AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

LG Viewty Telefoon

http://www.techshout.com/images/lg-viewty.jpg

Superdikke phone met 120fps modus voor video opname, heel gruwelijk :

LG KU990 Viewty review: Eyes wide open - GSMArena.com

Twijfelde tussen N95, Viewty en 6500 Slide... Maar door de knake Nokia slide phone techniek gaat dat slide dingetje los zitten, hoor je irritant geklik. Dus maar de LG Viewty besteld :D

Ziet er lekker uit. Vooral het scherm dan, full touchscreen? Het wordt tijd dat ik mijn smartphone eens vervang. Prijs?

Nieuwe avatar gekocht:D

<==

jay-cutler-from-az.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

11 à 12u kijkgenot :cool:

hoe lang gaat de batterij mee?

btw waarom niet de e-ten x800? :p zit gps erbij :p

DIe is te groot vind ik, de Viewty is relatief klein (iig vergeleken met mijn N70)

En gps heb ik niks aan, heb de Nederlandse wegenkaart in mn hoofd geprent :D (en anders staat hebben we nog een aldi tomtom variant)

Idd full touchscreen, had geen zin om van alles uit te zoeken over telefoons... ziet er gewoon grappig uit dat ding, dus maar besteld.

ICM T-mobile 24 maanden 200minuten en sms bundel 76 euro bijbetalen

Dennis is naar mijn mening niet de moeite :) de dvd was iets van 140min en hij praat mss 10min, vr de rest zie je hem wat trainen en dan nog een kort fragmentje over hoe hij zich bruint voor een wedstrijd.
De helft van de tijd praat ie ook nog duits (wat ik niet versta), zijn engels is verstaanbaar maar hij praat zo stil en binnesmonds. Ondertiteling hebben ze wel op de dvd, maar alleen engels (en dan ook niet altijd) en het engels staat vol fouten. :P Vind de dvd maar amateuristisch overkomen.. echt iets van "alle bodybuilders hebben een dvd, dan zal ik er ook maar snel eentje maken"

Gisterenavond ook nog een kort stukje van Jay gezien, hij had op een kwartier al meer gepraat dan Dennis. Jay lijkt me wél de moeite, vond dat wat ik al gezien heb zeker interessant.

edit: zie nu pas dat ik een foute cover had gegeven hier, ik heb niet A Cut Above maar From Jay To Z :rolleyes:

Gaan shoppen, had zin in een nieuwe outfit :D:

G-STAR Elwood Heritage Loose

Superdry T-shirt (afgewassen en versleten look)

Marlboro Classics boots:

En nog gewoon een trui met lichtgrijze/donkergrijze horizontale streepjes (vind gn foto op internet)

Brutal schoenen. Daar zou ik lekker mee gaan squaten en deadliften;)

Dennis is naar mijn mening niet de moeite :) de dvd was iets van 140min en hij praat mss 10min, vr de rest zie je hem wat trainen en dan nog een kort fragmentje over hoe hij zich bruint voor een wedstrijd.
De helft van de tijd praat ie ook nog duits (wat ik niet versta), zijn engels is verstaanbaar maar hij praat zo stil en binnesmonds. Ondertiteling hebben ze wel op de dvd, maar alleen engels (en dan ook niet altijd) en het engels staat vol fouten. :P Vind de dvd maar amateuristisch overkomen.. echt iets van "alle bodybuilders hebben een dvd, dan zal ik er ook maar snel eentje maken"

Gisterenavond ook nog een kort stukje van Jay gezien, hij had op een kwartier al meer gepraat dan Dennis. Jay lijkt me wél de moeite, vond dat wat ik al gezien heb zeker interessant.

edit: zie nu pas dat ik een foute cover had gegeven hier, ik heb niet A Cut Above maar From Jay To Z :rolleyes:

klinkt niet goed :(

Heerlijk die Microsot producten...
Mijn broer heeft "Ring of Death" op zijn Xbox 360 premium, en mijn Xbox 360 gaat niet meer aan...

Heerlijk die Microsot producten...
Mijn broer heeft "Ring of Death" op zijn Xbox 360 premium, en mijn Xbox 360 gaat niet meer aan...

Mooi he? Iedereen krijgt hem wel een keertje. Ff bellen en dan wordt ie opgehaald. Binnen een week heb je hem weer terug.

Ik dacht, laat ik maar weer eens een andere foon nemen .. :)

samsung-g800.gif

eergisteren:

en

47648.jpg

wel allebei voor pc

Terug
Naar boven