MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Goeie discussie, lekker belangrijk ook hoeveel zo'n kut riem kost die je toch maar 1 keer koopt.

:roflol: strong topic derail is strong

:cool:

Nice!
Wel duur :o (maar dat is mijn mening :p )

Mijn ouders sponsoren een groot deel, en bovendien gaat een riem lang zat mee.

Dacht dat het aanbod van belts wel groter zou zijn maar dat viel best wel tegen. Wilde er sws een met 1 klipje

er is veel verschil in kwaliteit bij riemen, vergis je niet

En is die iron force riem die ik gekocht heb iets?

:roflol: strong topic derail is strong

:cool:

Mijn ouders sponsoren een groot deel, en bovendien gaat een riem lang zat mee.
Dacht dat het aanbod van belts wel groter zou zijn maar dat viel best wel tegen. Wilde er sws een met 1 klipje

Ik zeg ook niet dat het dom van je is of zo he :p
Zo lijkt het wel misschien :rolleyes:
mijn riem (wel zelf uitgekozen) heb ik van kerst gekregen van ouders :p altijd leuk

Vind je 1 gesp mooier of om een specifiek doel?

Ik zeg ook niet dat het dom van je is of zo he :p
Zo lijkt het wel misschien :rolleyes:
mijn riem (wel zelf uitgekozen) heb ik van kerst gekregen van ouders :p altijd leuk

Vind je 1 gesp mooier of om een specifiek doel?

Dat dacht ik ook niet.

Voornamelijk hierom, gemak dus:

Over de dubbele pin kunnen we kort zijn. Die zorgt voor een extra handeling tijdens je zware trainingen. Op die momenten moet jij je concentreren op de prestatie die je wilt leveren en niet op het vastmaken van je riem. Vooral als je de riem strak aan trekt kan het een gedoe zijn om die 2e pin ook vast te krijgen. Daarom is een enkele pin beter.

http://www.fortiusfitness.nl/artikelen/producten/hoe-kies-je-een-goede-powerlifting-riem/

Nieuwe quad copter aangeschaft...

leuk dat je weer post Ray

succes met je quad copter
gr

En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee.
Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo.
Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.

leef de aanbieding leef. Goeie dingen die goedkoop zijn

mind=blown

Ziet er goed uit, zeker. Ironforce is beetje next level aan het worden in plaats van budget b-merkje.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

En de uitspraak: "goedkoop is duurkoop" is zeker onzin?. Vaak koop je er ook een stuk levensduur van een product mee.
Vroeger had ik bijvoobeeld altijd rommelzonnebrillen, 10-30 euro per stuk. Tig paar van versleten omdat pootjes kapot ging enzo.
Toen ik mijn rijbewijs haalde ruim 3 jaar geleden een rayban gekocht van 180 euro. Is nogsteeds als nieuw.

Zonnebrillen zijn wel ook echt een typisch voorbeeld. Had zelf ook altijd met een bril van 5 euro dat ik hem expres ging slopen, maar met een Ray-Ban van 120 doe je dat niet en ga je er netter mee om.

Givenchy2013BaseballSweater.jpg

Ben niet zo van de handtassen voor mannen.

Wut, dat lelijke ding is een paar honderd euro? :o

volgens mij al een keer laten zine.

GoPro hero voor quads...
421171_pb_01.jpg

xperia-z3-compact-white-1240x840-f40248bb3132354ba48c58041e244284.jpg

xperiza z3compact gehaald, iphone 4 werd een beetje traag na 3,5 jaar :o wel 'n zwarte btw.

• Like
Waarderingen: LM
Lijkt verdacht veel op een iPhone qua design, maar wel met het betere werk erop.

xperiza z3compact gehaald, iphone 4 werd een beetje traag na 3,5 jaar :o wel 'n zwarte btw.

Heb deze ook alweer een maandje of 3. Wel al 2x teruggeweest ivm hardware problemen waardoor het touchscreen niet goed functioneerde. Hiervoor de Z1 compact, maar zie en merk maar weinig verschil tussen de z1 en z3 :o

Heb deze ook alweer een maandje of 3. Wel al 2x teruggeweest ivm hardware problemen waardoor het touchscreen niet goed functioneerde. Hiervoor de Z1 compact, maar zie en merk maar weinig verschil tussen de z1 en z3 :o

Er gaan ook veel verhalen rond dat het scherm spontaan wil breken, en dat Sony dan moeilijk doet over de reparatie. Schijnt altijd te gebeuren in de eerste twee maanden en daarna niet meer, daarom ook voor 3 maanden laten verzekeren. Android zal ook wel even wennen zijn, maar voor nu is de vooruitgang in snelheid tov. iPhone 4 een verademing.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn cheap-ass bodyenfitshop straps knakte elke keer kapot met die enorme gewichten dus maar kwaliteit spul gehaald :)

Terug
Naar boven