Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik heb speciaal gezocht naar een jasje met een slim fit waarbij er een strakke V in het model zit. Maatje 54 past uitstekend moet ik zeggen! Erg blij mee ook voor dat geld.. Kijken hoelang ik hem kan blijven dragen :o

Ik heb speciaal gezocht naar een jasje met een slim fit waarbij er een strakke V in het model zit. Maatje 54 past uitstekend moet ik zeggen! Erg blij mee ook voor dat geld.. Kijken hoelang ik hem kan blijven dragen :o

Slim fit...brrrr..:eek: Dat gaat hem voor mij niet worden :D

2 dagen is genoeg toch? ;)

Iemand ervaring met iTailor qua pakken? Binnenkort bij nieuwe baan beginnen en wil wat goed op maat gemaakte pakken erbij.

Iemand ervaring met iTailor qua pakken? Binnenkort bij nieuwe baan beginnen en wil wat goed op maat gemaakte pakken erbij.

Stuur Trium even een PB, volgens mij heeft hij met deze of een soortgelijke site goede ervaringen ;)

Ik heb er destijds 2 overhemden besteld en die waren verschrikkelijk.

Van anderen zowel goede als slechte ervaringen gehoord. Volgens mij moet je een beetje geluk hebben.

Serieus? Neem je dan een paar maten groter dan normaal?

Ja je moet wel Rammie.. Mijn waist heeft maatje 46/48.. Maar mijn schouders 54 evenals mijn armen die niet in een colbertje passen van een 52 of kleiner. Dus dan gewoon zoeken naar extreem getailleerd :)

Half jaar geleden zelf op pad geweest voor een colbertje, eigenlijk was het niet te doen. Armen en schouders pasten niet in colberts die mooi om de taille zaten. Hoe kan dat dan bij jou wel passen aangezien jij nog een stuk buffer bent?

Had op een gegeven moment een jasje van Hans Ubbink aan die qua maatvoering toch redelijk goed zat, maar dat was meer iets voor carnaval... :o Uiteindelijk wel een colbertje gekocht die dan nog enigszins zat maar eigenlijk net niet.

Half jaar geleden zelf op pad geweest voor een colbertje, eigenlijk was het niet te doen. Armen en schouders pasten niet in colberts die mooi om de taille zaten. Hoe kan dat dan bij jou wel passen aangezien jij nog een stuk buffer bent?

Had op een gegeven moment een jasje van Hans Ubbink aan die qua maatvoering toch redelijk goed zat, maar dat was meer iets voor carnaval... :o Uiteindelijk wel een colbertje gekocht die dan nog enigszins zat maar eigenlijk net niet.

Ubbink heeft idd goede pasvorm voor BBers met een smalle taille!
Selected Homme heeft een beetje soortgelijke fit dus :)
Mijn Hans Ubbink van 52 pas ik helaas niet meer, te strak om de armen :treuren:

Cavallaro zit bij mij ook altijd wel goed qua colberts. Overhemden heb ik vaak teveel stof over op de rug als ik een maat neem die bij de schouders wel goed zit. Die breng ik binnenkort even naar een kledingmaker denk ik :)

Ja je moet wel Rammie.. Mijn waist heeft maatje 46/48.. Maar mijn schouders 54 evenals mijn armen die niet in een colbertje passen van een 52 of kleiner. Dus dan gewoon zoeken naar extreem getailleerd :)

Zal volgende keer eens proberen dan.
Draag gelukkig bijna nooit colberts of pakken :o

Cavallaro zit bij mij ook altijd wel goed qua colberts. Overhemden heb ik vaak teveel stof over op de rug als ik een maat neem die bij de schouders wel goed zit. Die breng ik binnenkort even naar een kledingmaker denk ik :)

Zit inderdaad bij mij ook goed qua schouders en nek. Bij de waist altijd even 10-15 cm laten uithalen omdat het er anders niet uitziet, maar dat doen ze vrij professioneel bij die winkel zelf ook.

Swek, misschien ook wel even halen.

Hmmm ik kan tegenwoordig ook niet meer normaal bestellen :o
althans hun vertellen mij dat ik dit (60 gb ssd :windup:) besteld heb, niet dat ik weet :joint::roflol:

tja als het weer erg goed gaat (met mij persoonlijk) rook ik er wel is een joint op
smug.png

SSD gaat weer terug ik zag dat mycom er nu ook een in voorraad had..
GOPROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAA.jpg

Terug
Naar boven