XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

skirre riem crew

ben er wel blij mee tho

Ik trim haar gratis, maar ben te lui :roflol:

Maar goed, het gaat off topic..ik vind het duur en volgens mij mag ik zo mijn mening hebben. Wel een mooie riem ;)

Je hond regelmatig laten trimmen voor 30 euro per keer is niet zonde, maar een riem kopen die jaren en jaren meegaat van 65 euro is wel zonde :roflol:

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt ;)

oké 30 euro x het aantal keer dat je je hondje al hebt laten trimmen kom je sowieso boven de 65 euro uit, aangezien je maar 1x in je leven zo'n belt moet kopen naar het schijnt :) maar gaat idd even off topic

Je hond regelmatig laten trimmen voor 30 euro per keer is niet zonde, maar een riem kopen die jaren en jaren meegaat van 65 euro is wel zonde :roflol:

Ligt eraan wat regelmatig is.
Mijn hondje moet 4x per jaar getrimt worden.

Ik moet niet een riem van 65 euro kopen als ik dezelfde resultaten kan behalen met een riem van 40 euro..

Als je constant leeft met: ''wat lang meegaat, mag veel geld kosten'', dan zal je wel veel schulden gaan krijgen :)

Misschien nog maar een keer: een riem van 40 euro is GOED GENOEG. Het is niet dat je ineens 10 kg meer gaat liften met een riem van 65 euro. Daarbij komt dat een wedstrijd al duur genoeg is met contributie, wrist wraps, kleding en dergelijke erbij..

Nieuwe quad copter aangeschaft...

Ik moet niet een riem van 65 euro kopen als ik dezelfde resultaten kan behalen met een riem van 40 euro..

Als je constant leeft met: ''wat lang meegaat, mag veel geld kosten'', dan zal je wel veel schulden gaan krijgen :)

Van wie moet dat?

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt ;)

er is veel verschil in kwaliteit bij riemen, vergis je niet

Van mijzelf en ik denk dat mijn hond ook niet gelukkig wordt als ze elke keer schimmel in haar vacht en op haar huid krijgt door de klitten (ze heeft een erg lastige vacht, met 2x per dag borstelen kan je het misschien nog wel een beetje redden, maar na een tijd gaat toch de tondeuse eroverheen).

er is veel verschil in kwaliteit bij riemen, vergis je niet

Oh dat zeker! Alleen de riem die ik heb is ook van goede kwaliteit (en dus niet zo duur, naar mijn mening).
Ik geef mijn mening hier gewoon :p Meer niet.

Nieuwe quad copter aangeschaft...

Nice Ray! :D

tumblr_ne4ovs8FEy1rlo1q2o1_1280.gif

Misschien nog maar een keer: een riem van 40 euro is GOED GENOEG. Het is niet dat je ineens 10 kg meer gaat liften met een riem van 65 euro. Daarbij komt dat een wedstrijd al duur genoeg is met contributie, wrist wraps, kleding en dergelijke erbij..

En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee.
Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo.
Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.

En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee. Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo. Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.
klopt @ zonnebrillen

Klinkt als een kuthond

Welke hond heeft nou een riem van 40 euro?

Terug
Naar boven