haha echt niet. ben jij wel bij andere winkels geweest? ze hadden namelijk geen draadloos systeem van apple![]()
ik heb marantz/b&w/relVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha echt niet. ben jij wel bij andere winkels geweest? ze hadden namelijk geen draadloos systeem van apple![]()
ik heb marantz/b&w/relmarantz welk model?
kheb sr5005, klipsch kg 5.5 mains (google zijn huge) tangent rears en asesis actieve studiomonitor als center
trouwens wat is die hype met draadloze speakers?
als je kabels wegwerkt zie je ze ook niet
marantz welk model?
kheb sr5005, klipsch kg 5.5 mains (google zijn huge) tangent rears en asesis actieve studiomonitor als center
trouwens wat is die hype met draadloze speakers?
als je kabels wegwerkt zie je ze ook niet

Nog maar enkele dagen kennis van een OnePlus One en heb er een kunnen bestellen voor mij én een voor mijn paJa heb 'm nu een week en is erg goed, één minpuntje is dat apps soms crashen en dan vooral snapchat in combinatie met camera app die vastloopt, gewoon freeze/black screen
scherm is ook erg sterk, heb 'm gewoon zo in m'n broekzak zitten en nog een enkel krasje erop
veel geluk met een invite te bemachtigen man
Kwam goed uit, mijn 4 jaar oude htc heeft het gisteren begeven
en €311,99 (met verzending bij) voor een smartphone met deze specs is volgens mij niet slecht 
Nog maar enkele dagen kennis van een OnePlus One en heb er een kunnen bestellen voor mij én een voor mijn paKwam goed uit, mijn 4 jaar oude htc heeft het gisteren begeven
en €311,99 (met verzending bij) voor een smartphone met deze specs is volgens mij niet slecht
![]()

nice man, heb je gesmeekt op het forum voor een invite?![]()
http://www.fitnessking.be/flowfitness-walk-ct-1400-crosstrainer.html
Tweedehands gekocht, een subliem toestel. even goed als in de duurdere sportscholen; Moet niet onderdoen voor technogym of life fitness.
Lekker, ik heb ook 8Gb had het idee dat ik dit niet zo nodig heb. Merk je echt veel verschil?Nieuw geheugen van Crucial voor de Mac, van 8 naar 32 GB:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Draait als een tierelier.