- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Antwoord zal wel komen zodra hij weet wat dat is, even geduld.
King-size.Bed. 200x210. Reusachtig, als je dit niet bent gewend.
Yep. En helemaal afgesteld door een fysiotherapeut die kijkt hoe de wervels en belangrijke drukpunten ondersteuning krijgen. Uren doorgebracht met een computer.
Klinkt als een goede investering.Yep. En helemaal afgesteld door een fysiotherapeut die kijkt hoe de wervels en belangrijke drukpunten ondersteuning krijgen. Uren doorgebracht met een computer.

Yep. En helemaal afgesteld door een fysiotherapeut die kijkt hoe de wervels en belangrijke drukpunten ondersteuning krijgen. Uren doorgebracht met een computer.

Blijft een beetje mystiek. Binnenkort maar weer eens aan de stroopwafels!Maar, maar, maar........samen in een eigen bed dus.....dus je bent onder de pannen?
Wist ik niet hoor, jij vertelt ook nooit wat![]()
Meer voor haar gedaan. Ik vind dat ze goed moet liggen. Ze heeft soms wat hinder van scoliose.En tegen je vrouw gezegd dat ze twee dagen moet blijven liggen?![]()
Ik heb een heerlijke luxe boxspring van 180 x 210 cm voor m'n eentje.
Nou slaap ik tegenwoordig van maandag tot en met donderdag op de kazerne in een eenpersoonsbedje, maar daar slaap ik bijna net zo goed op.![]()
Ik heb het bed gekocht op de groei, moet nou wel langzamerhand wat breder gaan worden. Maar plaats voor mooie slanke dame is er zeker.

@mat heb je een blonde pruik?Ik heb het bed gekocht op de groei, moet nou wel langzamerhand wat breder gaan worden. Maar plaats voor mooie slanke dame is er zeker.![]()

Kandidaten genoeg te vinden in de sauna.
Seks speeltje?

Mn zwaarden gaan in een grote vitrinekast met belichting komen.
Zo gewoon aan de muur hangen vind ik respectloos tov deze mooie dingen.
Moet ook niemand met vuile vettige vingers aankomen. Ook niet met propere vingers.
Alleen ik raak ze aan. Met van die witte handschoenen.
Voor u is het geen picasso.