XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Hehe ff showen :D

Linkerscherm is nieuw:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Links:
Samsung SyncMaster 223BW ( TFT )
1680x1050
3000:1
5 MS

Rechts:
Samsung LE23R32B ( LCD )
1366x768 HD Ready
2000:1
8 MS

:cool:

317AAST8AQL._AA280_.jpg

Maar dan in het zwart, €8,50.

das nog behoorlijjk veel,en valt het mee om het spel met het keyboard te spelen??

leuke monitors =)

das nog behoorlijjk veel,en valt het mee om het spel met het keyboard te spelen??

zulke spellen vind ik altijd fijner op keyboard :) playstationcontroller is daar te onhandig voor vind ik. maar dan nog, je kunt nog altijd een gamepad kopen als het toch tegenvalt op pc.

ok,klinkt goed,ik ga het volgende week ook kopen denk ik :) ben s benieuwd

Mijn Collectie V-Dubs noch is wat aangevuld in duitsland :o

Ik weet het voor een volwassene lijkt het onozel maarja ben nu eenmaal VW gek :D

zulke spellen vind ik altijd fijner op keyboard :) playstationcontroller is daar te onhandig voor vind ik. maar dan nog, je kunt nog altijd een gamepad kopen als het toch tegenvalt op pc.

Toetsenbord+Muis vind ik persoonlijk voor shooters veel beter!
Koop er vooral een game muis voor..ik speel zelf met een Razer Diamondback en dat gaat super lekker :D

Mijn Collectie V-Dubs noch is wat aangevuld in duitsland :o

Ik weet het voor een volwassene lijkt het onozel maarja ben nu eenmaal VW gek :D

men broer verzamelt er ook zo ... heeft er nu een 10-tal ofzo ...

686 59fifty insulated snowboardjacket + 68659fifty snowboard broek.
Nu dinsdag wordt het normaal geleverd, YEAH! :D
Ne vette outfit, al zeg ik het zelf, haha.

686 59fifty insulated snowboardjacket + 68659fifty snowboard broek.
Nu dinsdag wordt het normaal geleverd, YEAH! :D
Ne vette outfit, al zeg ik het zelf, haha.

Ik denk dat dit soort pakken ook gedragen zouden worden als de breezerdrinkende-sista love-pindasaus gebruinde en tuitlippende ecto's konden snowboarden.
:sd::sd::sd::sd::sd:

Ik denk dat dit soort pakken ook gedragen zouden worden als de breezerdrinkende-sista love-pindasaus gebruinde en tuitlippende ecto's konden snowboarden.
:sd::sd::sd::sd::sd:

Let me quote again:

"breezerdrinkende-sista love-pindasaus gebruinde en tuitlippende ecto's"

Hahaha, kapot gaan. Tegenwoordig wordt het woordje superdude al even snel gebruikt als het woord racisme zekers? Ahja, licht me even toe, superdude's zijn volgens de regels ook meestal ecto's zeker? ja kweet ni eh, tkan zijn eh, dat ik het maar weet he! Het is hier precies echt in de mode breezers te drinken en een superdude te zijn eh, ahja, want nu zijn we al een "superdude" als je gewoon een snowboardoutfit koopt die je graag ziet. Wat gaat het volgende zijn? Binnenkort zijn we mss nog een superdude als we nog maar gewoon in de mc donnalds een hamburger gaan eten, wie weet, of naargelang welke saus je erop laat doen! Je zou voor minder ondenkbare dingen naar boven halen als je zo'n idiote reply krijgt, want met zo'n reply's is die gedachte meer realiteit dan fictie.

Hier zitten toch een deel zelfingenomen idioten tussen ze, en jij ghostrider spant daar momenteel echt de kroon in. Wrschlk ben je een vergevorderde bodybuilder die iedereen een superdude vind die aan bodybuilding doen en graag goed voor de dag komen in kledij die ze zelf mooi vinden. Wrschlk loop je er zelf heel nederig bij door een soort fobie om superdude genoemd te worden want wie weet ben je wel een superdude als je een merkbroek als adidas aandoet of ben je gewoon écht zo kortzichtig en kinderachtig om mensen in hokjes te plaatsen naargelang de kledij die ze dragen? Hoe oud ben je eigenlijk? Indien je al de 20j voorbij bent heb ik echt compassie met u en moet je dringend even gaan opgroeien en gewoon van die belachelijke commentaarkes waarmee je jezelf meer belachelijk maakt dan een ander voor u eigen houden.

Ga nu maar wat voort trainen in de gym met je vrienden en ga daar wat staan lachen en roddelen over andere kerels die aan je superdude critearia
voldoen zodat je weer met een opgeheven ego de dag kan afsluiten met het gedacht dat je toch weer geen superdude bent geweest.

Jij kent mij niet, dus kom niet met je kinderachtige vooroordelen af. Cava? superdude?

LOL met het verkeerde been uit bed gestapt of mocht je er niet op?

:popcorn:

OT:

Karcher 1402

96_5.jpg

Nieuwe cable cross over gekocht met 2 * 70 kg
Gekocht in Duitsland bij Simpleproducts

Terug
Naar boven