- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Versieren klinkt alsof je een kerstboom in huis haalt. Daar hou ik ook niet van. Een partner bezit je nooit.

Net als een kat. Do you ever OWN a cat? Vrouwen zijn net katten. Hoe meer je ze haat, hoe closer ze worden. En als je liefde wilt draaien ze hun ass in je gezicht.
Haha, mijn favoriet! Daar heeft Trump ook zijn looks vandaan! (Deze was niet links bedoelt hoor! )
Met een strik er om zekerIk heb er wel al enkele als bezit gehad. Is super gewoon![]()

Dat dacht ik wel ja... Pssst
Thanks. Persoonlijk vind ik het mooier om het zelf te bedenken dan dat mijn visuele ingesteldheid wordt verstoord door de social media realiteit. Een vrouw in lingerie heb ik ook liever dan gelijk naakt. Ik vind dat geduld leren opbrengen een niet te onderschatten factor is in de aantrekkingskracht. Het strelen van de netvliezen is in die zin, mijns inziens, een voorbode voor wat komen gaat. Daarnaast is geur ook erg belangrijk. En de huid, toch het grootste orgaan, de eerste kennismaking met de ander, eerst verkennen met de vingertoppen, lippen en tong. Ik lees bovenstaande zojuist terug en kan niet anders zeggen dat het bier goed aanslaat.

Not my cup of teaIk vraag me af wat de “messen kenners” hier van vinden.
![]()
Een Morakniv, €10 voor een vlijmscherp rvs mes.
(qua kleuren en shape) Maar zal zn werk wel doen.Ik vraag me af wat de “messen kenners” hier van vinden.
![]()
Een Morakniv, €10 voor een vlijmscherp rvs mes.
Not my cup of tea(qua kleuren en shape) Maar zal zn werk wel doen.
Rvs beter bestand tegen roest makkelijker te scherpen. Nadeel: zachter en behoud zn scherpte minder.Wordt dus sneller bot bij gebruik.
Rvs is een stuk harder dan staal. Of dit makkelijker te scherpen is weet ik niet. Maar omdat het harder metaal is zal het daarom ook minder slijten dan "normaal" staal