MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Moet zeggen hij telt vanaf dat je een app open hebt staan dus niet 100% accuraat. Zijn apps voor die je kan downloaden
Ja oke dus dan is deze meer accuraat.
Screenshot_20200124-135752_Device care.jpg

Klopt @Vissertje1980 echter zal jouw telefoon mogelijk geen 4 jaar probleemloos meegaan, danwel omdat de hardware de geest geeft of dat Android ophoudt met updates.
Daarnaast heb je geen volledige integratie op meerdere apparaten en ben je genoodzaakt google te gebruiken.
In het kader van informatievergaring , het spoofen en het opslaan van informatie is de kans groter dat jouw gegevens ergens op straat belanden
Wel grappig dat je het juist probeert om te draaien door te beweren dat je bij Android ergens aan vast zit.

Juist, ik heb een jaar of 10 geleden mijn eerste iPhoenix gekocht, dat was toen voor wat ik wilde de beste keuze, onderhand hebben we nu 2 iPhones, 2 iPads, een apple TV, een Mac mini en een Macbook in huis. Het werk allemaal perfect en alternatieven zijn niet veel goedkoper dus waarom zou ik van Apple afstappen?

Ik heb alweer zo'n 6 jaar geleden een tweedehands HP probook gekocht voor ik meen 250 euro en heb er toen alleen een SSD schijf bijgekocht ter vervanging van de sata schijf die er toen nog standaard in zat. Ding draait nog steeds als de brandweer en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Het blijft een kwestie van wat je maatstaf is en hoeveel waarde je er aan hecht...

De één kan naar mijn mening niet veel meer dan de ander en de één is niet beter dan de ander (wat in beide richtingen geldt, dus andere merken hoeven wat mij betreft ook niet als beter bestempeld te worden dan apple) Het is allemaal een kwestie van smaak en ik denk dat liefhebberij ook wel een rol speelt in deze...

Maar goed, de discussie Apple vs de rest zal nooit uitgespeeld worden denk ik dus ik laat het hier maar bij. :p

Ik heb alweer zo'n 6 jaar geleden een tweedehands HP probook gekocht voor ik meen 250 euro en heb er toen alleen een SSD schijf bijgekocht ter vervanging van de sata schijf die er toen nog standaard in zat. Ding draait nog steeds als de brandweer en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Het blijft een kwestie van wat je maatstaf is en hoeveel waarde je er aan hecht...

De één kan naar mijn mening niet veel meer dan de ander en de één is niet beter dan de ander (wat in beide richtingen geldt, dus andere merken hoeven wat mij betreft ook niet als beter bestempeld te worden dan apple) Het is allemaal een kwestie van smaak en ik denk dat liefhebberij ook wel een rol speelt in deze...

Maar goed, de discussie Apple vs de rest zal nooit uitgespeeld worden denk ik dus ik laat het hier maar bij. :p
Alles heeft bepaalde prijsklasses en doeleinden. Als jij een Samsung toestel koopt van 200 euro dan moet je niet verwachten dat deze super lang mee gaat, waarbij een Samsung van 800+ euro wel wat duurzamer is en steviger gebouwd. Dit geldt voor elk merk, zeker in de electronica wereld.

Ze zeggen wel eens dat JBL een goed merk is qua geluid/speakers/koptelefoons. Maar let's face it, een JBL koptelefoon van 40 euro is nog steeds "maar een koptelefoon van 40 euro" en je moet daar gewoon niet teveel van verwachten.

Daarintegen heb je ook zeker geen MacBook van 1200+ euro nodig om alleen maar een beetje te internetten en je agenda bij te houden.

Jbl oortjes en speakers zijn wel goed vind ik. GA geen headset van 200€ kopen iig

Jbl oortjes en speakers zijn wel goed vind ik. GA geen headset van 200€ kopen iig
Ik heb een JBL koptelefoon van 70 euro en dat is voor mij acceptabel geluid, maar ook hierbij is iedereen z'n maatstaaf weer heel anders. Als ik vervolgens dezelfde muziektracks afspeel op m'n studiomonitoren op m'n PC dan is het verbazingwekkend hoeveel geluiden er weggedrukt worden in die JBL koptelefoon :roflol:

Ik heb een JBL koptelefoon van 70 euro en dat is voor mij acceptabel geluid, maar ook hierbij is iedereen z'n maatstaaf weer heel anders. Als ik vervolgens dezelfde muziektracks afspeel op m'n studiomonitoren op m'n PC dan is het verbazingwekkend hoeveel geluiden er weggedrukt worden in die JBL koptelefoon :roflol:
Bij mij gaan ze 1 jaar mee meestal. Daarom koop ik geen dure. Heb draadloos met draad van JBL :P

Speel je originele cd's af?

ooit een senheiser hoofdtelefoon gekocht via massdrop 150 eurie waard voor mij als metal liefhebber , je hoort de pedalen van de drums gewoon klikken en de producer hoesten bij wijze van ^^

Alles heeft bepaalde prijsklasses en doeleinden. Als jij een Samsung toestel koopt van 200 euro dan moet je niet verwachten dat deze super lang mee gaat, waarbij een Samsung van 800+ euro wel wat duurzamer is en steviger gebouwd. Dit geldt voor elk merk, zeker in de electronica wereld.

Toch heb ik wat moeite met deze stelling. Ik ben er al te vaak achter gekomen dat duurder lang niet altijd per definitie beter is... Immers, mijn simpele huawei P10 lite die mij nieuw 275 euro heeft gekost gaat nu al zo'n 3 jaar zonder problemen mee. Ding ziet er uit als nieuw en werkt nog steeds net zoals dag 1. Ik heb ook ooit een keer in een opwelling de Samsung Galaxy S4 gekocht (toen net uit en wilde eens keer mee doen met de gekte) Uiteindelijk heeft het ding me niks meer of minder gebracht dan de Huawei die ik nu heb. Als ik dan kijk naar het prijsverschil ben ik blij dat ik 3 jaar geleden voor minder geld een telefoon hebt gekocht. De keerzijde hierbij is dan ook dat ik werkelijk helemaal niks om dat spul geef, als het maar doet wat het doen moet en dan kan het mij niet goedkoop genoeg zijn.

En wat koste dat ding nieuw? Waarschijnlijk was het niet een instapmodelletje.

Geen idee, gaat mij er om dat ik voor 250 euro plus een ssd al 6 jaar een prima draaiende machine heb. Maar ik snap je punt, ook deze machine heeft nieuw natuurlijk meer gekost dan een instap modelletje dus wellicht gaat mijn vergelijking daarop een beetje mank... Wilde er slechts mee aangeven dat meer merken in staat zijn een model te bouwen die lang mee kan gaan en van degelijke kwaliteit kunnen zijn.

Bij mij gaan ze 1 jaar mee meestal. Daarom koop ik geen dure. Heb draadloos met draad van JBL :P

Speel je originele cd's af?
Nee ik speel al m'n muziek met Deezer (wel hoogste kwaliteit setting, lossless als het goed is). Tijdens trainen dan met een JBL C45BT en prima tevreden mee.

Ik had hiervoor altijd in-ear oordopjes (met rubbertjes) omdat ik dit nog altijd superieur geluid vind, als het gaat om portable althans.

Had een keer RHA oordopjes van destijds 240 euro, maar helaas brak het koperdraad wat om je oor heen gaat :(
T20-ear-image-1.png

Toch heb ik wat moeite met deze stelling. Ik ben er al te vaak achter gekomen dat duurder lang niet altijd per definitie beter is... Immers, mijn simpele huawei P10 lite die mij nieuw 275 euro heeft gekost gaat nu al zo'n 3 jaar zonder problemen mee. Ding ziet er uit als nieuw en werkt nog steeds net zoals dag 1. Ik heb ook ooit een keer in een opwelling de Samsung Galaxy S4 gekocht (toen net uit en wilde eens keer mee doen met de gekte) Uiteindelijk heeft het ding me niks meer of minder gebracht dan de Huawei die ik nu heb. Als ik dan kijk naar het prijsverschil ben ik blij dat ik 3 jaar geleden voor minder geld een telefoon hebt gekocht. De keerzijde hierbij is dan ook dat ik werkelijk helemaal niks om dat spul geef, als het maar doet wat het doen moet en dan kan het mij niet goedkoop genoeg zijn.
Per definitie zeker niet, maar "niet teveel verwachten" is wel van toepassing. Als hij dan toch jaren meegaat is dat mooi meegenomen.

Merk/prijs boeit mij ook vrij weinig met alles.
Als ik kleding koop kan ik 2 broeken voor 50€ kopen maar ook 1 van 100. Zit het lekker en vind ik het mooi.

Beetje random maar goed

Terug
Naar boven