Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

De prijzen varieren tussen de 899 en 1549 euro afhankelijk van het model wat je kiest. Maar owee als Apple deze prijs vraagt, dan is het ineens een schandalige prijs :D

Geloof me, de prijzen van de dikste Samsungs vind ik net zo gestoord hoor en smap ook werkelijk niet dat iemand zo'n Samsung koopt. Kan me nog goed herinneren dat de eerste Samsung note uit kwam... Ik verklaarde mensen compleet voor gek dat ze dat ding kochten :roflol:

Maar goed, wellicht is mijn maatstaf ook gewoon anders dan die van mensen de kennelijk wel zo veel geld over hebben voor dergelijke dingen. Geeft verder ook niks hoor en bedoel mijn reacties ook absoluut niet lullig of verkeerd. Feit is alleen gewoon dat werkelijk niet snap waarom iemand een horloge heeft van 20K of een jas van 1400 euro, of een auto van weet ik veel hoe veel geld.... Misschien schiet mijn empathisch vermogen hierin ook wel tekort hoor om het te kunnen begrijpen :dunno:

Maar goed, wellicht is mijn maatstaf ook gewoon anders dan die van mensen de kennelijk wel zo veel geld over hebben voor dergelijke dingen. Geeft verder ook niks hoor en bedoel mijn reacties ook absoluut niet lullig of verkeerd. Feit is alleen gewoon dat werkelijk niet snap waarom iemand een horloge heeft van 20K of een jas van 1400 euro, of een auto van weet ik veel hoe veel geld.... Misschien schiet mijn empathisch vermogen hierin ook wel tekort hoor om het te kunnen begrijpen :dunno:
Om zich te onderscheiden van het plebs

Geloof me, de prijzen van de dikste Samsungs vind ik net zo gestoord hoor en smap ook werkelijk niet dat iemand zo'n Samsung koopt. Kan me nog goed herinneren dat de eerste Samsung note uit kwam... Ik verklaarde mensen compleet voor gek dat ze dat ding kochten :roflol:

Altijd Note fan geweest, een van de weinige telefoons met een leuk formaat. Daarom vind ik de S20 ultra ook wel aantrekkelijk, helaas wel veel te duur voor mij.

Neig om naar Oneplus te gaan, omdat Samsung zo duur aan het worden is. Als ze wireless charging toevoegen wordt het echt verleidelijk.

Altijd Note fan geweest, een van de weinige telefoons met een leuk formaat. Daarom vind ik de S20 ultra ook wel aantrekkelijk, helaas wel veel te duur voor mij.

Neig om naar Oneplus te gaan, omdat Samsung zo duur aan het worden is. Als ze wireless charging toevoegen wordt het echt verleidelijk.
een vriend van mij heeft de 5(?). Doet het nog prima. Als ik ooit een andere dan iphone zou halen zou het een Oneplus zijn. Hij baalt ook van wireless charging, vind hij erg jammer.

Iedereen hecht waarde aan andere dingen. Ik zou bv nooit een jas kopen van meer dan 150 euro. Of sierraden uberhaupt. Of een auto. Maar als ICTer en liefhebber van technologie heb ik wel een relatief dure (t*fus Samsung) telefoon en een computer van 2200 euro, of een televisie van 1500 euro incl speakers van samen 500. Andere mensen zullen denken dat ik gek ben. Dat hou je altijd :)

Iedereen hecht waarde aan andere dingen. Ik zou bv nooit een jas kopen van meer dan 150 euro. Of sierraden uberhaupt. Of een auto. Maar als ICTer en liefhebber van technologie heb ik wel een relatief dure (t*fus Samsung) telefoon en een computer van 2200 euro, of een televisie van 1500 euro incl speakers van samen 500. Andere mensen zullen denken dat ik gek ben. Dat hou je altijd :)

Zoals ik een aantal reacties terug al heb gezegd, het is een kwestie van prio's stellen inderdaad. Wat de één niet lust kan de andere zich wel misselijk in vreten zeg ik altijd maar

ik heb deze "telefoonoorlog" (zoals ik het altijd liefkozend noem) al lang opgegeven. Er is nu een kant gekozen en mensen gaan nu echt niet meer wisselen. Ze zijn vaak al te gewend aan het ene besturingssysteem om de logica en handigheid in de andere te zien.
Juist, ik heb een jaar of 10 geleden mijn eerste iPhoenix gekocht, dat was toen voor wat ik wilde de beste keuze, onderhand hebben we nu 2 iPhones, 2 iPads, een apple TV, een Mac mini en een Macbook in huis. Het werk allemaal perfect en alternatieven zijn niet veel goedkoper dus waarom zou ik van Apple afstappen?

Alternatieven zijn wel goedkoper.

Ligt eraan wat je eisen zijn en hoe je het koopt. Ik heb niet alles hagelnieuw gekocht en mijn Mac mini is nu ruim 6 jaar oud en werkt nog steeds, geen enkele Windows pc heeft het bij mij zolang volgehouden.

Scheelt dat ik niet veel op mijn mobiel zit.
Screenshot_20200122-021320_QualityTime.jpg
Laatste jaren alleen Samsung gekocht.

Terug
Naar boven