MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

marantz welk model?
kheb sr5005, klipsch kg 5.5 mains (google zijn huge) tangent rears en asesis actieve studiomonitor als center

trouwens wat is die hype met draadloze speakers?
als je kabels wegwerkt zie je ze ook niet

marantz welk model?
kheb sr5005, klipsch kg 5.5 mains (google zijn huge) tangent rears en asesis actieve studiomonitor als center

Vrouwen.... moet allemaal esthetisch verantwoord zijn enzo. Fuk dat. ik heb gewoon 1,2m hoge towers staan.

veel vrouwen denken dat ze alleen wonen...

marantz welk model?

Nog een oude sr8200 met b&w 602 s3 en rel t5 sub:p

Had bowers & wilkins 600 serie surround maar terug gegaan naar stereo.

Waarschijnlijk gaat hij binnenkort vervangen worden door een pm7005 icm bowers & wilkins CM-1 of CM-5.. Zit alleen beetje met dat er maar 1 optische ingang is terwijl ik er eigenlijk 2 nodig heb (1 voor de tv uitgang en 1 voor Apple tv voor muziek) dus misschien wordt het een 7004/8005 icm losse dac

Ja heb 'm nu een week en is erg goed, één minpuntje is dat apps soms crashen en dan vooral snapchat in combinatie met camera app die vastloopt, gewoon freeze/black screen
scherm is ook erg sterk, heb 'm gewoon zo in m'n broekzak zitten en nog een enkel krasje erop

veel geluk met een invite te bemachtigen man
Nog maar enkele dagen kennis van een OnePlus One en heb er een kunnen bestellen voor mij én een voor mijn pa :D Kwam goed uit, mijn 4 jaar oude htc heeft het gisteren begeven :( en €311,99 (met verzending bij) voor een smartphone met deze specs is volgens mij niet slecht :)

2ah8y8l.jpg

lelijke dingen zeg, die je ga je toch niet dragen hoop ik.

Nee laat ze daar gewoon staan

oh ik dacht al die is helemaal gek geworden.

• Like
Waarderingen: mat
Haha, zou je in real life echt niet tegen hem durven zeggen (gezien zn stats :p)

Nog maar enkele dagen kennis van een OnePlus One en heb er een kunnen bestellen voor mij én een voor mijn pa :D Kwam goed uit, mijn 4 jaar oude htc heeft het gisteren begeven :( en €311,99 (met verzending bij) voor een smartphone met deze specs is volgens mij niet slecht :)

nice man, heb je gesmeekt op het forum voor een invite? :D

Heb hier zelf nog een overbodige invite die bijna verloopt, dus de eerste die me een pm stuurt krijgt die ;)

Laatst bewerkt:
Nieuw geheugen van Crucial voor de Mac, van 8 naar 32 GB:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Draait als een tierelier.

Schermafbeelding 2014-08-16 om 19.21.49.png

Nice

Ben zelf een MacBook pro aan het overwegen

Nieuw geheugen van Crucial voor de Mac, van 8 naar 32 GB:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Draait als een tierelier.
Lekker, ik heb ook 8Gb had het idee dat ik dit niet zo nodig heb. Merk je echt veel verschil?
Bij mijn imac van 2011 wil ik wel binnenkort de harde schijf vervangen voor een SSD.
Mijn macbook pro en air hebben beide SSD en zijn zoveel sneller. Misschien dan ook wat geheugen erbij.

Terug
Naar boven