- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik trim haar gratis, maar ben te lui
Maar goed, het gaat off topic..ik vind het duur en volgens mij mag ik zo mijn mening hebben. Wel een mooie riem![]()

30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt![]()
maar gaat idd even off topicJe hond regelmatig laten trimmen voor 30 euro per keer is niet zonde, maar een riem kopen die jaren en jaren meegaat van 65 euro is wel zonde![]()

Ligt eraan wat regelmatig is.
Mijn hondje moet 4x per jaar getrimt worden.
Ik moet niet een riem van 65 euro kopen als ik dezelfde resultaten kan behalen met een riem van 40 euro..
Als je constant leeft met: ''wat lang meegaat, mag veel geld kosten'', dan zal je wel veel schulden gaan krijgen![]()
30 euro, ik kan natuurlijk ook naar een even goede gaan die 60 euro is, maar dat vind ik zonde.
Zelfde als met de riem..65 euro vind IK te duur voor iets dat je even goed (even goede kwaliteit) voor minder geld kan kopen. Zeker als je wedstrijden gaat doen kost het allemaal al genoeg geld als je alles bij elkaar optelt![]()
er is veel verschil in kwaliteit bij riemen, vergis je niet
Meer niet.
Ligt eraan wat regelmatig is.
Mijn hondje moet 4x per jaar getrimt worden.
Ik moet niet een riem van 65 euro kopen als ik dezelfde resultaten kan behalen met een riem van 40 euro..
Als je constant leeft met: ''wat lang meegaat, mag veel geld kosten'', dan zal je wel veel schulden gaan krijgen
Misschien nog maar een keer: een riem van 40 euro is GOED GENOEG. Het is niet dat je ineens 10 kg meer gaat liften met een riem van 65 euro. Daarbij komt dat een wedstrijd al duur genoeg is met contributie, wrist wraps, kleding en dergelijke erbij..
klopt @ zonnebrillenEn de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee. Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo. Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.
En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?.

Idd generaliserend, maar gaat regelmatig wel op.