XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Let me quote again:

"breezerdrinkende-sista love-pindasaus gebruinde en tuitlippende ecto's"

Hahaha, kapot gaan. Tegenwoordig wordt het woordje superdude al even snel gebruikt als het woord racisme zekers? Ahja, licht me even toe, superdude's zijn volgens de regels ook meestal ecto's zeker? ja kweet ni eh, tkan zijn eh, dat ik het maar weet he! Het is hier precies echt in de mode breezers te drinken en een superdude te zijn eh, ahja, want nu zijn we al een "superdude" als je gewoon een snowboardoutfit koopt die je graag ziet. Wat gaat het volgende zijn? Binnenkort zijn we mss nog een superdude als we nog maar gewoon in de mc donnalds een hamburger gaan eten, wie weet, of naargelang welke saus je erop laat doen! Je zou voor minder ondenkbare dingen naar boven halen als je zo'n idiote reply krijgt, want met zo'n reply's is die gedachte meer realiteit dan fictie.

Hier zitten toch een deel zelfingenomen idioten tussen ze, en jij ghostrider spant daar momenteel echt de kroon in. Wrschlk ben je een vergevorderde bodybuilder die iedereen een superdude vind die aan bodybuilding doen en graag goed voor de dag komen in kledij die ze zelf mooi vinden. Wrschlk loop je er zelf heel nederig bij door een soort fobie om superdude genoemd te worden want wie weet ben je wel een superdude als je een merkbroek als adidas aandoet of ben je gewoon écht zo kortzichtig en kinderachtig om mensen in hokjes te plaatsen naargelang de kledij die ze dragen? Hoe oud ben je eigenlijk? Indien je al de 20j voorbij bent heb ik echt compassie met u en moet je dringend even gaan opgroeien en gewoon van die belachelijke commentaarkes waarmee je jezelf meer belachelijk maakt dan een ander voor u eigen houden.

Ga nu maar wat voort trainen in de gym met je vrienden en ga daar wat staan lachen en roddelen over andere kerels die aan je superdude critearia
voldoen zodat je weer met een opgeheven ego de dag kan afsluiten met het gedacht dat je toch weer geen superdude bent geweest.

Jij kent mij niet, dus kom niet met je kinderachtige vooroordelen af. Cava? superdude?

SynQ meltdown!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go easy on it tiger, you'll be fine!!!!!!!

96_5.jpg

Nieuwe cable cross over gekocht met 2 * 70 kg
Gekocht in Duitsland bij Simpleproducts

Netjess hoor!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt misschien bekent voor, maar ze vullen me kale muur goed op:P Ze zijn evenhoog als mij.

Natuurlijk niet gekocht.

Voor de cardio op nuchtere maag..

Deze kreeg ik er bij, nieuw in doos, iemand? :+

Komt misschien bekent voor, maar ze vullen me kale muur goed op:P Ze zijn evenhoog als mij.

Natuurlijk niet gekocht.

dat scherm, das die samsung 22" zeker of niet?

beetje tevreden over? wil er ook eentje aanschaffen en wel snel :)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Natuurlijk niet gekocht.

lekkere chica's man :D telkens als je in bed ligt heb je spijt dat ze niet echt zijn zeker? :roflol:

Denk dat het een en dezelfde chick is kerel :D

Die rechter chick ken ik. (ja echt)

Lul niet, meer info, 3 vrienden zaten te smeken dat ze die blonde wouden:D

Had 2x die blonde.

dat scherm, das die samsung 22" zeker of niet?

beetje tevreden over? wil er ook eentje aanschaffen en wel snel :)

Is een 32 inch tv, waarom denkt iedereen dat het een pc monitor is? Ik speeld er cod4 op mijn ps3. Op me andere foto's ergens in de topic zie je ook me 22 inch samsung monitor.

Overigens wel mooi uitgeknipt :p

Lul niet, meer info, 3 vrienden zaten te smeken dat ze die blonde wouden:D

Had 2x die blonde.

Is een 32 inch tv, waarom denkt iedereen dat het een pc monitor is? Ik speeld er cod4 op mijn ps3. Op me andere foto's ergens in de topic zie je ook me 22 inch samsung monitor.

Is dat een 32 inch tv? Dan is je muur zo'n 6 meter hoog denk ik. Ik heb ook diezelfde tv, in 32 inch, maar die oogt toch echt een stuk groter.

Is dat een 32 inch tv? Dan is je muur zo'n 6 meter hoog denk ik. Ik heb ook diezelfde tv, in 32 inch, maar die oogt toch echt een stuk groter.

Is echt een 32 inch, de muur lijkt ook veel hoger, deze muur is nog niet eens 210cm hoog. Kijk anders maar in me vorige post in dit topic, misschien lijkt hij daar groter. De tv meubel is ook al meer als 1,20 meter lang ongeveer, vergelijk dat anders maar.

Terug
Naar boven