je dan op de 6S...

Is er al wat gelekt over de 6 specs trouwens?

Specs zullen niet heel boeiend zijn, gewoon vergelijkbaar met wat er nu op de markt is. Scherm groter maar ppi zal niet lager liggen.

Dacht dat jij wel zou weten dat specs niet heel veel uitmaken bij apple omdat die veel meer aan optimalisatie doen :p

300 euro kun je keiveel anabolen voor kopen, heb je geen shirtjes meer nodig

Hnnngggg:heart:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

aha. Prafum dus.

ik denk dat die verkopers zich helemaal kapot lachen om sukkels die shirtjes van >100 euro kopen, is gewoon dezelfde stof en soort print, enkel placebo-kwalitieit door het prijskaartje wat eraan hangt.
brb winstmarges van 1000%

Thanks, in elk geval leuk leesvoer :)

Specs zullen niet heel boeiend zijn, gewoon vergelijkbaar met wat er nu op de markt is. Scherm groter maar ppi zal niet lager liggen.

Dacht dat jij wel zou weten dat specs niet heel veel uitmaken bij apple omdat die veel meer aan optimalisatie doen :p
Tuurlijk verwacht ik betere specs, ook Apple verbetert daarin natuurlijk, ook al is interne hardware alleen duidelijk niet alles. Verder bedoel ik ook niet alleen cpu vs vorige gen enz. maar ook de hele bouwkwaliteit. 3GS was sterk toestel, daarna werden ze wat fragieler. Ben gewoon benieuwd of ik er voldoende op vooruit ga. Qua schermgrootte en resolutie vs 3gs natuurlijk sowieso maar verder mogen we toch ook wel wat andere verbeteringen verwachten. 'Niet boeiend' vind ik nogal vreemd antwoord, weet je trouwens niet, alle blijft geheim tot release meestal. Was gewoon benieuwd naar eventuele vermoedens/leaks.

Iemand een idee wanneer de nieuwe ipad uitkomt ?

Terug
Naar boven