XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mooi ding. Vind IOS alleen niet zo fijn. Zelf nu een jaar een 4s, buiten het feit dat dat ding traag als stront wordt omdat hij al aan het verouderen is (can't blame the phone, gebeurt met elk ding), vind ik Android wat meer vrijheid geven. Verder wel echt goede telefoons. Stevig en mooie modellen.
Volgens mij echt kwestie van gewoonte, als ik op Android ga vind ik ook niets terug bijv. Ik had hiervoor een 3GS, heb er lange tijd mee gedaan (direct na intro gekocht) en nu hebben ouders hem. Onverwoestbaar maar werd ook veel te traag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deus autem omnipotens benedicat machina translatione

9200000021023495.jpg

nice. Ga binnenkort de 4 black halen. Als ik op wintersport zou gaan dit jaar had ik em al wel gehad. Had de 2 en de 3 ook direct bij de release. Ben benieuwd

Volgens mij echt kwestie van gewoonte, als ik op Android ga vind ik ook niets terug bijv. Ik had hiervoor een 3GS, heb er lange tijd mee gedaan (direct na intro gekocht) en nu hebben ouders hem. Onverwoestbaar maar werd ook veel te traag.

is ook maar net wat je fijn vind, ik ken heel veel mensen die zweren bij apple, maar ik ben zo iemand die van alles wil uitproberen en aanpassen :roflol:

erger me bij apple ook dood aan itunes.

Vaatwasser gekocht :) mijn koelkast is een zilver kleurige bosch dus vaatwasser moest wel matchen :)

Nice! Vaatwasser is toch echt wel een onmisbaar item in de keuken wat mij betreft.

is ook maar net wat je fijn vind, ik ken heel veel mensen die zweren bij apple, maar ik ben zo iemand die van alles wil uitproberen en aanpassen :roflol:

erger me bij apple ook dood aan itunes.

Jailbreak maakt veel goed.

Heb geen problemen ondervonden met itunes, ik veronderstel dat dat persoonlijk is, afhankelijk van wat je van zo'n programma verwacht.

Er worden tegenwoordig nog maar weinig slechte witgoed apparaten gemaakt. Ik heb zelf een RVS SMEG vaatwasser van 400,00 die al meer dan 7 jaar meegaat. En een Zilverkleurige Wasmachine van Whiteline voor 299,00 die al meer dan 8 jaar meegaat :) Het kopen van een dure Miele is wat mij betreft verleden tijd geworden.

Er worden tegenwoordig nog maar weinig slechte witgoed apparaten gemaakt. Ik heb zelf een RVS SMEG vaatwasser van 400,00 die al meer dan 7 jaar meegaat. En een Zilverkleurige Wasmachine van Whiteline voor 299,00 die al meer dan 8 jaar meegaat :) Het kopen van een dure Miele is wat mij betreft verleden tijd geworden.

dan heb je goede zaken gedaan :)

wij hebben thuis geen vaatwassser.

Jailbreak maakt veel goed.

Heb geen problemen ondervonden met itunes, ik veronderstel dat dat persoonlijk is, afhankelijk van wat je van zo'n programma verwacht.

vond het een groot probleem dat ik niet vanaf verschillende locaties fotos en muziek op me telefoon kon gooien en er af kon halen.

hnnnnnnnnnng vrouwen :heart:

KNU-AF2-KK-NA_34455_L.jpg

iphone dock & houder voor auto

Terug
Naar boven