Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Mooi gedaan! De Space marine vind ik tof, gewoon omdat die cool zijn :) Die chaos champion was vast meer werk met al die schedels...
58u van het lijmen,primer alles voorbereiden tot aan de vernis. Zitten 105 individuele schedels in. Die heb ik per 10 gedaan. Allemaal op opengeplooide paperclips gelijmd. En zo geverfd.

De andere minis daar kruipt zo een 15u in.
 
20200210_170851.jpg
 
58u van het lijmen,primer alles voorbereiden tot aan de vernis. Zitten 105 individuele schedels in. Die heb ik per 10 gedaan. Allemaal op opengeplooide paperclips gelijmd. En zo geverfd.

De andere minis daar kruipt zo een 15u in.
engelen geduld dus :)
 
Is dat jouw geheim tot succes bij de milfs?
 

En dan wel moeilijk gaan doen als iemand een grapje maakt (over zichzelf), jij denkt dat iedereen het altijd over jou heeft en via PB even moet laten zien hoe 'mannelijk' je bent?

Goh, typisch.
 
En dan wel moeilijk gaan doen als iemand een grapje maakt (over zichzelf), jij denkt dat iedereen het altijd over jou heeft en via PB even moet laten zien hoe 'mannelijk' je bent?

Goh, typisch.
Die dickpic was goed bedoeld.
 
En dan wel moeilijk gaan doen als iemand een grapje maakt (over zichzelf), jij denkt dat iedereen het altijd over jou heeft en via PB even moet laten zien hoe 'mannelijk' je bent?

Goh, typisch.

Jeetje wat ben jij verbitterd.
 
Ik vond dat maskertje best een tegenvaller. Normaal gebruik ik een peeloff die dode huidcellen verwijderd maar dit was eerder een chemische brerrie. Huid voelt wel cute aan maar had toch meer verwacht. Voor die 3 euro had ik liever potje multi vit gekocht.
 
Ik vond dat maskertje best een tegenvaller. Normaal gebruik ik een peeloff die dode huidcellen verwijderd maar dit was eerder een chemische brerrie. Huid voelt wel cute aan maar had toch meer verwacht. Voor die 3 euro had ik liever potje multi vit gekocht.
Er zijn genoeg forumleden die je had kunnen pm'en voor een gratis facial mask vol met vitaminen.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Back
Naar boven