Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
strong topic derail is strong
er is veel verschil in kwaliteit bij riemen, vergis je niet
strong topic derail is strong
Mijn ouders sponsoren een groot deel, en bovendien gaat een riem lang zat mee.
Dacht dat het aanbod van belts wel groter zou zijn maar dat viel best wel tegen. Wilde er sws een met 1 klipje
En is die iron force riem die ik gekocht heb iets?

altijd leukIk zeg ook niet dat het dom van je is of zo he![]()
Zo lijkt het wel misschien
mijn riem (wel zelf uitgekozen) heb ik van kerst gekregen van oudersaltijd leuk
Vind je 1 gesp mooier of om een specifiek doel?
Over de dubbele pin kunnen we kort zijn. Die zorgt voor een extra handeling tijdens je zware trainingen. Op die momenten moet jij je concentreren op de prestatie die je wilt leveren en niet op het vastmaken van je riem. Vooral als je de riem strak aan trekt kan het een gedoe zijn om die 2e pin ook vast te krijgen. Daarom is een enkele pin beter.
Dat dacht ik ook niet.
Voornamelijk hierom, gemak dus:
http://www.fortiusfitness.nl/artikelen/producten/hoe-kies-je-een-goede-powerlifting-riem/
Ikzelf merk dat het bij mij niet zo'n probleem is overigens, maar daarom heeft iedereen ook voorkeuren gelukkig 
En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee.
Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo.
Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.
En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee.
Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo.
Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.
xperiza z3compact gehaald, iphone 4 werd een beetje traag na 3,5 jaarwel 'n zwarte btw.

Heb deze ook alweer een maandje of 3. Wel al 2x teruggeweest ivm hardware problemen waardoor het touchscreen niet goed functioneerde. Hiervoor de Z1 compact, maar zie en merk maar weinig verschil tussen de z1 en z3![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mijn cheap-ass bodyenfitshop straps knakte elke keer kapot met die enorme gewichten dus maar kwaliteit spul gehaald![]()
Waarschijnlijk 20% minder katoen gebruikt, of waar die straps van gemaakt zijn.