MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ga je die mooie baard die je op je avi heb er af halen :(

dat ben ik niet gek kind.

oh echt waar

ik dacht al dat je afgelopen week een van geslacht was veranderd

oh echt waar

ik dacht al dat je afgelopen week een van geslacht was veranderd

N7OJVxB.jpg

plutus91503.jpg

6+ wit/zilver

Ding is gigantisch

ook nog lederen hoesje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

https://www.strengthshop.de/sleeves...e-ply-knee-sleeves-knieschoner-dreilagig.html

Super happy, heb zonet de triple ply knee sleeves van strenghtshop gekocht. 55 euro verzending inbegrepen.
Ik kijk er naar uit;
Iemand enig idee hoe lang het duurt eer je het pakket ontvangt?
Ik laat het op mijn werk toekomen daar ik daar ben van 7 tot 18u00.
Sanca heeft de dubble ply, maar aangezien ik dubbel zo sterk ben, heb ik triple ply nodig.

PS: bedankt Sanca dat je me indertijd op deze sleeves wees. Zal me veel energie besparen. Die wraps tussen iedere set strak oprollen en rond het been wikkelen is zeer vermoeiend. Benieuwd hoe strak ze zullen zitten; Ik koos voor de xxxl: mijn knie heeft een omtrent van 40 cm en deze maat is aangeraden tussen de 37 en 43 cm

wtf did i just read

Schijven om voornamelijk extra dumbbells te kunnen maken goede deal rubber coated 1,5 euro per kilo.
10x 5kg
6x 2,5
6x 1,25
en nog 2x20 voor erbij. (wel 30 mm :o)

IMG_20141219_110421.jpg

in before: je mat is smerig.

Schijven om voornamelijk extra dumbbells te kunnen maken goede deal rubber coated 1,5 euro per kilo.
10x 5kg
6x 2,5
6x 1,25
en nog 2x20 voor erbij. (wel 30 mm :o)

IMG_20141219_110421.jpg

in before: mat is smerig.

Nou, das ook niet lief om over Mat te zeggen :(

• Like
Waarderingen: mat
Stofzuig die vieze mat eens joh :P

plutus91503.jpg
6+ wit/zilver Ding is gigantisch ook nog lederen hoesje [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mooi ding. Vind IOS alleen niet zo fijn. Zelf nu een jaar een 4s, buiten het feit dat dat ding traag als stront wordt omdat hij al aan het verouderen is (can't blame the phone, gebeurt met elk ding), vind ik Android wat meer vrijheid geven. Verder wel echt goede telefoons. Stevig en mooie modellen.

praat niet zo over mat. :mad:

• Like
Waarderingen: mat
9200000021023495.jpg

dat is geen smartphone dat is een televisie jij stommerd.

Terug
Naar boven