MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

D89445_F_Torso_B2CCat.jpg

D89445_D_Torso_B2CCat.jpg

Lekker hardlopen deze herfst.

strak strak in je trainingspak pak

kijk eens hoe ik hak hak

Had er van de week 1 maar toen gelijk verpatst. Had een deal met een dbb'er maar die had ondertussen al een andere telefoon gekocht.

heb even zitten kijken maar snap er niet veel van, komt er op neer dat je een of andere forum wedstrijd moet winnen of moet schooien bij mensen die al een one plus one hebben voor een invite.

heb even zitten kijken maar snap er niet veel van, komt er op neer dat je een of andere forum wedstrijd moet winnen of moet schooien bij mensen die al een one plus one hebben voor een invite.

eerste invite heb ik gekocht voor 20eu
tweede invite heb ik gekregen van iemand in ruil voor een goede beoordeling op zijn profiel
derde invite heb ik gekregen toen ik aan de 10k wedstrijd meedeed van 1+1

eerste invite heb ik gekocht voor 20eu
tweede invite heb ik gekregen van iemand in ruil voor een goede beoordeling op zijn profiel
derde invite heb ik gekregen toen ik aan de 10k wedstrijd meedeed van 1+1

Krijgt iedereen een invite als ze een 1+1 gekocht hebben? collega van me heeft er net 1 besteld, als die de code ook aan collega geeft kunnen wij dus heel het bedrijf laten bestellen? :)

Krijgt iedereen een invite als ze een 1+1 gekocht hebben? collega van me heeft er net 1 besteld, als die de code ook aan collega geeft kunnen wij dus heel het bedrijf laten bestellen? :)

Nope, 1 op 1 relatie dus 1 invite = 1 foon. Je krijgt mogelijk invites als je zelf een 1+1 hebt besteld. De termijn waarop dit gebeurd is alleen niet vast.

wat is er zo bijzonder aan die telefoon dan

of is dat exclusieve club gedoe gewoon een marketing strategie

Ik begreep dat die de specificaties van een S5 heeft, maar ongeveer 300 euro kost.
Verder zal dat exclusieve gedoe ook duidelijk een marketing strategie zijn, die als ik het zo bekijk redelijk aardig werkt.

De ene website zegt dat ze de productie niet aankunnen en een andere zegt dat het een marketing stunt is, opzich lijkt dat tweede mij niet handig.... ze kunnen er veel meer verkopen

dom gehype zoals altijd :)

Terug
Naar boven