mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
dat is geen smartphone dat is een televisie jij stommerd.
Bioscoop formaatje dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is geen smartphone dat is een televisie jij stommerd.
Volgens mij echt kwestie van gewoonte, als ik op Android ga vind ik ook niets terug bijv. Ik had hiervoor een 3GS, heb er lange tijd mee gedaan (direct na intro gekocht) en nu hebben ouders hem. Onverwoestbaar maar werd ook veel te traag.Mooi ding. Vind IOS alleen niet zo fijn. Zelf nu een jaar een 4s, buiten het feit dat dat ding traag als stront wordt omdat hij al aan het verouderen is (can't blame the phone, gebeurt met elk ding), vind ik Android wat meer vrijheid geven. Verder wel echt goede telefoons. Stevig en mooie modellen.
Volgens mij echt kwestie van gewoonte, als ik op Android ga vind ik ook niets terug bijv. Ik had hiervoor een 3GS, heb er lange tijd mee gedaan (direct na intro gekocht) en nu hebben ouders hem. Onverwoestbaar maar werd ook veel te traag.

is ook maar net wat je fijn vind, ik ken heel veel mensen die zweren bij apple, maar ik ben zo iemand die van alles wil uitproberen en aanpassen
erger me bij apple ook dood aan itunes.
Nice! Vaatwasser is toch echt wel een onmisbaar item in de keuken wat mij betreft.

Het kopen van een dure Miele is wat mij betreft verleden tijd geworden.Er worden tegenwoordig nog maar weinig slechte witgoed apparaten gemaakt. Ik heb zelf een RVS SMEG vaatwasser van 400,00 die al meer dan 7 jaar meegaat. En een Zilverkleurige Wasmachine van Whiteline voor 299,00 die al meer dan 8 jaar meegaatHet kopen van een dure Miele is wat mij betreft verleden tijd geworden.

Nice! Vrouw is toch echt wel een onmisbaar item in de keuken wat mij betreft.
Jailbreak maakt veel goed.
Heb geen problemen ondervonden met itunes, ik veronderstel dat dat persoonlijk is, afhankelijk van wat je van zo'n programma verwacht.
Vrouwen zijn zoveel meer waard in bed, op de bank, op de keukentafel, op het aanrecht (ipv ervoor) etc.Ik moet nog veel leren wat betreft vrouwen I guessHaha groentjeVrouwen zijn zoveel meer waard in bed, op de bank, op de keukentafel, op het aanrecht (ipv ervoor) etc.