XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Zes strings, twee hipsters, een cadeautje, beenwarmers, een strapless topje, een riem en armbanden.

This thread is worthless without pics dus ik beloof dat ik morgen een foto zal posten van m'n H&M-uitspattinkjes. Because you're worth it. ;)

Zes strings, twee hipsters, een cadeautje, beenwarmers, een strapless topje, een riem en armbanden.

This thread is worthless without pics dus ik beloof dat ik morgen een foto zal posten van m'n H&M-uitspattinkjes. Because you're worth it. ;)

en van je hipsters toch ook neem ik aan? :D

Beter plaats je foto's, wanneer je alles aan hebt, dit ivm een beter beeld wat we dan kunnen vormen! :D

Ja komop flowerrrr!!

:D

tja flower ik wil me niet ermee bemoeien maar dat durf je niet:D

go flower :D ik ben nieuwsgierig geworden :D

Dames, het is geen slowchat!

Beter plaats je foto's, wanneer je alles aan hebt, dit ivm een beter beeld wat we dan kunnen vormen! :D

Beter plaats je foto's, wanneer je er een aandoet, dit ivm met een beter beeld wat we dan kunnen vormen. ;)

Vandaag nog niks gekocht, maar ben van plan te kopen: from Jay to Z dvd, misschien nog wat kleding, en nog wat meer stuff ^^ om toch maar ontopic te komen.

Ik heb niet echt iets gekocht.. maar toch geld uitgegeven.. voor mijn rijexamen.. maandag 5november.. :D

Beter plaats je foto's, wanneer je er een aandoet, dit ivm met een beter beeld wat we dan kunnen vormen. ;)

Vandaag nog niks gekocht, maar ben van plan te kopen: from Jay to Z dvd, misschien nog wat kleding, en nog wat meer stuff ^^ om toch maar ontopic te komen.

Volgens mij heb jij de loterij gewonnen?

Dubbel :rolleyes:

Haha, in mn enthousiastme versprak ik me een beetje :P

Intel Core 2 Extreme QX6850
Asus Striker Extreme
Asus EN8800GTX (2 keer)
Corsair 2x2gb werkgeheugen
Western Digital Caviar 400gb (2keer)
Western Digital Raptor 74gb 10.000rpm
Creative g500 pro gamer
Samsung 22 inch tft monitor 2ms
Thermalright IFX-14 CPU cooler
Coolermaster 1000w PSU
Coolermaster Cosmos 1000 behuizing
Logitech G9 Laser muis

Dat was het zown beetje :)

Geld teveel XTO? Nice setup :)

Intel Core 2 Extreme QX6850
Asus Striker Extreme
Asus EN8800GTX (2 keer)
Corsair 2x2gb werkgeheugen
Western Digital Caviar 400gb (2keer)
Western Digital Raptor 74gb 10.000rpm
Creative g500 pro gamer
Samsung 22 inch tft monitor 2ms
Thermalright IFX-14 CPU cooler
Coolermaster 1000w PSU
Coolermaster Cosmos 1000 behuizing
Logitech G9 Laser muis

Dat was het zown beetje :)
wicked, ziet er goed uit, merk je veel verschil trouwens bij die 10K RPM schijven tov een normale hdd?

Terug
Naar boven