Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

20200215_103806.jpg
20200215_103737.jpg
20200215_103758.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik ga het eerst met ziplock zakken doen. Laatst heb ik een entrecote op mijn werk gegaard met een lab-grade circulatie verwarming en dat ging super.
 
Met zip-lock kan maar er blijft dan wat meer lucht bijzitten.

Als je een goede vaccuummachine zoekt, deze heb ik:

Ben meestal wel wat huiverig met Princess producten maar deze kwam het beste uit de bus en werkt echt top. Ook niet zo duur.
 
Ik zie een mooie gietijzeren pan... Maar wat is dat zwarte ding? Zit er al een poosje naar te kijken maar heb werkelijk geen idee:angstig:
Dat is een sous vide stick om producten bij een lage temperatuur in een waterbad te garen.

De pan is een gokje, ik wilde een gietijzeren pan met een wit geëmailleerde binnenkant en die zijn er niet zo veel, een Le Creuset is mij te duur, maar Sola blijkt ze ook te hebben.
 
Dat is een sous vide stick om producten bij een lage temperatuur in een waterbad te garen.

Thanks voor de toelichting, nog nooit van gehoord. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Heb je nog een bepaalde reden dat je voor deze manier van bereiden hebt gekozen? Kost best wat extra tijd t.ov. andere manieren van bereiden als ik zo wat rond lees op het www
 
Thanks voor de toelichting, nog nooit van gehoord. Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Heb je nog een bepaalde reden dat je voor deze manier van bereiden hebt gekozen? Kost best wat extra tijd t.ov. andere manieren van bereiden als ik zo wat rond lees op het www
Je bereikt op deze manier altijd de perfecte garing. Daarnaast is het timen van je vlees tov je andere gerechten ook een stuk makkelijker. Pas als alles klaar is (en op tafel staat) knal je pas het vlees in de pan om het nog ff een kleurtje te geven (maillard reactie). Desnoods kan je het dan nog trancheren. Zo heeft je vlees altijd de ideale garing en is het nog warm als het op je bord ligt.
 
Helemaal correct, ik stond vroeger best vaak in de keuken, maar met twee kleine kinderen blijft het vaak bij wat wokken of een hamburgertje van muscle meat. Morgen staat ajam smoor uit de braadpan op de planning en overmorgen gebakken aardappelen met entrecote mbv de sous vide, die gaat nu gewoon nog even in een pan, maar we hebben ook een specifieke grill oven, daar moet het ook prima mee lukken lijkt me. En volgende week denk ik dat ik maar weer eens longhaas met een port sausje ga maken.
 
Als je echt niet kan koken zijn dat soort programma’s wel leuk.
 
Uit werk even langs de coolblue
20200218_170617.jpg
 
ben benieuwd wat je ervan vind. tag mij even als je ze getest hebt.


Eerste indruk is erg goed, heb de orginele niet maar elke reviewer zegt ook dat deze de €50 meer echt waard zijn.

Blijven wel wireless earbuds, geluidkwaliteit is goed, maar je moet ze niet kopen om rustig op je kamer te gaan zitten en te genieten van muziek.
Daarvoor moet je lekker een over ear koptelefoon kopen.
Verschil tussen mijn Audiotechnica ATH M50X en deze is best groot, terwijl die koptelefoon nog iets goedkoper is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven